Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימובלייזר מקורי במפתח לא עובד


dor-17(mk)2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני כמה ימים באתי להתניע והמנורה הקטנה במאכז לוח השעונים (מי שראה יודע) המשיכה להבהב

והרכב כמובן לא התניע

הוצאתי את המפתח וכשהחזרתי הנורה נכבתה והאוטו נדלק

היום אני בא לנסוע ואותו סיפור הנורה נשארת דולקת חוזרת להבהב ואין סטרטר

הרכב הוא קליאו ספורט

אם זה חשוב יש לי גם קודן אבל אני כמעט בטוח שהבעיה לא משם

הצרה הכי גדולה שאני ברוב טיפשותי נמצא עם מפתח אחד והמפתח השני לא אצלי

האם למישהו יש רעיון איך לנסות לסדר את זה?

אם לא האם נראה לכם שאני יצטרך לבוא עם האוטו למוסך או שמספיק לבוא עם המפתח בלבד (אני לא ממש רוצה

להעלות את הקליאו על גרר)?

ולבעלי רנו מישהו יודע אם המוסך מטפל בזה או שהם מפנים אותך למישהו?

תודה מראש דור שהשלים עם העובדה שבסוף השבוע הזה הוא צריך לבנות על טוב ליבם של חבריו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שהמפתח עצמו כנראה מקולקל ובסוף דרכו, ולפני שלא תוכל להניע כלל, פנה למוסך מורשה רנו.

יש לך תקלה במפתח אימובילייזר.

 

ויש צורך בסורק של רנו כדי לאבחן ולטפל בבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התשובה דניאל

 

רק תוספת קטנה כנראה שלא הבנת אותי (או שאני לא הסברתי את עצמי טוב)

לצערי הגעתי למצב שטני לא יכול להניע בכלל וכרגע אני תקוע

השאלה שלי היא האם יש דרך לנסות לתקן את זה (אולי זה קרה למישהו) רק כדי להגיע למוסך

ואם לא האם אני יכול להביא רק את המפתח למוסך או שצריך גם את האוטו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התשובה דניאל

 

רק תוספת קטנה כנראה שלא הבנת אותי (או שאני לא הסברתי את עצמי טוב)

לצערי הגעתי למצב שטני לא יכול להניע בכלל וכרגע אני תקוע

השאלה שלי היא האם יש דרך לנסות לתקן את זה (אולי זה קרה למישהו) רק כדי להגיע למוסך

ואם לא האם אני יכול להביא רק את המפתח למוסך או שצריך גם את האוטו

 

אם אני זוכר נכון, אמור להיות לך על המפתח איזהשהוא קוד או רצף מספרי שאותו צריכים לשכפל ברנו... לרוב הקוד מוצמד בדיסקית למפתח הרזרבי...

עוד אופציה היא שהקוד מופיע בספר הרכב המקורי...

תבדוק את הנושא...

לגבי להגיע עם המפתח או לא - יכול להיות שהבעיה היא לא במפתח אז לטעמי לא יהיה מנוס מלהגיע עם הרכב, מה גם שאתה צריך לבדוק שהשכפול עובד וחבל להיתו מטורטר סתם.

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדי

אני כמעט בטוח שזה לא הקודן כי בפעם שזה לא עבד ואז עבד כל מה שעשיתי זה להוציא ולהכניס את המפתח

ולא נגעתי בקודן

המפתח לא נרטב לי והגיוני שהוא נפל פעם או פעמיים אבל לא משהו מיוחד שזכור לי ולא בזמן האחרון

אריאל

אני מעדיף לנסוע הלוך חזור פעמיים ולא להעלות סתם את האוטו על גרר וגם זה טירטור לחכות לגרר

לצערי המפתח הרזרבי ייקח לי כמה ימים להביא אותו (טיפשות שלי אני יודע)

 

תודה על התשובות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2002

 

בדגמים אלו משכפלים מפתח באמצאות הסורק של רנו.

 

וחייבים את הרכב לביצוע העבודה.

 

גרור רכבך למוסך מורשה רנו ואל תהיה מוטרד הרכב באחריות, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OK

תודה אני בכל מקרה יצלצל למוסך אולי במקרה הם יכולים לפי המפתח לשכפל

אני לא דואג מהבחינה של האחריות (כן האוטו באחריות) זה סתם לא נעים שהאוטו מושבת

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...