Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מים של מזגן בראדיאטור אמרו לי שזה טוב האים נכון הדבר?

 

הכי טוב זה לפעול לפי הוראות היצרן!

 

לרוב זה 1 משני מקרים:

 

1. נוזל קירור ייעודי עם אנטי פריז ושאר חומרים

2. נוזל קירור מרוכז מדולל במים מזוקקים.

 

תלוי ברכב שלך ובהוראות היצרן.

 

כל דבר אחר מזיק.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

מנועים שונים ובמיוחד מנועים ורדיאטאורים מאלומיניום רגישים לתקיפת קורוזיה.

נוזלים המומלצים על ידי היצרנים מכילים בדכ חמרים להגנה בפני קורוזיה.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
מים של מזגן בראדיאטור אמרו לי שזה טוב האים נכון הדבר?

 

בתאוריה מים מהמזגן הם מים מזוקקים, ולכן אפשר להשתמש בהם ברדיאטור למהילת נוזל קרור מרוכז, או להשלמת חוסרים של נוזל קרור.

 

אבל...

 

אני פעם פתחתי את מגש איסוף המים של המזגן שלי בבית, וגיליתי בפנים שכבות שלמות של אצות ירוקות ומצבורי לכלוך.

המים שמטפטפים מהמעבה של המזגן זורמים דרך המצבורים האלה וכנראה סופחים אליהם אבן, בקטריות ואני-לא-יודע-מה-עוד.

אם יש לך צינור ניקוז שקוף למזגן, תסתכל על הדופן הפנימית של הצינור ותראה שגם הוא מגדל ציפוי של חומרים אורגניים.

 

אי לכך ובהתאם לזאת, הגעתי למסקנה שהמים האלה לא ממש מזוקקים כל כך אחרי שהם יוצאים מצינור הניקוז.

אם המזגן חדש אז אולי אין בעיה, אבל במזגן שכבר עובד שנה או יותר, לא הייתי סומך על המים העודפים....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

לא מבין את זה , כמה כבר עולה גלון מים של היצרן ? (60 ש"ח ב-PSA , כלבים :mad: ).

 

זה לא שהאוטו שותה את זה כמו שאירי שותה גינס. למה לחסוך בקטנות כאלה ולקבל אותה עם ריבית?

×
×
  • תוכן חדש...