Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי המלצות רבות לרמקולים של מורל פולס 6*9 אחוריים,הבנתי שהם 2 way ,ובמחיר שלהם אני יכול להביא רמקולים של קנווד או פיוניר 5 way! אז למה באמת לא ממליצים פה כ''כ על רמקולים של 5 way לדוגמאת קנווד ופייוניר כאלו?

ומישו יכול להסביר לי קצת יותר טוב ממה שערכתי חיפוש מה זה ה way?

פורסם

כל ה-5WAY האלה, זה סתם משהו שהחברות אומרות.

בתכלס, הכי הרבה זה 3WAY, כל השאר זה משהו ש"ימשוך" את קהל הצרכנים.

 

בגלל זה ממליצים על מורל, JBL, שהם 2-3WAY ורמקולים טובים!

 

מה זה WAY יש ב-FAQ.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=179406#post179406

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בוא נגיד 5 WAY שווה בידיוק ל3 WAY מבחינת פוטנציאל.

זה הרי לא שהם מוסיפים עוד 2 מיד באסים נכון?

אם זה היה מיד באס כפול הייתי אומר סבבה זה פי 2 ווליום.

או אפילו את המיד באס הגבוה יותר (זה שיש ב 3 WAY אבל לא ההכי קטן, לא הטוויטר ולא הוופר הגדול).

אבל הם מוסיפים עוד 2 טוויטרים לטוויטר שקיים גם ב 3 WAY.

טוויטר עובר על צילים גבוהים מאוד, זה צלילים מהירים וחזקים, לא צריך הרבה וואט אצלם כדי לקבל ווליום, הם מהירים מאוד ואורך גם שלהם קטן.

טוויטר אחד טוב יכול לעשות עבודה כמו כל ה 3 טוויטרים של 5 WAY.

יכול ליהיות שתשמע טוב ב 5 WAY כי הם רמקולים טובים, אבל זה לא אומר ש5 WAY יותר טוב מ 3 WAY מבחינת הפוטנציאל שלו.

כי כמו שאמרתי, הפ פשוט דוחפים שם 3 טוויטרים, ממש מיותר, גם שיש יותר מידי צלילים גבוהים זה לא נשמע טוב.

אתה מרגיש כמו במפעל לשיוף יהלומים. טזזזזזזזזזזזזזזזז

פורסם
amir tlv

רשמת שהם פועלים אצלך ללא מגבר אבל בחתימה שלך כן מופיע מגבר,אז?

הם כנראה מחוברים לרדיו-דיסק.

שאר הרכיבים מחוברים כנראה למגבר.

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...