Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה על מקומות שלהם ליין של מוזיקה שחורה לגילאי 23+ (כלומר לא ילדודס)

 

אני מכיר את ימי שני באגו בר ועד עכשיו היה ליין בימי שלישי ב R&B CLUB שבתל אביב

 

איפה יש עוד, ימי חול וסופשים, לא משנה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בראשון לציון יש מקום שהייתי בו פעם אחת (הגענו באופן טיפה הזוי, אני ומוזיקה שחורה לא עובד)

לפי מה שהבנתי ביום יום זה פאב של ערסים

ביום שבת יש ליין של מוזיקה שחורה שנחשב לפי מה שהבנתי בשל העובדה שכל מי שרוקד ברייקדאנס מקצועי בא לשם.

יש להם מעגלים של רוקדים שמה, והמקום גם בחוץ מלא באנשים שעושים תנועות מוזרות עם הגוף בצורה שהוא לא אמור לעשות, אם אני לא טועה קוראים למקום סיסיליה או משהו כזה, חברה טובים, לא אהבתי לא את המקום ולא את העובדה שאנשים יוצאים מגדרם כדי לרקוד

 

כי לי כל סצנת ההיפ הופ נראית כמו

יואו יואו אני מוציא את המזדה מהחניה, הולך לדבר על דברים כמו שורה

נפגש עם החברים מעשנים סיגריות כמו גדולים

נוסע לתדלק בדלקן, כי עם האוטו ליסינג של אבא אני מסוכן

פורסם

אני בכלל חיפאי ובאתי לשם בגלל שנפגשנו כמה חברה שהיינו ביחד בצבא

אחד מאיתנו פעם התחרה בדברים ומכיר שם את כולם והמקום מלא פשוט בכל המקפצים האלו, שהם טובים מאוד דרך אגב

לדעתי יותר מדי הגזמות בקטע של הריקודים לשם השואו אוף ופחות כדי להנות

אני לא מכיר את כל הסצנה הזאת אבל לפי מה שהבנתי הם מצוענים שם, אני הטח לא בקטגוריה לשפוט כי לדעתי ברגע שהרמת שתי רגליים מהרצפה ולשלב את זה בריקוד זה כבר לא רע

פורסם

בסיציליה בשבת בערב לא רע בכלל, אבל רחוק ממה שאתה מתאר :roll:

ממולו יש את הSHELTER, לא הייתי שם שנה+ אבל הבנתי שהוא נשאר אותו דבר בשבתות

 

 

הG SPOT בשישי בערב מעולה!

 

לאן נעלם הPOWDER....:cry:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אל תשכחו את הפיהאמו בר שממוקם באותו מתחם, פועל בסופ"שים בלבד,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אתם בטוחים שכל המקמות שרשמת זה זה 23+ ? כי זכור לי שראיתי צצוקים שבמקרה הטוב הייתי נותן להם חוגר.

 

אגב אני מתכון רק לאיזורי הרצליה-תל אביב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הבעיתיות עם הליין הזה שהרוב צעירים.כמעט כולם פחות מ 23 .

אין מה לעשות....אני בן 30 ואני נאלץ לבוא בשביל המוזיקה והריקודים...

אה כן,ובשביל הכוסיות :lol:

פורסם

בגלל זה ביקשתי המלצה על מקומות שאין ילדודס, לא רק שרשום בכניסה 23/25 אלא שגם בפועל זה ככה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

את זה אני יבדוק באמת

 

הגיע אלי כרטיס ביקור של הקרפל ובו מצויין ליין ימי ראשון עם היפהופ, מישהו היה בליין הזה של ימי ראשון ויכול לדווח על האוכלוסיה שישנה שם ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...