Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קרה אתמול למשטרת ישראל ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנתון של מנה אחת מתייחס לכך שידוע שמשקה אלכוהולי מכיל בד"כ ריכוז של 40-50 אחוז אלכוהול.

וכן הדבר מתייחס למשקל גוף ממצוע.

מי שיודע שהוא בהכרח שוקל הרבה פחות ויודע שהוא הולך לשתות ספירט מזוקק 95 אחוז, מן הסתם ראוי שיזהר יותר.

 

בחו"ל יש מדינות שבהן רמת האלכוהול המותרת בדם היא אפס (0), וכך למעשה נפתרות השאלות של כמה מותר.

כבר נתקלתי שם באנשים שמפחדים לאכול שוקולד עם ליקר לפני נסיעה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כמו שרשמתי, עם כוס אחת אתה בסדר (הכוונה או לכוס יין או לכוס רדבול וודקאה או משהו מקביל)

מעבר לזה אתה מיסתכן.

2 כוסות אתה כבר לא חוקי 100%, אבל אחרי שעתיים מהכוס השניה בהנחה ששתית את שניהם באותה שעה אתה כן חוקי.

וכל כוס שתוסיף זה עוד שעתיים

 

זה חושב ע'י הכמויות שנימצאות ע'פ החוק ביחס לאדם ממוצע וגם לא מזמן ראיתי בעיתנות טבלה כזו

בכל אופן אנו בחברה עובדים על פי הכמויות האלו ובינתיים הם לא בגדו בנו.

 

טעות בידייך,למנת אלכוהול (נגיד שוט וודקה נחשבת למנה,כנ"ל לגביי שליש בירה לדוגמא)

לוקח בין 30 ל 45 דקות להספג בגוף ו"להתנדף" ככה שאם שתית עכשיו כוס וודקה-רדבול,אתה יכול לעלות לרכב כבר אחריי 45 דקות (תלוי במשקל הגוף,כאשר 30 דקות זה לגוף עם מבנה רזה,ו 45 למבנה גוף גדול)

בהנחה כמובן שבכוס הוודקה רדבול הייתה רק מנה אחת של אלכוהול ולא יותר.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
טעות בידייך,למנת אלכוהול (נגיד שוט וודקה נחשבת למנה,כנ"ל לגביי שליש בירה לדוגמא)

לוקח בין 30 ל 45 דקות להספג בגוף ו"להתנדף" ככה שאם שתית עכשיו כוס וודקה-רדבול,אתה יכול לעלות לרכב כבר אחריי 45 דקות (תלוי במשקל הגוף,כאשר 30 דקות זה לגוף עם מבנה רזה,ו 45 למבנה גוף גדול)

בהנחה כמובן שבכוס הוודקה רדבול הייתה רק מנה אחת של אלכוהול ולא יותר.

 

וכדי שאנשים לא יהיו על הדקה... ליתר בטחון לוקחים שעה

פורסם

בחו"ל יש מדינות שבהן רמת האלכוהול המותרת בדם היא אפס (0), וכך למעשה נפתרות השאלות של כמה מותר.

כבר נתקלתי שם באנשים שמפחדים לאכול שוקולד עם ליקר לפני נסיעה.

.

 

ניסו להעביר גם חוק כזה בארץ

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
טעות בידייך,למנת אלכוהול (נגיד שוט וודקה נחשבת למנה,כנ"ל לגביי שליש בירה לדוגמא)

לוקח בין 30 ל 45 דקות להספג בגוף ו"להתנדף" ככה שאם שתית עכשיו כוס וודקה-רדבול,אתה יכול לעלות לרכב כבר אחריי 45 דקות (תלוי במשקל הגוף,כאשר 30 דקות זה לגוף עם מבנה רזה,ו 45 למבנה גוף גדול)

בהנחה כמובן שבכוס הוודקה רדבול הייתה רק מנה אחת של אלכוהול ולא יותר.

אין שום טעות בידי, כוס רדבול וודקה מכילה בידוק שאט אחד של וודקה

שזה שווה לכמת אלכהול שיש בכוס יין או בשליש בירה כמו שרשמת.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ניסו להעביר גם חוק כזה בארץ

 

חבל שלא הצליחו.

 

כך לפחות נהגי המוניות היו מתפרנסים יותר טוב, ושאלות על כמה אלכוהול מותר היו נחסכות.

בארצנו, ביותר מידי מקרים, גבולות המותר נמתחים יותר ויותר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אין שום טעות בידי, כוס רדבול וודקה מכילה בידוק שאט אחד של וודקה

שזה שווה לכמת אלכהול שיש בכוס יין או בשליש בירה כמו שרשמת.

אז כשהבארמן (שככל שהערב מתקדם נהיה מבוסם בעצמו) מוזג לך וודקה לכוס הייבול מלאה בקרח ישר מהפיה של הבקבוק, הוא מוזג בדיוק 40CC? ספר את זה לשוטר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אין שום טעות בידי, כוס רדבול וודקה מכילה בידוק שאט אחד של וודקה

שזה שווה לכמת אלכהול שיש בכוס יין או בשליש בירה כמו שרשמת.

 

 

תפסיק לבלבל,זה לא מתמטיקה, כל ברמן שם כמות אחרת,כל אלכוהול האיכות שלו שונה וזה גם משפיע,ותוציא לך מהראש את החוק שהמצאת "2 כוסות אתה נתפס 100%".

 

זה עניין של כמה אתה שותה ומה המשקל שלך,באיזה פרק זמן אתה שותה את זה,וכמה זמן עבר מאז שהפסקת לשתות ועד הבדיקה.

 

 

אני נבדקתי לפני איזה שנה וחצי ביציאה ממועדון,הייתי אחרי 2 בירות (בקבוק) ו-2 צ'ייסרים ועוד כוס וודקבול,והבדיקה יצאה תקינה לגמרי.

 

ברור לי לחלוטין שהיא יצאה תקינה כי השתייה ששתיתי נפרסה על איזה 4 שעות,ועבר משהו כמו שעה וחצי מאז המשקה האחרון ועד הבדיקה,כך שידעתי שאין לי בעייה לנהוג מבחינת שליטה אבסולוטית ברכב,אחרת הרכב היה נשאר בחנייה של אח שלי (תמיד הייתי מחנה אצלו וממנו הולך ברגל לאיזור הבילויים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מעניין לשמוע על המבצע הזה.

 

אני רק מקווה שגאונים לא יצרו עומסי תועה מיותרים ולא הייתה סכנה בגלל הרכבים על השוליים.

אבל אני בטוח שעל זה הם לא חשבו ורק מזל שלא היו שם תאונות בגלל זה.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שאט = 60 CC, לא 40, 30 זה כבר ניקרא צ'ייסר.

 

ו כן, בהמון מקומות קודם כל ברמן מוזג את המשקה לשאט ואז מעביר לכוס.

בהרבה מקומות זה או לי ניראה חובבני אבל פשוט הם יודעים עד לאיזה גובה למלא , אם כבר הם לא שמים יותר מידי אלא הם שמים פחות מידי, וגם 10 CC יותר או פחות זה לא ממש משנה.

 

בכל אופן אני תמיד יוצא על בטן ריקה כדי לא להקיא, ואת הרדבול וודקא שלי אני מערבב בריכוז של דלק סילוני וזה תמיד עובר בדיקות אלכוהול אם מדובר בכוס אחת של משקה או כל כמות אחרת כפי שתיארתי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מצטער לאכזב אותך, ידידי, שוט הוא 50 CC

צ'ייסר הוא 30.

 

שוטים של משקאות יקרים ברוב הבארים נמזגים בכוסית של 40CC

 

שתיה היא תחביב לא קטן שלי, מעולם לא ראיתי כוסית של 60CC.

אבל כשתבקש וודקה רדבול (או XL יותר נכון) תקבל בכוס הגדולה 60CC תמיד! הברמן מוזג כוס מדודה של 50 ומוסיף עוד קצת (אמור ליהיות 10 גרם) ישירות מהבקבוק. את הXL אתה תקבל בצד כדי למזוג לעצמך את המינון.

GS300.

פורסם

שטויות , 10 CC לפה או לשם, העיקר שהחישוב הזה עובד.

 

בכל אופן שתיה היא לא תחביב שלי, זה צורך :wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...