Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מייסב למדחס מזגן בסיטרואן ZX וולקן 2.0 [כולל 23 תמונות]


איציק נ.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כמידי שבוע, בלעדית כאן ב CF (נשמע כמו פרסומת :mm_tongu:), פרוייקט מצולם לצרפתיה התורנית בחניה של ויקי :mm_wink:

 

רקע:

בהמון רכבים בהם ממוקם המדחס של המזגן בנקודה נמוכה שסופחת המון ליכלוך, קיימת נטייה של המייסב הפנימי להישחק (מתיחה רבה מידי של הרצועה אינה תורמת לאורך החיים שלו גם כן) ולהשמיע רעש של יבבה.

דבר זה מעיק - ועוד יותר מסוכן במקרה של "התפסות" המייסב, מה שמוביל לקריעה של הרצועת אביזרים ובחלק מהמקרים גם לאובן טעינה, אובדן תיגבור הגה כח - ובמקרים מסויימים גם אובדן פעולת משאבת המים.

 

על הפרק:

פירוק הקלאץ' של המדחס.

פירוק הפולי של המדחס

חילוץ המיסב מתוך הפולי.

ניקיון כללי של החלקים.

רכישת מייסב חדש.

דחיסת המיסב החדש אל הפולי.

הרכבת כל החלקים בחזרה למדחס.

 

עלות המיסב הינה מזערית, על העבודה לוקחים במוסך מאות שקלים (בין 250 ל 500 שח, תלוי במוסך).

הצעת מחיר שקיבלנו במוסך ימית היתה 600 שח, כולל מיסב, לפני הנחה.

במוסכים כלליים או אצל מזגניסטים ניתן לסגור את העניין ב 350 שח לערך.

 

אז כמה עלה לנו המייסב, אתם שואלים... ? 60 ש"ח (שישים שקלים חדשים :p).

על הנ"ל בא מחיר עבודה סימלי למדי - ובא לציון גואל.

 

התמונות נדחסו ב JPEG (ע"י פוטושופ) לאיזור ה 100KB (לתמונה) ע"מ להקל על הצפיה של כולן.

 

תהנו מהתמונות ;-) (ויש הרבה)

 

איציק

step06.jpg

step05.jpg

step04.jpg

step03.jpg

step02.jpg

step01.jpg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והכי חשוב - רעש המיסב הטורדני נעלם כליל :)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין על העבודה, כמצופה :mm_yeah:

המיסב המקורי מתוצרת יפן - "מדחס ממוקם נמוך..." תירוצים תירוצים... :lol:

קשה לראות בתמונה, אני מקווה שבנוסף לג'ק השתמשת ברגל תומכת לאבטח את הרכב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבודות ממושכות ובכלל לבטיחות כללית בעבודה כשהאוטו על ג'ק לדעתי חובה לעבוד כשהאוטו על "גיבוי" של בלוקים/בלטות.

 

אחרי שהאוטו כבר על ג'ק מביאים כמה בלטות או אבנים גדולות ומניחים בשני צידי הרכב, חלק אחד ליד הג'ק וחלק אחר מקביל לג'ק בצידו השני של הרכב.

 

ככה אפשר לעבוד מבלי להסתמך על "מה יקרה אם" תגיע איזה מכה קטנה לג'ק מכיוון שלא רצינו, הג'ק הזה שאיציק השתמש בו וגם בכלל בכל מרים הידראולי קטן לאוטו נראה מאד רגיש למכות, מכה אחת שלא במקום והרכב קורס, וחבל מאד שזה יהיה ראש של מישהו נמצא שם למטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מניח שבלוקים או בלטות נבדקו על ידי מכון התקנים ומוסכם על כולם שערימה שלהם לא תקרוס לעולם...

או במילים אחרות - יש בוקים יעודיים לעניין הזה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה,

 

אני רואה שהשכן שלך לא חונה היום באלכסון :lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי.

אני שונא לנקות את החלקים המז#!םהללו.

 

איציק,אני זוכר שבאוטו הקודם שלי(DL) הגישה היתה ממש ממש קשה.בZX ממש חלום יחסית.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
כמידי שבוע, בלעדית כאן ב CF (נשמע כמו פרסומת :mm_tongu:), פרוייקט מצולם לצרפתיה התורנית בחניה של ויקי :mm_wink:

 

רקע:

בהמון רכבים בהם ממוקם המדחס של המזגן בנקודה נמוכה שסופחת המון ליכלוך, קיימת נטייה של המייסב הפנימי להישחק (מתיחה רבה מידי של הרצועה אינה תורמת לאורך החיים שלו גם כן) ולהשמיע רעש של יבבה.

דבר זה מעיק - ועוד יותר מסוכן במקרה של "התפסות" המייסב, מה שמוביל לקריעה של הרצועת אביזרים ובחלק מהמקרים גם לאובן טעינה, אובדן תיגבור הגה כח - ובמקרים מסויימים גם אובדן פעולת משאבת המים.

 

על הפרק:

פירוק הקלאץ' של המדחס.

פירוק הפולי של המדחס

חילוץ המיסב מתוך הפולי.

ניקיון כללי של החלקים.

רכישת מייסב חדש.

דחיסת המיסב החדש אל הפולי.

הרכבת כל החלקים בחזרה למדחס.

 

עלות המיסב הינה מזערית, על העבודה לוקחים במוסך מאות שקלים (בין 250 ל 500 שח, תלוי במוסך).

הצעת מחיר שקיבלנו במוסך ימית היתה 600 שח, כולל מיסב, לפני הנחה.

במוסכים כלליים או אצל מזגניסטים ניתן לסגור את העניין ב 350 שח לערך.

 

אז כמה עלה לנו המייסב, אתם שואלים... ? 60 ש"ח (שישים שקלים חדשים :p).

על הנ"ל בא מחיר עבודה סימלי למדי - ובא לציון גואל.

 

התמונות נדחסו ב JPEG (ע"י פוטושופ) לאיזור ה 100KB (לתמונה) ע"מ להקל על הצפיה של כולן.

 

תהנו מהתמונות ;-) (ויש הרבה)

 

איציק

יש לי את אותה בעיה בסויפט שאני שוקל לקנות.

 

מה זה בדיוק "הקלאץ' של המדחס"?

ועם איזה חומר מנקים את שאר החלקים?

 

תודה מראש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...