Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
איציק נ.

החלפת מייסב למדחס מזגן בסיטרואן ZX וולקן 2.0 [כולל 23 תמונות]

שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

כמידי שבוע, בלעדית כאן ב CF (נשמע כמו פרסומת :mm_tongu:), פרוייקט מצולם לצרפתיה התורנית בחניה של ויקי :mm_wink:

 

רקע:

בהמון רכבים בהם ממוקם המדחס של המזגן בנקודה נמוכה שסופחת המון ליכלוך, קיימת נטייה של המייסב הפנימי להישחק (מתיחה רבה מידי של הרצועה אינה תורמת לאורך החיים שלו גם כן) ולהשמיע רעש של יבבה.

דבר זה מעיק - ועוד יותר מסוכן במקרה של "התפסות" המייסב, מה שמוביל לקריעה של הרצועת אביזרים ובחלק מהמקרים גם לאובן טעינה, אובדן תיגבור הגה כח - ובמקרים מסויימים גם אובדן פעולת משאבת המים.

 

על הפרק:

פירוק הקלאץ' של המדחס.

פירוק הפולי של המדחס

חילוץ המיסב מתוך הפולי.

ניקיון כללי של החלקים.

רכישת מייסב חדש.

דחיסת המיסב החדש אל הפולי.

הרכבת כל החלקים בחזרה למדחס.

 

עלות המיסב הינה מזערית, על העבודה לוקחים במוסך מאות שקלים (בין 250 ל 500 שח, תלוי במוסך).

הצעת מחיר שקיבלנו במוסך ימית היתה 600 שח, כולל מיסב, לפני הנחה.

במוסכים כלליים או אצל מזגניסטים ניתן לסגור את העניין ב 350 שח לערך.

 

אז כמה עלה לנו המייסב, אתם שואלים... ? 60 ש"ח (שישים שקלים חדשים :p).

על הנ"ל בא מחיר עבודה סימלי למדי - ובא לציון גואל.

 

התמונות נדחסו ב JPEG (ע"י פוטושופ) לאיזור ה 100KB (לתמונה) ע"מ להקל על הצפיה של כולן.

 

תהנו מהתמונות ;-) (ויש הרבה)

 

איציק

step06.jpg

step05.jpg

step04.jpg

step03.jpg

step02.jpg

step01.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשך...

step12.jpg

step11.jpg

step10.jpg

step09.jpg

step08.jpg

step07.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשך...

step18.jpg

step17.jpg

step16.jpg

step15.jpg

step14.jpg

step13.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשך...

step23.jpg

step22.jpg

step21.jpg

step20.jpg

step19.jpg


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

והכי חשוב - רעש המיסב הטורדני נעלם כליל :)

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של השקעה, נעים לראות! המשיכו כך :!:

:D


פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין על העבודה, כמצופה :mm_yeah:

המיסב המקורי מתוצרת יפן - "מדחס ממוקם נמוך..." תירוצים תירוצים... :lol:

קשה לראות בתמונה, אני מקווה שבנוסף לג'ק השתמשת ברגל תומכת לאבטח את הרכב.


http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבודות ממושכות ובכלל לבטיחות כללית בעבודה כשהאוטו על ג'ק לדעתי חובה לעבוד כשהאוטו על "גיבוי" של בלוקים/בלטות.

 

אחרי שהאוטו כבר על ג'ק מביאים כמה בלטות או אבנים גדולות ומניחים בשני צידי הרכב, חלק אחד ליד הג'ק וחלק אחר מקביל לג'ק בצידו השני של הרכב.

 

ככה אפשר לעבוד מבלי להסתמך על "מה יקרה אם" תגיע איזה מכה קטנה לג'ק מכיוון שלא רצינו, הג'ק הזה שאיציק השתמש בו וגם בכלל בכל מרים הידראולי קטן לאוטו נראה מאד רגיש למכות, מכה אחת שלא במקום והרכב קורס, וחבל מאד שזה יהיה ראש של מישהו נמצא שם למטה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מניח שבלוקים או בלטות נבדקו על ידי מכון התקנים ומוסכם על כולם שערימה שלהם לא תקרוס לעולם...

או במילים אחרות - יש בוקים יעודיים לעניין הזה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה,

 

אני רואה שהשכן שלך לא חונה היום באלכסון :lol:


ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי המניקוריסטית שלך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה מעולה......אבל קלה

 

כל הכבוד


POWERD BY C....

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי.

אני שונא לנקות את החלקים המז#!םהללו.

 

איציק,אני זוכר שבאוטו הקודם שלי(DL) הגישה היתה ממש ממש קשה.בZX ממש חלום יחסית.


instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמידי שבוע, בלעדית כאן ב CF (נשמע כמו פרסומת :mm_tongu:), פרוייקט מצולם לצרפתיה התורנית בחניה של ויקי :mm_wink:

 

רקע:

בהמון רכבים בהם ממוקם המדחס של המזגן בנקודה נמוכה שסופחת המון ליכלוך, קיימת נטייה של המייסב הפנימי להישחק (מתיחה רבה מידי של הרצועה אינה תורמת לאורך החיים שלו גם כן) ולהשמיע רעש של יבבה.

דבר זה מעיק - ועוד יותר מסוכן במקרה של "התפסות" המייסב, מה שמוביל לקריעה של הרצועת אביזרים ובחלק מהמקרים גם לאובן טעינה, אובדן תיגבור הגה כח - ובמקרים מסויימים גם אובדן פעולת משאבת המים.

 

על הפרק:

פירוק הקלאץ' של המדחס.

פירוק הפולי של המדחס

חילוץ המיסב מתוך הפולי.

ניקיון כללי של החלקים.

רכישת מייסב חדש.

דחיסת המיסב החדש אל הפולי.

הרכבת כל החלקים בחזרה למדחס.

 

עלות המיסב הינה מזערית, על העבודה לוקחים במוסך מאות שקלים (בין 250 ל 500 שח, תלוי במוסך).

הצעת מחיר שקיבלנו במוסך ימית היתה 600 שח, כולל מיסב, לפני הנחה.

במוסכים כלליים או אצל מזגניסטים ניתן לסגור את העניין ב 350 שח לערך.

 

אז כמה עלה לנו המייסב, אתם שואלים... ? 60 ש"ח (שישים שקלים חדשים :p).

על הנ"ל בא מחיר עבודה סימלי למדי - ובא לציון גואל.

 

התמונות נדחסו ב JPEG (ע"י פוטושופ) לאיזור ה 100KB (לתמונה) ע"מ להקל על הצפיה של כולן.

 

תהנו מהתמונות ;-) (ויש הרבה)

 

איציק

יש לי את אותה בעיה בסויפט שאני שוקל לקנות.

 

מה זה בדיוק "הקלאץ' של המדחס"?

ועם איזה חומר מנקים את שאר החלקים?

 

תודה מראש:roll:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...