Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מייסב למדחס מזגן בסיטרואן ZX וולקן 2.0 [כולל 23 תמונות]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עבודה יפה!

 

בעיקבות הכתבה אני כנראה אחליף מיסבים במדחס שכבר פרקתי.

אין ספק שקשה להגזים בחשיבות אבטחת הג"ק. בוקים ובלטות זה ממש מסוכן

אם אין תמיכה תקנית- בולי עץ (כן כאלו מכריתה..)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה בדיוק "הקלאץ' של המדחס"?

המדחס אחראי לדחיסת גז המזגן על מנת לקרר אותו (בהתפשטות בעצם, אבל בכל מקרה, זה לא שיעור בתרמודינמיקה). הוא מופעל על ידי גלגלת המחוברת אליו (הפולי) בציר ולמנוע באמצעות רצועה.

הדחיסה הזו מייצרת התנגדות לא מבוטלת למנוע, ולכן, כדי שהמדחס לא יפעל כשרוצים לכבות את המזגן, הקלאץ' של המדחס מנתק את הפולי מהמדחס, כך שהיא מסתובבת על ריק, וכמעט ולא מתנגדת. בתוך כל זה נכנס המיסב כדי שהסיבוב יהיה כמעט ללא חיכוך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדחס אחראי לדחיסת גז המזגן על מנת לקרר אותו (בהתפשטות בעצם, אבל בכל מקרה, זה לא שיעור בתרמודינמיקה). הוא מופעל על ידי גלגלת המחוברת אליו (הפולי) בציר ולמנוע באמצעות רצועה.

הדחיסה הזו מייצרת התנגדות לא מבוטלת למנוע, ולכן, כדי שהמדחס לא יפעל כשרוצים לכבות את המזגן, הקלאץ' של המדחס מנתק את הפולי מהמדחס, כך שהיא מסתובבת על ריק, וכמעט ולא מתנגדת. בתוך כל זה נכנס המיסב כדי שהסיבוב יהיה כמעט ללא חיכוך.

את פעולת המדחס אני מבין, מה שאני לא יודע זה איך נראה הקלאץ' הזה. אני מתאר לעצמי שהוא אמור להיות עם הפעלה חשמלית, שהרי מכניסים את המדחס לפעולה ע"י לחיצה על כפתור הAC האוטו.

 

נ.ב. זה אתה בתמונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענית לעצמך. הוא אכן חשמלי, אם כי לפעמים משלבים את זה עם עוד כל מיני שיטות הפעלה. בכל מקרה, הוא לא אמור להיות מורכב מדי, היות ולא נדרשת יותר מדי עבודה להתאמת מהירויות. חיבור יחסית מהיר של הפולי.

וכן, זה אני. יש לך בעיה עם גברים נאים ומשופמים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

ברכב שלי מאזדה 323f 96 היתה בעיה שהמיסב היה תפוס מכנאית, יום אחד התחיל לצאת עשן מהאוטו.

איש החילוץ של שגריר הסביר לי שאני נוסע עם קלאץ תפוס.

דבר ראשון ביטלנו את הפולי של המדחס והתאמנו שלא כוללת אותו.

מה שאני שואל בעצם זה

כמה מסובך לסדר את הנושא באופן עצמי

מכיוון שלמדתי טכנאות קירור ע"י משרד העבודה וחשמל מעשי

וגם יש לי נסיון בתחום, אבל לא לרכב.

הייתי מעוניין לפרק את המדחס ולסדר אותו בכוחות עצמי, במידה ולא אצליח אקח אותו לבעל מקצוע אבל זו האופציה האחרונה כרגע.

למישהו יש טיפים איך לגשת לבעיה ?

מה לקנות ומאיפה? (באיזור המרכז)

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...