Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

קניתי רמקולים של חברת POLK AUDIO מהסדרה היוקרתית שלהם

דגם SR6500 שאמור להיות רמקול פצצה!

איזה מגבר מומלץ לחבר אליהם?

והאם המגבר של POLK AUDIO מתאים להם?

 

נתונים של הרמקולים:

http://www.polkaudio.com/caraudio/specs/speakers/6-1-2/sr6500/

 

נתונים של המגבר:

http://www.polkaudio.com/caraudio/specs/amps/c400_4/

 

האם המגבר מתאים או שיש המלצות למגברים אחרים?

פורסם

מה המערכת שלך כוללת כיום?

כדיי שאני אדע מה להציע לך ולא לגמור את התקציב על משהו בודד..

 

אני מבין שאת הסט השגת מחו"ל כי כאלו בארץ? אז גם את המגבר אתה יכול להביא משם?

אתה הולך לשלם מכס? או שמישהו מביא לך את זה במזוודה?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

:shock: WOW.... תתחדש!!

בטח.. פולק אודיו נחשבים מאוד (מאוד) בתחום המוזיקה הביתית.. אז אין לי ספק שגם ברכב.

מעניין אותי לשמוע סט ברמה (במחיר) כזה כדי באמת לראות איזה הבדל יש.. :wink:

מאיפה אתה? והאם אתה מגיע למפגשים?

ערב טוב, מאור.

 

רגע,רגע, כתבת שקנית רמקול שאמור להיות פצצה..אתה רציני איתי?! אתה רוצה להגיד ששלמת את הסכום הזה ואפילו לא שמעת את הרמקול?!?!

עם כל הכבוד..ומה אם לא היית אוהב אותו.. (את הצליל). אני לא רוצה להיות חוצפן אבל, שמעת משהו אחר ברמה נמוכה יותר (יחסית) שכלכך היה גרוע?!

ויכול להיות שאני סתם מקנא.. :)

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

×
×
  • תוכן חדש...