Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אז בשעה טובה עברתי טסט, עכשיו אני מתחיל להרכיב מערכת ויש לי הזדמנות להביא מגבר מרוסיה.

אני שומע בעיקר דאנסים, האוסים ומוזיקה שחורה. המגבר יורכב על מאזדה 3.

התקציב שלי למגבר הוא בין 300-350 דולר (יכול להיות שתתאפשר חריגה קטנה בתקציב).

מקווה שהבאתי לכם את כל הפרטים ושתוכלו לעזור לי.

תודה לעוזרים :-)

פורסם

1. יש טעם כי זה מתנה.

2. האם המחירים שם ופה דומים?

 

אני רוצה שהמגבר יהיה 4 ערוצים שיוכל להחזיק לי זוג קומפוננט וסאב איכותיים וחזקים.

הכיוון שלי היא למערכת SQ. כמובן שאני רוצה שתהייה גם עוצמה למערכת.

פורסם

או לך על JL , שמעתי שיש להם פטנט על גוון צבע כסוף מיוחד על המגברים שלהם .

סתם ...

בכל מקרא , מה התקציב , אם יש להם שם סוכן של XETEC הייתי הולך עליהם .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

הבעיה בתקציב הנל שהוא נמצא בדיוק באמצע בין מגברים בינוניים ולמגברים איכותיים.

ותוספת של 50 דולר לא תשחק פה הרבה.

מאיפה בדיוק ברוסיה אתה רוצה להביא אותו?

פורסם

הייתי ממליץ להריץ חיפוש בנושא..

היה כאן בפורום כבר בחור שהביא מרוסיה מגבר של GENESIS וזאת החברה היחידה שאני ימליץ לייבא מרוסיה!

דואל מונו של החברה עולה בארץ 6000 ש"ח ושם (כן כן ברוסיה) 2700 ש"ח!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
הבעיה בתקציב הנל שהוא נמצא בדיוק באמצע בין מגברים בינוניים ולמגברים איכותיים.

ותוספת של 50 דולר לא תשחק פה הרבה.

מאיפה בדיוק ברוסיה אתה רוצה להביא אותו?

 

ממוסקבה.

 

אם תוכלו להביא לי דגמים של מגברים מומלצים מסויימים אני אשמח מאד.

פורסם

לפני כחצי שנה הבאתי מגבר של סאונד סטריים 4.680 ב300 דולר פלוס מינוס ,

המגבר ניקמנה באחת הערים שמסביב למוסקבה, המחירים במוסקה יותר יקרים מי פה.!

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

http://www.fusioncaraudio.com/

 

מגברים טובים שמשווקים ברוסיה, המקור שלהם מניו זילנד

ברשת יש להם ביקורות טובות ובארץ נמכרים במחיר גבוהה מאוד

זו ביקורות על אחד המגברים

 

http://www.carsound.com/articles/publish/printer_150.shtml

 

כמובן שלג'נסיס יש מחירים לא רעים ולDLS, יש גם לא מעט מקומות בהם גם מוכרים FOCAL

 

את הפיוז'ן יצא לי לשמוע פעם אחת והוא מאוד עוצמתי ונקי

פורסם
http://www.fusioncaraudio.com/

 

מגברים טובים שמשווקים ברוסיה, המקור שלהם מניו זילנד

ברשת יש להם ביקורות טובות ובארץ נמכרים במחיר גבוהה מאוד

זו ביקורות על אחד המגברים

 

http://www.carsound.com/articles/publish/printer_150.shtml

 

כמובן שלג'נסיס יש מחירים לא רעים ולDLS, יש גם לא מעט מקומות בהם גם מוכרים FOCAL

 

את הפיוז'ן יצא לי לשמוע פעם אחת והוא מאוד עוצמתי ונקי

 

לקחתי את הפיוז'ן בחשבון.

לדעתך, איזה מבין שלושת המגברים שציינת הוא הטוב ביותר? פיוז'ן, ג'נסיס או DLS?

פורסם

באיכות צליל הג'נסיס לוקח לטעמי

הפיוז'ן הוא לא רע בכלל, עוצמתי ונקי ומתומחר בארץ כמו זהב

שמעתי ממי שמוכר בארץ גם ג'נסיס וגם פיוזן שהם ברמה דומה אבל לדעתי יש להם דרך לעבור, ולצערי אין לי את הידע להכריע במי יותר טוב בצורה וודאית

לג'נסיס יש רקע ויכולות מוכחות (שבדקתי בעצמי) ולכן אני יכול להגיד שהמגברים שלהם לא איכזבו אותי אף פעם בשמיעה או שהיו בבעלותי

את הDLS לא אהבתי מאוד, אנמיים טיפה, כל סט עליהם אומנם מוגבר בצורה שווה אבל הג'נסיס עולה עליהם

 

את הפיוז'ן משמיעה קצרה בארץ ובגרמניה אני יכול להגיד שהוא מגבר טוב ועוצמתי גם בהספק נמוך אבל מפה ועד באמת להחליף רכיבים ולשמוע את ההבדל על המגבר, לא יצא לי ולכן קשה לי להגיד לך בוודאות שהוא מגבר מעולה, כי טוב הוא כן אבל מעולה, אני לא יודע (אני לא אוהב לדבר בלי ניסיון מעשי)

 

את הפיוז'ן שמעתי שאפשר להשיג במחיר משתלם מאוד ברוסיה (על מנת להשיג את שמות הדילרים ברוסיה, אפשר להכנס לאתר החברה ברוסית)

 

 

בקיצור, אם אתה יכול לשמוע , תכריע בעצמך, הדרך הכי טובה, אם לא ,אתה יכול ללכת על הגנסיס בלי לחשוב פעמיים במחיר טוב

פורסם
אז רגע, לכמה העלתה את התקציב?

כמה ערוצים אתה רוצה?

 

אני רוצה ארבע ערוצים והתקציב הוא סביב ה300$.

בדקתי ומגבר של פיוז'ן עם נתונים מאד מרשימים עולה כ300$.

borka, הנה קישור http://www.magnitola.ru/Fusion-PP-AM16004-p-6892.html (לפי השם שלך אני מעריך שאתה מבין רוסית) :-)

ולכל השאר אז הנה הנתונים של ה- Fusion PP-AM16004:

סדרה: Power Planet

הספק ב4 אום: 150W X 4

הספק ב2 אום: 220W X 4

הספק בגישור ב4 אום: 440W X 2

רשום משו לגבי עיוות לא ממש הבנתי : 1600W

THD: 0.1%

רגישות כניסה: 0.2 - 8V

ולפי מה שהבנתי אז פיוז מומלץ : 35A X 3

המחיר שלו 300$ בערך. מה אתם אומרים?

ועוד שאלה: מה לגבי המכס בארץ? איך אפשר להעביר אותו וכל שאר הפרטים?

תודה רבהה לכם על כל העזרה :-D

פורסם
אני רוצה ארבע ערוצים והתקציב הוא סביב ה300$.

בדקתי ומגבר של פיוז'ן עם נתונים מאד מרשימים עולה כ300$.

borka, הנה קישור http://www.magnitola.ru/Fusion-PP-AM16004-p-6892.html (לפי השם שלך אני מעריך שאתה מבין רוסית) :-)

ולכל השאר אז הנה הנתונים של ה- Fusion PP-AM16004:

סדרה: Power Planet

הספק ב4 אום: 150W X 4

הספק ב2 אום: 220W X 4

הספק בגישור ב4 אום: 440W X 2

רשום משו לגבי עיוות לא ממש הבנתי : 1600W

THD: 0.1%

רגישות כניסה: 0.2 - 8V

ולפי מה שהבנתי אז פיוז מומלץ : 35A X 3

המחיר שלו 300$ בערך. מה אתם אומרים?

ועוד שאלה: מה לגבי המכס בארץ? איך אפשר להעביר אותו וכל שאר הפרטים?

תודה רבהה לכם על כל העזרה :-D

באמת שאין לי שמץ של מושג בקשר למגבר הזה.

מצד אחד ראיתי מזמן(יותר מ 3שנים) הרבה תגובות טובות עליהם.

מצד שני מדיבור לא קצר עם חנות שמוכרת אותם בארץ (לא ניסו לדחוף לי שום דבר, אם מישהו יחשוב על זה) שהחברה הזאת היא לא יותר מאשר פרסום ואנשי חלל שמייצגים אותם.

כך שאני לא יכול להגיד לך בודאות שום דבר.

×
×
  • תוכן חדש...