Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשכך שהמגבר נימדד באחוז עיוות של 0.1 אחוז. מגברים מחברות יותר מכובדות מודדים את ההספק באחוזים כמו 0.01 וגם 0.001 שזה אומר שבאחוז עיוות של 0.1 ההספק של המגבר שהיה 60 וואט יהיה גבוה יותר. קרוב ל 80 90 RMS ויותר.

פורסם

אז ככה, אני מתלבט בין שני המגברים הבאים:

1. Fusion PP-AM16004 = 300$

2. GENESIS-PROFILE-4 = 344$

 

מה דעתכם לגבי הבחירה שלי?

והאם המגברים האלו יחזיקו לי קומפוננטים כמו מורל דוטק 6.5" וסאב SQ איכותי וחזק?

פורסם

אני אישית לא מכיר את הפיוזן כך שקשה לי להגיב עליו.

לגבי הפרופייל 4 - מניסיון עם המגברים האלו הם מגברים טובים מאוד. לגבי סט קומפוננט הוא יחזיק בלי בעיה. לגבי סאב הוא פחות מתאים, והשאלה כמובן איזה סאב.

 

מה שכן הייתי ממליץ לך , למרות שזה להעלות את התקציב , זה ה profile 4 ultra. אני לא דובר רוסית לצערי , כך שאפשרויות החיפוש שלי מוגבלות בתחום , אבל המגבר מעולה! . לא מזמן התקנו את המגבר ברכב של חבר שלי והתוצאות מרשימות. לדעתי הוא נותן תמורה מעולה לכסף שלו , ומאפשר גמישות בבחירה של הסאב או כל סט שהוא יגביר בעתיד.

 

תבדוק כמה הוא עולה שם , אם זה עומד בתקציב היתי הולך עליו בעיניים עצומות ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אני אישית לא מכיר את הפיוזן כך שקשה לי להגיב עליו.

לגבי הפרופייל 4 - מניסיון עם המגברים האלו הם מגברים טובים מאוד. לגבי סט קומפוננט הוא יחזיק בלי בעיה. לגבי סאב הוא פחות מתאים, והשאלה כמובן איזה סאב.

 

מה שכן הייתי ממליץ לך , למרות שזה להעלות את התקציב , זה ה profile 4 ultra. אני לא דובר רוסית לצערי , כך שאפשרויות החיפוש שלי מוגבלות בתחום , אבל המגבר מעולה! . לא מזמן התקנו את המגבר ברכב של חבר שלי והתוצאות מרשימות. לדעתי הוא נותן תמורה מעולה לכסף שלו , ומאפשר גמישות בבחירה של הסאב או כל סט שהוא יגביר בעתיד.

 

תבדוק כמה הוא עולה שם , אם זה עומד בתקציב היתי הולך עליו בעיניים עצומות ..

 

מה זאת אומרת לא מתאים? המגבר לא יכול להרים סאב שיעבוד יפה עם הקומפוננטים?

ה PROFILE 4 ULTRA יקר מדי (סביב ה450$). תוכל להמליץ אולי על מגבר אחר שיעבוד יפה עם סם קומפוננט וסאב?

פורסם

לא כתבתי שהוא לא מתאים , כתבתי שעבור סאב הוא פחות מתאים מבחינת הספק - סאב דורש הספק גבוה יותר מהקומפוננט .

 

קודם תחליט איזה סאב אתה רוצה , אחרי זה תחליט איזה מגבר מתאים בשבילו.

 

נ.ב -

להבא כשאתה מגיב להודעה שמעליך , אין צורך לצטט אותה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הנתונים של הפיוזן על הנייר טובים. אם הנתונים נכונים או לא אין לי משג. לא מכיר את המגברים האלו .

 

בעניין ההספק לסאב - אין כזה דבר הספק לסאב טוב . צריך לדון בהתאם לסאב ספיציפי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הגנסיס באמת מגברים מצויינים גם ה PROFILE FOUR ובעלי סאונד מצויין (ושלא יפחידו אותך ה 50 וואט). והנה מערכת המבוססת על שני מגברים כאלו והם מפעילים מערכת שלוש חלקים וסאב.

http://www.avtozvuk.com/az/Az_1103/HTM/046-050.htm

 

בתקציב שלך היתי בודק גם את ה ETON EC500.4.

המגבר הזה הוא בעצם שני מגברים וישי לו שני ספקי כח.

שתי יציאות של 145 וואט.

ו שתי יצאות של 75 וואט.

http://www.samodelka.ru/goods/5993.html

 

כאן חנות במוסקבה שמוכרת אותו.

http://car-bass.ru/index.php?productID=756

×
×
  • תוכן חדש...