Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זה מה שנקרא לשים *** על הכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת זמנים זה לא מסתדר. והמראה של הבן אדם מתפטל לא יכול לגרום לך לשום דבר מלבד זעזוע ורצון לנוג כמו כבשה טובה אלא אם אתה אידיוט...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

דובר פורום vag- מר ליאון קופר(ה) מוסר בתגובה כי זהו ספין תקשורתי שהוצא מהקשרו. לדבריו, נהג האיביזה- אדון ת' היגוי שהוזנק למקום האירוע הינו פרמדיק מוסמך שנשלח לטפל בבעל הסובארו. כמובן שמר ת' היגוי היה הראשון להגיע למקום האירוע וזאת מכיוון שרכבו שודרג בסדנתו של אודי "טורבינה" ער אס. לדברי אדון קופר(ה), לאחר שהפרמדיק העניק טיפול ראשוני הכולל לקיחת מדדים מן הפצוע (לחץ אוויר, לחץ גדישה, הדבקת מדבקת "ריגר טיונינג" וכו') הוא הבין שאין מנוס מלחכות למשטרה. כאשר זו האחרונה הגיע למקום האירוע- אץ טס לו אדון ת' היגוי אל עבר בית החולים הקרוב מכיוון שהוא ידע שאין טעם להזמין אמבולנס למקום, שכן זה האחרון אינו גודש, ולכן הדרך המהירה יותר היא להביא את צוות האמבולנס בעצמו. בדרכו לעבר ביה"ח הוא נתקל ברמזור אדום שעלול היה לעכב אותו, זאת ועוד- שבין "דייריו הזמניים" של הרמזור שוכנת, ישמור ה' לא פחות מאשר אלפא רומיאו- טינופת איטלקית שבוודאי ולא גודשת שעלולה להתפוצץ בכל רגע ולהתיז את חלקיה לכל עבר, ובין היתר עלולה לעכב את ביצוע מלאכת הקודש של מר היגוי הצדיק. ת' היגוי היה מחוסר אונים עקב המפגע האיטלקי הבלתי צפוי ולכן נאלץ לעבור באדום. פורום vag מבקש בהזדמנות זו לגנות כל שימוש ברכב איטלקי שלא למטרות שינוע אשפה במכרות תת קרקעיים בדרום לוקסמבורג.

 

נ.ב.

 

פורום vag מברך את החבר החדש שהתחדש בוואגית כשרה למהדרין לאחר שעבר תאונה עם רכבו הקודם- טנדר סובארו, ואמר לאחר התאונה, ואני מצטט :"ראיתי את האור" בהתכוונו כמובן לקסנון של האיביזה.

 

הכל בהומור כמובן :lol:.

×
×
  • תוכן חדש...