Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בזיון בטסט צבאי, או מציאות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחר הצהריים טובים לכולם.

היום בשעה 10 בבוקר, אני ועוד 2 קד"צים נגשנו לטסט, ואני נגשתי ראשון. (טסט ראשון שלי, שלהם שלישי וחמישי)

הטסטר, בדק תעודות זהות, ואמר לי להתחיל לסוע. ובלי הגזמה, הוא התנהג לא כטסטר, אלה כמורה נהיגה עייף מעבודתו.

הוא לא ממש עקב אחרי נסיעתי, שדרך אגב השקעתי בא רק בשבילו כמו בדייט ראשון...ואפילו ענה פעם אחת לפלאפון....

הוא אמר לי ימינה..שמאלה..ימינה..שמאלה...בעת הנסיעה, ללא הערות בכלל. סבבתי את הראש ל90- מעלות בכוונה שיראה שאני מסתכל מראות וצמתים, :roll:...ונהגתי מאוד טוב להפתעתי, כי חשבתי שאהיה בלחץ. אחרי שהחלפתי אם מישהו אחר אמרו לי שנהגתי ממש טוב, וכמעט שאמרו לי "מזל טוב." (ויש להם נסיון ..טסט חמישי ושלישי הרי...:wink:)

חשבתי ב100 % שעברתי. אפילו שקשה להאמין שבצבא יעבירו בטסט ראשון ילד בן 17.

אבל מה התברר, שהוא כתב לי, שנסעתי באמצע כביש, לא שאני שולל את זה אבל אני יודע שלא נסעתי כך, החל משיעור הנהיגה הראשון, ודבר שני, הנבחן שהיה אחרי, סטה סטייה קלה לצד שמאל והטסטר ישר הביא לו ברקס..

 

המורה שלנו ניחם אותי בזה שאמר שהטסטר הזה הוא ממש חדש ורוצה להרשים את מעסיקיו, מעסיקי למשך 3 שנים בעתיד, ושהוא

בן-.... (העובדה השנייה נחמה אותי יותר..:|)

 

ועכשיוו לשאלה...האם זה מקובל וסתם מכשילים או האם זה סתם מזל נאכס של יום רביעי?

 

ואם יש בו גוף שמייצג את משרדי הרישוי הצבאיים ברצוני לשמוע הסבר הגיוני בנושא.

🤔

פורסם

הכל עניין של מזל,

 

אל תקח את זה קשה, בסוף תקבל את הרישיון המיוחל ליד

 

אני למשל בטסט הראשון על האוטו עברתי, למרות שהייתי בן 17 ושבועיים, והבחורה שהיתה איתי זה היה טסט שלישי או רביעי שלה והיא נכשלה.

 

אין מה לעשות זה הכל עניין של מזל ומן הסתם לדעת לנהוג או לא,

 

ולמשל טסט על אופנוע 500 סמ"ק הורדתי רגל בשמניות (מה שישר פוסל אותך ) , אבל המורה שלי הלך לטסטר ודיבר איתו והוא החליט לתת לי עוד הזדמנות בכביש, ובכביש נהגתי מצויין והטסטר החליט להעביר אותי...

הייתי מממש בשוק שהוא העביר אותי, אבל ידעתי שנהגתי מצויין בכביש, לא עשיתי שום טעות ואני גם הייתי בן 22 בערך...

הכל עניין של מזל, אל תחשוב על זה הרבה (על למה לא עברתי) ותחשוב איך להמשיך לנהוג טוב בטסט...

 

בהצלחה

Golf 1.6 DSG 2009

×
×
  • תוכן חדש...