Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע אמא שלי קנתה חומר העונה לשם "קאפה" בעובי של כ-5 מ"מ והיא אמרה לי שיש בחנות גם 2 או 3 מ"מ.

 

האם החומר הזה יתאים לבידוד רעשים ברכב?

 

אני מתכנן לקרוע את הבידוד שבדלתות כדי להחליף מסילות לחלונות וחשבתי (בהנחה והעובי יתאים והדיפון יסגר כמו שצריך) לשים את הקאפה הזה בתור בידוד.

 

יש למישהו ניסיון עם החומר?

 

יתכן והשם של החומר משתנה ולכן אני אתן תאור קטן

 

מדובר על סוג של חומר מוקצף כאשר משני הצדדים שלו מודבק יריעות פלסטיות דקיקות והדבר הזה הוא קשיח עם גמישות קטנה אבל בלתי ניתן לקיפול. אמא שלי ספציפית משתמשת בזה לבניית דגם של בית (אדריכלות) אז יכול להיות שבתחומים אחרים לחומר הזה יהיה שם שונה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קאפה זאת אכן המילה.

לחומר הזה אין שום תכונות הקשורות לבידוד,

ובנוסף, הוא עדין ודליק. אין סיבה להכניס אותו לרכב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

המונח המקצועי הוא: Foam Board

Kapa זה בסה"כ שם של חברה גרמנית שמייצרת אותו.

 

חברה זו וחברות נוספות שייצרו אותו בעבר, התאחדו בשנים האחרונות תחת הקונצרן האירופי Alcan.

כיום ניתן לרכוש את החומר בווריאציות שונות, בעוביים שבין 1-10 מ"מ, עם ציפוי גמיש או קשיח, על

בסיס נייר או פלסטיק, בגימור מט או מבריק.

 

שמות הדגמים הפופולריים בארץ: FomeCor (חומר רך יחסית עם ציפוי גמיש מבריק), Gatorfoam

(חומר קשיח עם ציפוי קשיח וגימור מט), ודגמי קאפה המיוצרים עד היום תחת השמות:Kapa Plast

Kapa Mount ו-Kapa Line. הקאפה הגרמני נחשב לאיכותי ביותר, עמיד בטמפ' גבוהות ונחתך בקלות

ובדיוק מירבי. FomeCor - הגרסה האמריקאית, היא החומר הכי לא נוח לחיתוך ועבודה נקודתית, אבל

מצויין לשלטים, סטנדים ודלפקי תצוגה הדורשים משטחים גדולים וקלים.

 

לשאלתך, החומר לא מצטיין כ"כ בבידוד, לא מרעש ולא מקור/חום. בכל מקרה, אם תחליט לנסות, כדאי

להצטייד בחומר האמריקאי בעובי 10 מ"מ ולקלף ממנו את הציפוי לפני הפריסה.

 

כפי שכבר אמרתי בעבר, אתה מוזמן לבקר אצלי במפעל, לראות דוגמאות של כל החומרים שציינתי ולקבל

את שמות המפיצים והיבואנים שלהם בארץ.

 

בברכה. 8)

×
×
  • תוכן חדש...