Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

rs2000 המפגש+תמונות!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל היה מדהים!! אני מרגיש שעשינו את הבילתי יאומן ריכוז כל בעלי האר אס במקום אחד ומכל קצוות הארץ מהדרום מרכז ועד הצפון, את המפגש עשינו בנתניה (איקאה).

ידינו עוד נטויה לעוד מפגשים כאלה,

בעלי הקוזים למינהם, אר אס טורבו xr3i גם אתכם היינו רוצים לראות איתנו כן ירבו מפגשים כאלה......

תודה ל...

איתן שדאג לריכוז האנשים

רומן המכונאי שלנו

ליאור ה"מייבא"

ולדני

ויוסי

 

תהנו מהתמונות....

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Honda hornet 600

 

פורסם

נראות מצויין- חסרה השביעית לא?

תן בתמונות כי יש מה להראות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
זהו? נשארו 6 כאלה בארץ? נתון מפחיד משהו... :shock:

 

אנחנו סוגרים מעגל ב-10. לפי מיטב ידיעתנו אמורות להיות 10 עם חלקם יצרנו קשר חלקם לא, היום היינו אמורים להיות 7 והבנאדם לא התעורר בבוקר!!!!:x:-D

Honda hornet 600

 

פורסם

הזמנת RS ו XR למיניהם, כדאי גם ליצור קשר עם בעלי קבריולה שגם ככה, רובן XR3I.

 

אני מהמר על יותר מ 10, אפילו יותצר מ 15.

הייתם אמורים להיות 7,מכל ה 7 היתה איזה טורבו ?(RS2000 עם טורבו ולא RS TURBO מקורית) כי אני מכיר 3 שהולבש עליהן טורבו.

2 עם אינטרקולר חזית ענקי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הזמנת RS ו XR למיניהם, כדאי גם ליצור קשר עם בעלי קבריולה שגם ככה, רובן XR3I.

 

אני מהמר על יותר מ 10, אפילו יותצר מ 15.

הייתם אמורים להיות 7,מכל ה 7 היתה איזה טורבו ?(RS2000 עם טורבו ולא RS TURBO מקורית) כי אני מכיר 3 שהולבש עליהן טורבו.

2 עם אינטרקולר חזית ענקי.

 

בגירה אין מצב שיש בארץ יותר מ-10 11 עשינו עבודת שטח רצינית אחת כסופה הושבתה לא מזמן ונמצאת אצל אחד החברים לחלקים.

 

אחת מהאסקורטים שאתה מדבר עליהם נמצאת עכשיו ברשותי (הירוקה) ועוד אחת (לבנה) שתיהם כרגע אטמוספריות עם מנועים חדשים.

אני יכול להגיד עכשיו,שאפשר לישון בראש שקט :lol: ושכל הרכבים נמצאים בידיים מאוד מסורות על שום רכב אין איזה פלסטיקה מזעזעת או דברים דומים....

Honda hornet 600

 

פורסם
אני יכול להגיד עכשיו,שאפשר לישון בראש שקט :lol: ושכל הרכבים נמצאים בידיים מאוד מסורות על שום רכב אין איזה פלסטיקה מזעזעת או דברים דומים....

 

תציץ שוב על המכסה מנוע של הכי שמאלית :wink:

porsche 914,2.0,1970

פורסם
אנחנו סוגרים מעגל ב-10. לפי מיטב ידיעתנו אמורות להיות 10 עם חלקם יצרנו קשר חלקם לא, היום היינו אמורים להיות 7 והבנאדם לא התעורר בבוקר!!!!:x:-D

 

מזכיר לי את התוכנית של מדור חיפוש קרובים.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
תציץ שוב על המכסה מנוע של הכי שמאלית :wink:

 

לירן זה לא פלסטיקה שקונים ב-2 שקל, זה מכסה מנוע קומפלט של קוזי, מאוד מתאים והולם את האוטו לדעתי:-)

 

ניב, הכן כן זאת התחושה והשאיפה היא באמת ליצור משפחה קטנה, ובנתיים זה הולך לנו מצויין.

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...