Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב מקרטע לי בסיבוב. סונומה 89


קובי מוריה
שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני נמצא כרגע בעיצומו שלי יישור קו לסונומה 89 גיר רגיל 2800 החלפתי כרגע חלקים למע' בטיחותיות לטסט וטיפול שמנים מקיף שאלתי היא כזאת.

למה או מה הגורם לכך שבסיבוב המנוע מתעטש ????

חייב עזרה

הוחלפו פלאגים ACDELCO אורגינלים.

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כהתחלה למציאת מוקד הבעיה בדוק תקינות משאבת הגה והימצאות שמן בכמות הדרושה. בדוק תקינות צינורות הלחץ מהמשאבה לתיבת ההגה וחוסר נזילות. מתיחות רצועת אביזרים. תקלות אפשריות: חוסר שמן במשאבה, נזילה, מיסב שרוף/תפוס במשאבת הגה, איבוד כיוון סטופרים של הגלגלים/זרועות היגוי מה שגורם לשיפשוף הצמיג בשאסי, החלקת רצועה בפולי משאבת הגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...