Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בהכנה למירוץ ONE LAP OF AMERICA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום (למי שמכיר אותי מימיי הקארטינג העליזים)!!!

 

אני עדיין באטלנטה - סובל מכל רגע... icon_biggrin.gif

אני עדיין עם ה STI

שלא מפסיקה להדהים אותי כל פעם מחדש כשאני עוקף מכוניות של שמונים אלך דולר על המסלול...

היא עדיין עם 450 כ"ס שמגיעים מטורבו GT35R של גארט וממנוע מחוזק.

הנה היא בסטרט-פיניש ב - road Atlanta שהוא מסלול מדהים חצי שעה מהבית שלי.

http://www.youtube.com/watch?v=9gmfXCi0DWg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וככה היא נשמעת מבפנים (באוטוקרוס או ג'ים קאנה):

http://www.youtube.com/watch?v=uPOM8IiLkkk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אני צריך את עזרתכם.

אני מתכוון להשתתף במירוץ מטורף שנקרא

One Lap of America

www.onelapofamerica.com

שבו מתחרים בשמונה מסלולים ברחבי ארה"ב במשך שבוע יום אחרי יום כאשר צריך לנסוע אלפי מיילים בכל יום בין מסלול למסלול. יש סט צמיגים אחד ואותה מכונית צריכה לנסוע כל הזמן.

 

הבעיה היא שאני לא מכיר את אף אחד מהמסלולים ואני מחפש דרך להתאמן על המחשב. בעוונותי עוד לא הורדתי את RFACTOR כי יש לי רק לפטופים בבית ואני משער שהם לא מספיק חזקים להריץ אותו.

 

הנה הרשימה של המסלולים - אשמח אם תעזרו לי למצוא את הדרך הטובה ביותר להוריד אותם ולהתאמן לפני האירוע עצמו (אני צריך את המסלול העדכני):

Elkhart Lake, WI

Mid America Motorplex, Pacific Junction, IA

Texas World Speedway, College Station, TX

No Problem Raceway, Belle Rose, LA

Carolina Motorsports Park, Kershaw, SC

Virginia International Raceway, Alton, VA

BeaveRun, Wampum, PA

 

אם אני צריך להוריד RFACTOR - אנא עזרו לי עם ספסיפיקציות המחשב שאני אצטרך. יש לי חברים עם סוני פלייסטיישן XBOX וכל שאר הקונסולות - אז אם יש משחק ספציפי עם מסלולים רלונטיים אני יכול להתאמן עלייהם.

 

תודה!!!!!!!

 

טל

פורסם

Runs Best With Intel Core 2 Duo E6600 processor

Windows XP

2048 MB RAM

Geforce 7900 GT or Radeon X1900 GT

256 MB video RAM

DirectX 9.0c

2.0 GB of hard drive space for installation

Internet connection required for one-time activation

 

 

System Requirements 1.4 GHz processor

Windows 98 SE, ME, 2000, XP, XP 64-bit (will NOT run in Windows 95 or Windows 98 first edition)

512 MB RAM

Geforce4 4200 or Radeon 9200

128 MB video RAM

DirectX 9.0c

2.0 GB of hard drive space for installation

Internet connection required for one-time activation

פורסם

נחמד לראות שיש עוד TRACK JUNKIES בפורום, רק חבל שאתה בקצה השני של ארה"ב.

כמה ימי מסלול אתה עושה שם? על איזה עוד מסלולים היית?

×
×
  • תוכן חדש...