Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר וויכוח ארוך עם חבר, החלטתי לפנות לפה כדי לקבל תשובה וודאית

 

חברי טוען שהטורבו עובד ממהירות 1 קמ"ש ומעלה (כל הזמן)

 

ואני טוען שהטורבו נכנס לפעולה רק אחרי סל"ד מסוים שמשתנה לפי מאפייני הטורבו

 

אשמח אם תגידו לי מי מאיתנו צודק, ואם שנינו טועים אז מתידביוק הטורבו עובד

 

*ביחפוש נמצא רק פוסט אחד שיש בו מעט מאוד מידע בנושא

 

תודה רבה :]

פורסם

אתה צודק.

הטורבו מופעל רק מעל סל"ד מסויים, ולאחר השהייה.

אל תסתובב יותר עם החבר הזה, הוא לא בשבילך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אבל יש משהו שאני לא מבין,

הטורבו מסתובב כל הזמן שהרכב מופעל אבל מתחיל להכניס יותר אוויר למנוע רק מעבר לסל"ד מסוים ? האם זה נכון ?

 

ובקשר לחבר, נראה לך ? ; ]

פורסם

לפי מה ששמעתי, ולדעתי יש מקום לתיקון,

למה שהחבר שלך מתכוון קוראים Supercharge.

זו אותה פעולה שעושה הטורבו אבל כאן הוא לא מתחיל מסל"ד מסוים אלא הוא עובד תמיד. (אבל אני לא בטוח - אם מישהו יכול לתקן אותי אני אשמח ללמוד).

פורסם

הסופרצ'ארג'ר(/מגדש על) מחובר עם רצועה לגל ארכובה, לכן אין לו השהיות כמו לטורבו והוא נכנס לפעולה מיידית עם כל לחיצה על הגז.

פורסם
אתה צודק.

הטורבו מופעל רק מעל סל"ד מסויים, ולאחר השהייה.

אל תסתובב יותר עם החבר הזה, הוא לא בשבילך.

 

הטורבו מופעל כל הזמן - כל הזמן עובר דרכו גזי פליטה שמסובבים אותו

רק שכל טורבו בנוי בגודל שונה ועוד הרבה פרמטרים שונים שמשפיעים על סל"ד התחלת בניית הגדישה.

 
 

 

 
 
פורסם

 

אל תסתובב יותר עם החבר הזה, הוא לא בשבילך.

נראה ששכחת לשים אחד כזה :-P.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הטורבו מסתובב כל הזמן, אבל בניגוד לדעה הרווחת כאן, גדישה מלאה שלו תגיע רק במצערת מלאה (פול גז).

אם תאיץ בחצי מצערת, הגדישה תהיה מינימלית או לא קיימת (אלא אם יש לך טורבו קטן / קטן מדי לרכב), גם אם תהיה בסל"ד שבו הטורבו אמור להכנס.

 

ולסיכום - אתה יכול להאיץ ל 100 קמ"ש למשל, בעדינות, בלי לגדוש כלל, אם תעשה זאת לא במצערת פתוחה לחלוטין.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...