Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אופטרה SPORT- האם כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים.

 

החלטתי בסוף ללכת על השברולט כי הוא לקח לי את הרכב במחירון (פולו 2001 36000 ש"ח) והביא לי את השברולט

ב84000 ש"ח כך שהוספתי 48000 ש"ח עם אחריות, הרכב עשה 39000 ק"מ והוא עשה טיפולים במוסך מורשה.

הוא נוסע טוב יש לו מערכת מקורית של BLAKPUNT עם סב!! בבדיקה שעשינו בדינמומטר נרשם שהרכב עבר מכה קדימה והוחלף גשר . אבל זה לא נקרא שאסי.בגלל זה גם המחיר בהתאם. ואמרו לי להחליף צמיגים קדמיים ולבצע כיוון פרונט ולהחליף צירייה שמאלית שזה באחריות. בכל אופן אני די מרוצה הרכב נוסע די מהר למרות שלא הספקתי לבדוק אותו בגלל הגשמים.

מחכה שהגשמיים ייפסקו ככה שאני אוכל לשטוף אותו והוא ייראה מיליון דולר!

 

תודה לכולם בכל אופן.

פורסם
שלום חברים.

 

החלטתי בסוף ללכת על השברולט כי הוא לקח לי את הרכב במחירון (פולו 2001 36000 ש"ח) והביא לי את השברולט

ב84000 ש"ח כך שהוספתי 48000 ש"ח עם אחריות, הרכב עשה 39000 ק"מ והוא עשה טיפולים במוסך מורשה.

הוא נוסע טוב יש לו מערכת מקורית של BLAKPUNT עם סב!! בבדיקה שעשינו בדינמומטר נרשם שהרכב עבר מכה קדימה והוחלף גשר . אבל זה לא נקרא שאסי.בגלל זה גם המחיר בהתאם. ואמרו לי להחליף צמיגים קדמיים ולבצע כיוון פרונט ולהחליף צירייה שמאלית שזה באחריות. בכל אופן אני די מרוצה הרכב נוסע די מהר למרות שלא הספקתי לבדוק אותו בגלל הגשמים.

מחכה שהגשמיים ייפסקו ככה שאני אוכל לשטוף אותו והוא ייראה מיליון דולר!

 

תודה לכולם בכל אופן.

 

תתחדש ותבלה. סע בזהירות :-)

8)
פורסם
שלום חברים.

 

החלטתי בסוף ללכת על השברולט כי הוא לקח לי את הרכב במחירון (פולו 2001 36000 ש"ח) והביא לי את השברולט

ב84000 ש"ח כך שהוספתי 48000 ש"ח עם אחריות, הרכב עשה 39000 ק"מ והוא עשה טיפולים במוסך מורשה.

הוא נוסע טוב יש לו מערכת מקורית של BLAKPUNT עם סב!! בבדיקה שעשינו בדינמומטר נרשם שהרכב עבר מכה קדימה והוחלף גשר . אבל זה לא נקרא שאסי.בגלל זה גם המחיר בהתאם. ואמרו לי להחליף צמיגים קדמיים ולבצע כיוון פרונט ולהחליף צירייה שמאלית שזה באחריות. בכל אופן אני די מרוצה הרכב נוסע די מהר למרות שלא הספקתי לבדוק אותו בגלל הגשמים.

מחכה שהגשמיים ייפסקו ככה שאני אוכל לשטוף אותו והוא ייראה מיליון דולר!

 

תודה לכולם בכל אופן.

 

לא רוצה לבאס אותך, אבל מכה מקדימה שגרמה להחלפת גשר בפירוש אינה מכה קלה.

לגבי המחיר, יכולת לקבל מחיר זהה אם היית רוכש את הרכב ישירות מליסינג, אילו המחירים שלו כיוון שלרכב הנ"ל אין דרישה כלל במשומשות..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שלום חברים.

 

 

מחכה שהגשמיים ייפסקו ככה שאני אוכל לשטוף אותו והוא ייראה מיליון דולר!

 

תודה לכולם בכל אופן.

 

 

מיליון דולר בייבי!!

ay-ahzakot.co.il

פורסם
שלום חברים.

 

 

מחכה שהגשמיים ייפסקו ככה שאני אוכל לשטוף אותו והוא ייראה מיליון רובל!

 

תודה לכולם בכל אופן.

 

 

אחח... הדברים שאפשר לקנות ב80 אלף ש"ח.... (אחד מהם ניתן לראות בחתימה או בסימלון שלי)

אני בוכה רק מהמחשבה.

 

תהנה חביבי, מקווה שלא הלכת למכון בדיקה על פי בחירת המוכר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם החלטת לקחת את הרכב למרות שנכתב לך פה אחד לא לגעת בו, מה היה הרעיון בפתיחת השרשור מלכתחילה? :roll:

ועוד שרמת הבטיחות שלו נמוכה משמעותית משאר המתחרות בקטגוריה.

אני מקווה שבאמת תשרוד את "עונת" הגשמים כדי לנקות את הרכב.

 

בכל מקרה תתחדש.

!AWDSOME

פורסם

אני פשוט לא מבין מה יצא מהשירשור הזה

כל הההמלצות אומרות דב ראחד ובן אדם הולך לצד שני

 

לא נורא העיקר שאתה מבסוט

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תתחדש ותהנה.

אפילו אם כל העולם יגיד לך שיש אופציות טובות יותר ב-80,000 ש"ח

(והעולם כנראה צודק :roll:) הכי חשוב שאתה מרוצה מהרכב.

 

Caveman, אמנם נמוכה משמעותית משאר האופציות ב-80,000,

אבל בכל זאת, זאת לא דייהו משנות ה-90'. נחמה פורתא...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...