Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ מנוע v8 305 סמול בלוק בהתכתבות+תמונות [זהירות, ארוך ומתיש!]


bosss
שימו לב! השרשור הזה בן 5894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אל תבצע שום הליך עד להנעת המנוע ,התזת WD40 לא תשחרר את המרימים מכיון שמיקומם הוא תחת סעפת היניקה ,והם אינם מחלידים

לגבי פקק הדלק, מצוין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יגאל, יש בעיה להניע את המנוע ללא הפילטר אוויר על המצערת, אני פשוט רוצה בזמן שהמנוע עובד לבדוק וויזואלית שאין נזילות דלק ושהמזרקים לא "משתינים" מחוץ ללוע המצערת ושהלחץ תקין?

כדיי להניע את הרכב על סרק למשך כשעתיים 15 ליטר דלק במיכל יספיק לי לשם בדיקה?

כרגע אני עדיין בחיפוש אחר חיישן TPS שהתגלה כתקול, אני מניח שאין טעם לנסות להניע בכלל ללא החיישן הזה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,בשנה הבאה אוותר על צום יום הכיפורים:)

אפשר להניע ללא מסנן האויר

עליך למלא מינימום 40 ליטר

נכון,אין טעם להניע כאשר חיישן הצעדים תקול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, החלפתי רצועת אביזרים שהתגלתה כייבשה וסדוקה בצידה הפנימי המחורץ, שיחררתי בעזרת ידית כוח את המותחן כפי שהדרכת אותי והכל הלך ממש טוב ובקלות והרצועה פשוט נפלה ,עכשיו שמתי לב שאין איזה בורג שתופס את המותחן במקומו לאחר המתיחה של הרצועה החדשה בכדיי שהוא לא יחזור קצת והרצועה תתרופף ,אני מניח שהמותחן תוכנן כך ואין חשש לשיחרורו תוך כדיי עבודת המנוע ונפילת הרצועה נכון?

לפניי פירוק הרצועה הישנה שמתי לב עם האצבע שהיא מתוחה ממש חזק על הפולים ואין אפשרות בכלל ללחוץ אותה עם האצבע, זה המצב שהיא אמורה להיות או שהיא צריכה להיות קצת יותר רפויה?

ואגב אני התכוונתי שהחיישן TPS אצלי תקול ולא המנוע צעדים אבל אני מניח שגם אתה התכוונת לזה ופשוט טעית בהקלדה ובכל זאת כאשר אחד החיישנים הללו תקול המנוע לא יחזיק סלד בסרק וישר יכבה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצועת האביזרים נמתחת כנגד כוחו של קפיץ המותח בלבד וללא שום בורג,הרצועה חדשה ולכן היא מעט רפויה

אכן טעיתי ,התכוונתי לחיישן מצב מצערת ,או TPS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, מה שאתה אומר למעשה זה שבהתחלה שהרצועה חדשה אז היא קצת רפויה ועם הזמן ועבודת המנוע היא נמתחת לגמריי עד למצב שאי אפשר ללחוץ אותה עם האצבע בכלל ואין סכנה של התרופפות הרצועה עד לנפילתה בזמן שהמנוע פועל?

בהברגות של הפלאגים בבלוק אפשר להתיז ספריי WD40 לפניי ההנעה הראשונה?

מה הדרך הנכונה והבטוחה לבדיקת ניצוץ ,אפשר לקבל הסבר בבקשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, את בדיקת הניצוץ "הידועה" ע"י ניתוק חוט ההצתה מהפלאג והכנסת מברג במקומו והקרבת המברג לגוף המנוע וכאשר נותנים סטרטר אמורים לראות ניצוץ ניתן לבצע לשם בדיקה על הרכב /מנוע שלי או שיש סיכון בבדיקה הזאת ונהוג לעשות את הבדיקה הזאת רק ברכבים ישנים יותר ,אשמח לשמוע את דעתך המיקצועית בעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה בהתקנת רצועה חדשה שמעט רפויה(כמובן במידה המתאימה )

בדיקת ניצוץ הטובה ביותר תתבצע רק על ידי סקופ הצתה ,ועל ידי דיאגנוסטיקאי שיידע לפענח את עקומת ההצתה

כל שאר הבדיקות אינן מהימנות ,רק במקרה של אובדן ניצוץ לחלוטין

אתה יכול להתיז WD40 ,רק שאיני מבין מדוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם בגלל חשש שאוליי המנוע בכל זאת תפוס בשל אי הנעתו במשך תקופה ארוכה, אבל כנראה שאני ארד מזה בגלל העבודה הרבה והגישה המעצבנת בפירוק הפלאגים, אני אשמע בעצתך ופשוט יניע את הרכב כמו שהוא ומשם נמשיך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, היום ניסיתי להניע את הרכב אך המצבר מת, לקחתי מצבר קטן יותר וניסיתי להניע בעזרתו עם כבלים 600 אמפר אך מכיוון שהמצבר ה"תורם" בעצמו דיי ישן גם איתו כל נסיונות ההנעה כשלו אך במהלך הניסיונות הבחנתי שאיזור הפולים ורצועת האביזרים שעליהם הסתובבו קלות מדיי פעם שאני נותן סטרטר, זה שהרצועה כן הצליחה להסתובב קצת אומר למעשה שהמנוע לא תפוס או שעדיין ללא הנעה מלאה אי אפשר לדעת?

כמה אמפר צריך להראות מצבר תקין כאשר הסוויץ פתוח אך המנוע עדיין לא הונע וכמה אמור להראות כאשר המנוע " רץ"?

בעת ניסיון ההנעה נשמעו תיקתוקים ואורות פנים הרכב נחלשו לגמריי זה אומר בוודאות שלמצבר לא היה כוח מספיק כדיי לסובב את הסטרטר נכון?

אם מישהו יוכל לעזור לי בהשאלת מצבר 60-80 אמפר במצב תקין מלא לא חשוב קוטביי צד או רגילים רק לצורך הבדיקה אני מאוד אודה לו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צירפתי תמונה של לוח המחוונים רק לשם הבנת העניין, בעת פתיחת מתג הסוויץ לפניי שלב הסטרטר המחוג מתח מצבר מראה על קו אחד לפניי המספר 13 שנמצא באמצע הסקלה ובמצב של הנעה/סטרטר המחוג ממש יורד שמאלה ממש עד לשטח האדום ואורות פנים הרכב נכבים/נחלשים בליווי רעשיי תיקתוקים ,זה מצב שאומר בוודאות שהמצבר חלש ואין לו מספיק כוח כדיי לסובב את המנוע נכון?

אגב המצבר "התורם" הוא מהדגם הצר כמדומני 55 אמפר ומניע בקלות רבה הונדה סיוויק 1600 סטנדרטית

יגאל, שעון לחץ השמן בעת פתיחת הסוויץ כרגע מראה על השטח האדום בהתחשב בעובדה שהרכב מזמן לא הונע אני מניח שזה המצב שהמחוג אמור להמצא בו לפחות עד להנעה הראשונה שבעקבותיה ייבנה לחץ במנוע/מערכת נכון?

DSCN0711.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ,המצבר חלש ויתכן כי איכות כבלי ההתנעה ירודה ולכן אין הולכת זרם טובה

עליך להשיג רכב בעל מנוע דיזל אשר הוא מונע ,או לחילופין מצבר תקין וטעון ,בשעת ההתנעה יש להסתכל על קוטבי המצבר והסטרטר ולודא שהם לא מתחממים (עשן) יתר על המידה

שעון לחץ השמן לא יגיב ,אלא רק לאחר מספר סבובי מנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, היום ניסיתי להניע את הרכב אך המצבר מת, לקחתי מצבר קטן יותר וניסיתי להניע בעזרתו עם כבלים 600 אמפר אך מכיוון שהמצבר ה"תורם" בעצמו דיי ישן גם איתו כל נסיונות ההנעה כשלו אך במהלך הניסיונות הבחנתי שאיזור הפולים ורצועת האביזרים שעליהם הסתובבו קלות מדיי פעם שאני נותן סטרטר, זה שהרצועה כן הצליחה להסתובב קצת אומר למעשה שהמנוע לא תפוס או שעדיין ללא הנעה מלאה אי אפשר לדעת?

כמה אמפר צריך להראות מצבר תקין כאשר הסוויץ פתוח אך המנוע עדיין לא הונע וכמה אמור להראות כאשר המנוע " רץ"?

בעת ניסיון ההנעה נשמעו תיקתוקים ואורות פנים הרכב נחלשו לגמריי זה אומר בוודאות שלמצבר לא היה כוח מספיק כדיי לסובב את הסטרטר נכון?

אם מישהו יוכל לעזור לי בהשאלת מצבר 60-80 אמפר במצב תקין מלא לא חשוב קוטביי צד או רגילים רק לצורך הבדיקה אני מאוד אודה לו

 

 

יגאל, מה לגביי הפיסקה הראשונה , זה סימן שהמנוע לא תפוס או שעדיין מוקדם לקבוע, פשוט העניין ממש מטריד אותי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...