Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ מנוע v8 305 סמול בלוק בהתכתבות+תמונות [זהירות, ארוך ומתיש!]


bosss
שימו לב! השרשור הזה בן 5890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השעור כאן בא להוכיח שאנו סבלניים לאלה שלא כל כך מבינים,זה התחיל בתמימות ותראה לאן הגענו :wink:

ולBOSSS לאחר ההנעה עליך לשלוח בונבוניירה למנהלי האתר ,אחת לכל אחד

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 276
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם הכל היה תקין עד עכשיו תמשיך עם הנוכחי

ראדיטור כזה אמור לעלות 2K בעל שלוש שורות אם קיים חדש חליפי

ראדיאטור כזה בעל שלוש שורות בבנייה בהזמנה מיוחדת 4K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, לפניי שאני מפרק את משאבת המים ע"מ לבצע את השטיפה יש אפשרות לדעת האם יש נזילה ממנה או מאיזור האטמים שלה ואם היא תקינה בכלל בזמן השטיפה ,כלומר אני מזרים מים בעזרת צינור מהפתח של הטרמוסטט שנמצא בסעפת יניקה האם המים אמורים לצאת ישר בחופשיות מהצינור התחתון שמחובר למשאבה או שהמים אמורים לצאת בסופו של דבר אך בזרם איטי וחלש הרבה יותר מהזרם בכניסתם, מה זה אומר לגביי תפקוד ואטימת המשאבה בכל אחד משניי המצבים שציינתי?

כדאי לנסות קודם לבצע את השטיפה כאשר המשאבה עדיין מחוברת למקומה ותוך כדיי הזרמת המים להתבונן באיזור האטמים והברגים שתופסים אותה לבלוק ע"מ לגלות נזילות ורק אז להחליט אם בכלל כדאי להכנס לכל העבודה של פירוקה והחלפת האטמים שלה, מה אתה ממליץ מניסיונך?

כמה באר אמור להחזיק הפקק המקורי של הרדיאטור, אני מניח שזה פרט חשוב מאוד לתפקוד מערכת הקרור ולא כדאי לשים פקק חליפי לא מקורי נכון? על הפקק עצמו כתוב כמה לחץ הוא מחזיק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת המשאבה תתבצע אך ורק תחת לחץ כאשר כל המערכת מורכבת והמנוע חם

אין צורך לפרק אם אין נזילה ,גם לא כדי לחדש את האטמים,בדיקה ויזואלית אכן תעזור,אך שוב בדיקה זו מוגבלת ושמורה לבעלי ניסיון

לחץ הפקק 1.1 בר ,בדכ כתוב על גבי הפקק

מה דעתך להצטייד במצלמה ?

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש שיעורי מכונאות בהתכתבות.

 

לא פשוט יותר לצרף קובץ PDF עם המידע הרלוונטי כפי שאנוכי עושה ?

האשכול מוכיח דבר אחד שרבים כמוני כבר כתבו וגם חנן בזמנו, עם ספרות מתאימה וידים טובות וקצת טיפים אפשר לפרק ולהרכיב את הרכב ללא שום בעיה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל ,אני יודע שלא תאמין לי אבל ממש בימים אלה אני עושה בירורים לגביי רכישת מצלימה דיגיטלית

טרמוסטט שנפתח בסביבות 5-7 מ"מ זה אומר שהוא נפתח את כל מהלך הקפיץ שלו וזה תקין נכון?

בבדיקה שערכתי לו הוא החל להפתח בסביבות 75-80 מעלות ,הטרמוסטט הזה יהיה לי טוב ?

לאחר סיום החלפת הסעפת ושטיפת מערכת הקירור מה יהיה הכי נכון לבצע לפניי ההנעה הראשונה?

להזכירך הרכב לא הונע במשך תקופה ארוכה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק אם היה לי קובץ הנל הייתי מעבירו ,הצעתי לבחור לרכוש דרך האיביי במחיר מצחיק או באמזון ,בשנתונים האלה לא היו קבצים של PDF ,אולי של CHILTON או MITCHEL ,CLYMER

אם יש ברשותך ספרות עבור שברולט קמארו 1984 מנוע 305 TBI ,אתה מוזמן

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל כפי שכבר ציינתי הרכב עמד ללא תזוזה או הנעת המנוע מזה יותר משנה, על מה עוד עליי לשים דגש ומה עוד חייבים להחליף לפניי ההנעה הראשונה ?

תתמקד בבקשה בדברים שקשורים וחיוניים להנעת המנוע ולא לכל השאר כגון: מתלים, בלמים, צמיגים, בטיחות כי כרגע הרכב עדיין לא במצב לנסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה או נושא מיוחד, שצריך לתת עליו את הדעת לגבי מנוע V8 שעמד שנה

תניע כאשר אתה מסתכל על שעון לחץ השמן ,ומודא עלייה של המחוג מיד לאחר ההנעה

לאחר שבדקת שהכל בסדר תחליף פילטר שמן ושמן מנוע

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל ,אני יודע שלא תאמין לי אבל ממש בימים אלה אני עושה בירורים לגביי רכישת מצלימה דיגיטלית

טרמוסטט שנפתח בסביבות 5-7 מ"מ זה אומר שהוא נפתח את כל מהלך הקפיץ שלו וזה תקין נכון?

בבדיקה שערכתי לו הוא החל להפתח בסביבות 75-80 מעלות ,הטרמוסטט הזה יהיה לי טוב ?

לאחר סיום החלפת הסעפת ושטיפת מערכת הקירור מה יהיה הכי נכון לבצע לפניי ההנעה הראשונה?

להזכירך הרכב לא הונע במשך תקופה ארוכה

 

 

מה לגביי הטרמוסטט הזה תקין אפשר לשים אותו?

השמן לדעתך עוד "נוזלי" או שהתיבש והפך לבוצה באגן השמן?

לא עדיף קודם לפתוח אגן שמן מנוע ולנקותו בגלל כל עבודת החלפת הסעפת יכול להיות שנכנס ליכלוך למנוע והתנקז למטה באגן?

מה לגביי פלאגים וחוטיי הצתה אין צורך בהחלפתם?

פלאג הוא חלק שיש לו בלאי בהנחה שבכלל לא מניעים את הרכב במשך תקופה ארוכה?

איפה אמור להיות המחוג בשעון לחץ שמן במצב שהכל תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא שאבת את הליכלוך מתחת לסעפת היניקה כמו שהסברתי לך ,אז לא יהיה מנוס אלא לפתוח את אגן השמן ולנקותו(וזאת חתיכת עבודה,עליך יהיה להרים את המנוע באויר, וזוהי עבודה שאיני רוצה שתעשה דרך התכתבות בפורום אלא בשיתוף של בעל מקצוע ,ולו רק מההיבט הבטיחותי

מהן יחידות המידה בשעון לחץ השמן,האם KPA ?

מצתים אין צורך להחליף כנל חוטי ההצתה ,רק בשעת ההנעה יבחנו האלמנטים הנל

יגאל

 

הטרמוסטט תקין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאבתי בעזרת שואב אבק את הליכלוך מתחת לסעפת אך במשך כל ניקויי האטמים הישנים מהראשים שמתי מגבת גדולה "בעמק המרימים" ובתום הניקיון הרמתי את המגבת ככה שלא נפל ליכלוך לתוך המנוע, את הבוצה שהיתה באמצע שם לא ניקיתי וכמעט ולא נגעתי שם

כל האיזור שמתחת למיכסאות שסתומים יבש לגמריי משמן אין צורך לשים קצת שמן מפתח המילוי על המיכסה שסתומים ואז להניע?

לגביי היחידת מידה בשעון לחץ השמן אני יסתכל ויעדכן אותך מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ענין השמן מדאיג אותך,נתק את הקונקטור לסליל ההצתה

וסובב את הסטרטר מספר סיבובים עד לעלייה קלה של השעון ,לא יותר מ3 שניות כל פעם

לאחר מכן חבר את הקונקטור חזרה ,והנע

יגאל

coil.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קונקטור לסליל הצתה אתה מתכוון ,אתה מתכוון לנתק את הכבל הצתה בין אמצע המפלג לקוייל ?

 

בנוסף לפניי ההנעה הראשונה שלאחר הטיפול אני מניח שגם צינור הדלק המתכתי שמחובר למצערת יהיה ריק מדלק ומלא באוויר

מה עליי לעשות ע"מ למלאות את הצינור בדלק ולנקז את האוויר שנלכד בתוכו ע"מ שהמנוע יניע ולא יקרטע או ייכבה בשל חוסר אספקת דלק?

פתיחת וסגירת הסוויץ מבלי להניע במשך כ3 פעמים ימלא את הצינור בדלק?

כמה ליטר דלק לפחות לשים בטנק ע"מ שהרכב יניע מכה ראשונה ללא בעיות?(קיבולת המיכל 60 ליטר)

 

יגאל, מצורפת תמונה של הלוח מחוונים כמו שלי בדיוק, לא רשום בשעון או בסביבתו באיזה יחידת מידה הוא מודד את הלחץ שמן במנוע, לחץ שמן תקין בזמן שהמנוע עובד היכן צריך להיות המחוג ע"פ התמונה?

47268680_o.jpg

כנ"ל לגביי שעון חום מנוע וטעינת מצבר בבקשה

תודה ויום טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...