Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפלצות התאוצה 5 הגהנום כבר כאן !!! 20/10/07


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נערך מירוץ נוסף במסגרת של אירועי מפלצות התאוצה

לדעתי האירוע הכי גדול וצמוד אי פעם....

תודות לאיציק ויאר הגדול ודיגמי על העזרה הענקית

לחן גיסי על העזרה האין סופית

לכל הצלמים שבלעדיהם האירוע לא היה אותו דבר

תודה גם לניצן רז שעזר המון

היה קשה ומעייף אבל שתראו את התמונות והסרט המטורף שיצא

אתם תבינו איזה דבר גדול עשינו היום icon_wink.gif

 

קטגורית open

כמו שאמרתי המירוץ הצמוד ביותר אי פעם

השתתפה לראשונה הסובארו המושקעת ביותר של סדנאת TOP RPM

שסיימה אמנם במקום הרביעי אבל עם טיפה יותר ריכוז ביצאיה מהקו

יכלה לנצח את הקטגוריה הבכירה smiley32.gif

האיבו 8 השחורה נסעה בצורה קיצונית ביותר וסיימה אחרי פוטופינש מטורף

במקום השני

הפורש המוכרת והחזקה בארץ סיימה במקום השלישי והמכובד

ובמקום הראשון הפיאט X1/9 שניצחה את התחרות,

שיחקה אותה בענק

ולמרות כל השדרוגים המטורפים שעשו כולם כדי לנצח אותה,

ברגע האמת התעלתה על עצמה והוכיחה שהיא קורצה מחומר של אלופים....

 

בקטגורית medium

 

כיכבו ההאצ'בק טורבו החזקה שנתנה קרבות לרכבים בעלי הנעה כפולה ואחורית

שאמורים להיות בעלות יתרון עליה בדראג icon_eek.gif

במקום השלישי סיימה הלאנצ'יה דלתא אינטגרלה הצהובה

במקום השני סיימה פורש 997 טורבו שהדהימה את כולם במירוץ

וניצחה בקלות יחסית את כל המשתתפים מלבד אחד שהוא מנצח הקטגוריה,

מנצח הקטגוריה אימפרזה טורבו כחולה שניצחה את מירוץ הדראג האחרון של המועדון

 

וכמובן תודה ענקית לשותפי הנאמן דורוןT5

שבלעדיו האירוע לא היה יוצא לפועל

עשה ימים כלילות והשקיע המון כדי שהאירוע יהיה מושלם smiley32.gifsmiley32.gifsmiley32.gif

מספר תמונות :

 

mmzmvg4lwmnz.jpg

 

 

qtjmmtxnmfgi.jpg

 

 

55mtnuyiwznz.jpg

 

 

2d00inectdnz.jpg

 

 

jygz4lftbtom.jpg

 

 

0mmtu1omzjug.jpg

 

 

ndzn2lfyjzkm.jpg

 

 

ojmz3gymvogq.jpg

 

 

nkgyxviniwt0.jpg

 

 

l2z4my1jrnyt.jpg

 

 

 

 

 

קישור לשאר התמונות/סרטונים :

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=23553&start=0

*כולי תקווה שת'רד זה לא ימחק עקב כך שלא הוזמנו חברי

קארז פורום, אף אחד לא הוזמן מלבד המשתתפים

עקב בעיות בירוקרטיות

תודה על ההבנה והפרגון

אלי אליהו

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסיירה הזאת לא נוסעת בחיי היום-יום על הכביש, אם אתה מבין למה אני מתכוון.

 

באמת אירוע מדהים! ואין מה לעשות, ה-911 טורבו הלבנה היא חלום! רכב מדהים!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יאמי , הלנצ'יות מעוררות תיאבון :D

והן כבר נמצאות בול במקום שהם צריכות להיות בו כמו כל איטלקיה לא אמינה , על הגרר :twisted:

 

לפי התמונות שבאתר , לא ראיתי אמריקאיות שזה קצת מוזר אירוע של דראג ללא נוכחות אמריקאית...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

זה נראה כמו "מפלצות התאוצה" גרסת ה"שגריר".

כל אחד מגיע עם הגרר שלו.

 

כל הכבוד על היוזמה ועל הביצוע. מי יתן לא נצטרך יותר להתחבא בשביל להנות בשבתות.:wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אפשר תמונה ונתונים על הפיאט המדוברת.

http://videos.streetfire.net/video/d8a90029-729c-476d-be9a-99460091b418.htm

 

ועוד פרטים : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=144952

 

בהחלט פרוייקט מכובד בהחלט שנע בכבישי ארצנו

(בין אם על צמיגיו שלו, ובין אם על אלו של הגרר ;)).

פורסם
הסיירה הזאת לא נוסעת בחיי היום-יום על הכביש, אם אתה מבין למה אני מתכוון.

את זה אני יודע.

השאלה שלי היא מדוע הטמבון אינו בנמצא ומה עומד מאחורי הסיירה הספציפית הזאת?


×
×
  • תוכן חדש...