Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפלצות התאוצה 5 הגהנום כבר כאן !!! 20/10/07


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה הרכבים מגיעים לפני ואחרי על גרר?!

האם אסור לרכבים האלו לסוע על הכביש?

 

כניראה שאסור, תחשוב על זה מה הסיכוי שעם כל השיפורים הללו המכוניות יעברו טסט :roll:

וביכלל, מבטחים מכוניות כאלו?

I :inlove: MY Mitsubishi

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חדל קשקשת ברשת.

 

המכוניות האלו עוברות טסט, נוסעות על הכביש, ושלום על ישראל.

 

חלק מן המכוניות בקטגורייה הבכירה, חוזרות לעיתים אחרי אירועים כאלו על גרר,

 

משום שהורדה כזו מאסיבית של כח לקרקע מהמקום עלולה לשבור אי אילו מכלולים.

 

לכן יש שמעדיפים לא לקחת סיכון, ולהגיע מראש עם גרר.

 

עוד שיקול הינה הנסיעה הארוכה למקום האירוע, של מספר שעות,

 

שבה מעדיפים לנסוע על גרר ממוזג ונוח מאשר בתוך מכונית ספורט בלי מזגן, רועשת, וכו'.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

 

עוד שיקול הינה הנסיעה הארוכה למקום האירוע, של מספר שעות,

שבה מעדיפים לנסוע על גרר ממוזג ונוח מאשר בתוך מכונית ספורט בלי מזגן, רועשת, וכו'.

 

ועוד אופציה לחסוך כסף מרכבים שנוסעים על אוקן 116 שהוא יקר מידי לנסיעה של 3 שעות... :lol:

 

 

 

אבל הסיבה העיקרית היא למנוע נזק שעלול להיווצר מנסיעה ארוכה כ"כ עם כאלו מכוניות שלא ממש מתאימות לנסיעות ארוכות.

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

לעומת זאת-בעל ה 911 טורבו 997 החדשה, התחרה עם מזגן(ודלק 98 )!!!

נתן בראש לכמה מהמכוניות החזקות בארץ ,וחזר הביתה כלעומת שבא(לא על גרר).

פורסם
לעומת זאת-בעל ה 911 טורבו 997 החדשה, התחרה עם מזגן(ודלק 98 )!!!

נתן בראש לכמה מהמכוניות החזקות בארץ ,וחזר הביתה כלעומת שבא(לא על גרר).

 

 

אין מה להגיד חוץ מכל הכבוד על ההענות להגיע עם כזה רכב לאירוע הזה ולעשות צרות לכ"כ הרבה רכבים... :idea:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
ועוד אופציה לחסוך כסף מרכבים שנוסעים על אוקן 116 שהוא יקר מידי לנסיעה של 3 שעות... :lol:

 

 

 

אבל הסיבה העיקרית היא למנוע נזק שעלול להיווצר מנסיעה ארוכה כ"כ עם כאלו מכוניות שלא ממש מתאימות לנסיעות ארוכות.

 

אני גם אוהב את התחום, אבל לא רואה טעם בלבנות רכב רציני כדי להנות ממנו פעם ב...

 

כל מה שכיף בלהחזיק רכב כיפי זה לקבל 'סוכרייה' בסוף יום עמוס ומבאס. וחוזרים לנק' של בעל הפורש...

פורסם
אני גם אוהב את התחום, אבל לא רואה טעם בלבנות רכב רציני כדי להנות ממנו פעם ב...

 

כל מה שכיף בלהחזיק רכב כיפי זה לקבל 'סוכרייה' בסוף יום עמוס ומבאס. וחוזרים לנק' של בעל הפורש...

 

 

סליחה, אבל ברמות של הרכבים שאתה מדבר עליהם אין כזה דבר גם לסוע יום יום וגם להנות מכל הכוח... בחיים צריך לעשות פשרות וכשיש 600+ כוח אני מאמין שאתה גם תעדיף לעשות כמוהם. רק מלחשוב על נסיעה של 3 שעות עם כזה רכב נעשה לא טוב, אל תשכך שאתה לא מדבר פה על רכבים עם קלץ וגיר רגיל לרוב גם אין מזגן וכו וכו... ככה שנסיעה של 3 שעות בכזה רכב בד"כ יורדת מהפרק בשניה שהיא עולה.

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

מה המגבלות בקטגוריה מדיום ? (או במילים אחרות מה מבדיל אותם מהפתוחה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כל מי שנוהג או מכיר רכבי ספורט יודע כי קשה לפעמים שלא לתת בגז כי גם הרכב "מבקש" את זה ומה גם שנוסעים קבוצה של מכוניות אז לכל אלה ששואלים למה לא נוסעים איתם אז תנסו לחשוב איך זה לנהוג ברכב עם 500 כ"ס +++ ולנסות לנסוע על 90 100 (ונעזוב כרגע את הבלאי המואץ מאוד לרכבים הנ"ל ) ,

וAA123

תאמין לי שהחברה הללו נהנים מאוד מהרכבים שראית בתמונות לפחות כמו הבחור עם הפורש (ויש גם ביניהם כאלה שיכולים לקנות אחד כזה לכיף)

 

 

חבל רק שלא מוזמנים עוד אנשים לאירועים כאלה אך אפשר גם להבין .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

כל מה שרציתי לומר הוא שאני מעדיף את הפורש ;-) (כלומר אעדיף, כשיהיה לי כסף מעבר לדברים בסיסיים כמו אוכל ושכ"ד :))

 

 

 

אביעד

פורסם
כל מה שרציתי לומר הוא שאני מעדיף את הפורש ;-) (כלומר אעדיף, כשיהיה לי כסף מעבר לדברים בסיסיים כמו אוכל ושכ"ד :))

 

 

 

אביעד

 

 

אז כמו שכתבתי ,יש שם כמה חברה שיכולים לקנות גם פורש כזאת בדיוק +לחמצ/לפלפל אותה ועדיין להישאר עם האיבו/אסתי/פיאט ....

הפורש תהיה ליום יום :lol:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...