Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ביום שישי אני חוגג 19 אביבים.... או חורפים אם תשאלו את ההורים :roll:

 

ואני חוגג עם עוד חבר,ככה שהתקציב "זורם" ....

 

יש למישו המלצות למשקה אלכוהולי מעניין שכדאי לנסות?

 

זה אגב מסיבת יומולדת +מסיבת גיוס :wink:

 

ואם מישו מכיר מקום נחמד ליד אשדוד לחגוג בו.... אם לא נחגוג בחוף וזהו .

 

התעניינתי קצת במשקאות,וראיתי שאבסינט מקורי עולה משו כמו 500 שקל? :roll:

 

ואם בכלל למישו יש המלצה,לא מבין גדול באלכוהול ....

תודה חבר'ה :wink:

פורסם

לדעתי האישית אבסנט הוא משקה חזק מדי , אם בא לך ממש להשתכר אז בכיף.

 

אני מעדיף בד-אפל , אפטרשוק , דרמבוי .

 

לדעתי למסיבת יומהולדת אפשר להסתפק בבד-אפל , ייגר , טקילה איכותית .

פורסם
לדעתי האישית אבסנט הוא משקה חזק מדי , אם בא לך ממש להשתכר אז בכיף.

 

אני מעדיף בד-אפל , אפטרשוק , דרמבוי .

 

לדעתי למסיבת יומהולדת אפשר להסתפק בבד-אפל , ייגר , טקילה איכותית .

האמת רוב האלכוהול יהיה מבוסס על וודקה.

 

וכל שאר המשקאות המיוחדים יהיו תוספים :wink:

 

אני ממש לא יכול לשתות משו חזק מדי,הטעם שובר אותי.

משקה עם מרקם יחסית נעים יעשה את העבודה.

 

אגב מה המחירים פחות או יותר? יש חברות מומלצות יותר?

פורסם

תביא ייגר, תביא פינלנדיה, תביא בד-אפל וסע לשלום.

רק תחשב לפי כמות האנשים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
תביא ייגר, תביא פינלנדיה, תביא בד-אפל וסע לשלום.

רק תחשב לפי כמות האנשים.

זהו,לא מכיר בד-אפל.... מה זה? או באיזה סגנון זה?

פורסם

מנסיון, הנסיון שלי, הכי טוב בירות. אני חושב שבנצניה אמור להיות זול לקנות בסיטונאות ארגזי פיקדון. זה זול רק אם מחזירים את הארגז עם הבקבוקים הריקים. אני אישית אוהב קארלסברג.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

אם אתה בקטע של בירות, בבית היין באזה"ת של הרצליה מוכרים בקבוק לף 750 מ"ל ב-20 ש"ח בלבד.

קניתי כבר שניים שתוך מספר ימים חוסלו בעזרתו האדיבה של חבר טוב שנחלץ לעזרתי. אני רק צריך שיהיה לי קצת זמן פנוי כדי לקפוץ לשם ולהצטייד בשישיה כדי לחגוג כמו שצריך.

מעבר לזה, אם החבר באמת בעל תקציב בלתי מוגבל, הייתי מרכיב תפריט שכולל בתוכו אמרולה, ייגר, אפטר שוק, אבסולוט וניל (התאהבתי בטעם), קוואנטרו ולקינוח (או לפתיחה, איך שבא לך) גם קיאנטי RUFFINO בשביל הקלאסיקה.

 

לא לשכוח לכבות את הנייד ולנתק את הטלפונים בבית. כאב הראש שיהיה לך בבוקר למחרת יפוצץ לך את העצבים. בהצלחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
משקה עם מרקם יחסית נעים יעשה את העבודה.

 

אני ועוד כמה חברים כבר זמן מה שותים קוקטייל שיתוק:

1/3 - אפטרשוק

1/3 - יגרמאסטר

1/3 - אבסינט

 

חשוב לציין שאני נגד עירבובים (קוקטיילים) אבל את זה אהבתי.

משקה מאוד נעים

KIA NIRO PHEV 2020

טויוטה קורולה HYBRID 2019

פורד פוקוס 1.6 PS 2012 - פ, LR DISCOVERY 3 2006 HSE

פיאט טיפו 2.0 16V ידנית - מתגעגע

פורסם

southern comfort, יקר אבל אני באופן אישי נורא אוהב. אם בא לכם להשקיע, אז זה המשקה.

ערק-אשכוליות, זול ואחלה למי שאוהב.

וודקה/פידג'-רדבול/XL, נדוש אבל אף מסיבה לא עוברת בלי זה.

פורסם

השיתוק הזה באמת עובד, רח הוא עושה את העבודה הפוך מהשם שלו :lol:

 

תשכח מזה שמצאת בארץ אבסינט אורגינל.

 

באד אפל כמו שגדשו מיקודם באמת הולך טוב בשאאטים, כנל גם יגר דבש (בארן ייגר)

 

אם כבר וודקה, אז למה פינלנדיה, לא חבל לסבול מחמרמורת, פשט תלכו על רוסקיי סטנדרט

 

את האמת אם כבר קונים אבסינט ורוצים ליהנות ממנו אז שתו אותו בצורה מסורתית ולא שאטים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

השאלה מה אתה מחפש ,ערב איכותי בראש טוב עם משקאות של בנות (קוקטיילים למיניהם) ,או לדפוק את הראש ככה שלא תזכור מתי אתה מתגייס\משתחרר\יום הולדת 21.

:lol:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

הערבים הכי איכותיים הם אלו שבהם אתה לא זוכר כלום עד שהכל עולה לך בפלאשבקים לאט לאט ביום שלמחרת :lol::lol::wink:

מומלץ -

אבסנט, אפטרשוק שחור \ אדום, ייגר דבש, אם אתה רוצה לגוון עם הוודקה תקנה בקבוק של וודקה ARTIC בטעם תפוח אם תמצא ותערבב אותה עם ספרייט (יוצא אחלה, טעים מאוד וגם אחלה וודקה).

מעבר לזה יש את האבסולוט הקבוע, בירות וכו'.

אם בא לך תכין גם קוקטייל פירות עם אלכוהול -

תחתוך הרבה פירות הדר, 2 לימונים, הכל לפרוסות דקות.

תכניס את זה לקנקן, תוסיף לו 2 בקבוקי וודקה, בערך רבע כוס סוכר - ותכניס את זה להשרייה במקרר ללילה שלם לפני היום של המסיבה, ביום המסיבה תשאיר את זה במקרר כל היום.

תוציא את זה במסיבה ותקבל אחלה וודקה בטעם פירות - ממליץ מאוד.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ויסקי לא הולך ?

 

שמעתי שבלו לייבל עולה בדיוטי פרי 200 ירוקים

 

אם לא אפשר להתפשר על ג'יימסון או בלק לייבל ...

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

אני הייתי הולך על שוקו.

 

100% טהור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...