Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לעניות דעתי אין לך צורך להגזים.

תוסיף מאוורר מאחור שמוציא אוויר, תפריד בין ה-HD, סדר את החוטים ונקה אבק כמובן.

תתקין תוכנה בסגנון speedfan ווודא שהטמפ' תקינות.

כל עוד לא תעמיס על המחשב תוכנות עמוסות גרפיקה הוא יתמודד עם המצב בצורה סבירה.

פורסם

איזה שינוי אדיר!

 

את הקשיח העלתי קומה בצמוד לכונן פלופי, הטמפרטורה ירדה בכ-10 מעלות

 

את הגוף אלומניום הזה מעל למעבד ניקיתי כמה שאפשר עם השואב, למטה יש לו סיליקון אפור אני מניח שזה המשחה, אין ממנה כמעט שום זכר, המעבד על טמפרטורה של 38-43

 

את הלוח ניקיתי עם השואב בעדינות, כרגע הוא על 37 מעלות.

 

גם את הונטות של המעבד וזאת מתחת לקשיחים וגם של הספק ניקיתי עם השואב, עכשיו מתחיל להיות נחמד!

 

רק שלא הצלחתי למצא סידור נחמד כלכך לחוטים כי הם ארוכים מידי וקשים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אין לי קומפרסור

 

הדבר היחידי שיש לי זה השואב (קירבי) שיש לו גם אפשרות לשמש בתור קומפרסור אבל לא נראה לי שהוא חזק במיוחד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ניקוי האבק בטוח שעזר

אבל

אתה חייב לשים מאוורר נוסף מאחור(מה שגם יגרום לאבק שנכנס מהראשון לצאת קצת מהשני)

רוב הסיכויים שזה פתח של 80ממ

בנוסף

יש פה מדריך להקטנת הכבלים של הקשיחים

http://hwzone.co.il/guides/round/

 

עוזר מאוד

ובכלל תמצא באתר המון מידע בנושא

 

אתה גם יכול לקנות גוף קירור משופר למעבד כפי שכבר הציעו פה

 

לא מזמן רכשתי אחד כזה שנראה כמו מינימום רדיאטור של סובארו...

 

אבל זה בגלל שלשפר מחשבים זה יותר זול מלשפר מכוניות....:?

:onfire:
פורסם
איזה שינוי אדיר!

 

את הקשיח העלתי קומה בצמוד לכונן פלופי, הטמפרטורה ירדה בכ-10 מעלות

 

את הגוף אלומניום הזה מעל למעבד ניקיתי כמה שאפשר עם השואב, למטה יש לו סיליקון אפור אני מניח שזה המשחה, אין ממנה כמעט שום זכר, המעבד על טמפרטורה של 38-43

 

את הלוח ניקיתי עם השואב בעדינות, כרגע הוא על 37 מעלות.

 

גם את הונטות של המעבד וזאת מתחת לקשיחים וגם של הספק ניקיתי עם השואב, עכשיו מתחיל להיות נחמד!

 

רק שלא הצלחתי למצא סידור נחמד כלכך לחוטים כי הם ארוכים מידי וקשים.

 

עזוב אותך מעדינות, לא יקרה כלום

אני מנקה עם קומפרסור של איזה 6-7 באר ולא קורה כלום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה משווה לחץ אויר לפלסטיק של הפיה בשואב אבק שעובר על כל הנגדים בלוח?

 

לא מתחשק לי לשבור שם כמה חלקי חשמל בלוח בגלל פגיעה עם הפיה של השואב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

רואים שאין לך נסיון עם קומפרסור כזה

הוא יוצר לחץ יותר חזק מפלסטיק של שואב אבק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אין לי קומפרסור

 

הדבר היחידי שיש לי זה השואב (קירבי) שיש לו גם אפשרות לשמש בתור קומפרסור אבל לא נראה לי שהוא חזק במיוחד

 

יש לי בדיוק את אותו מארז וגם אותו שואב אבק. (גם אותו מעבד אפילו :))

השואב מספיק טוב כדי לנשוף אויר ולנקות כל גרגיר אבק שם.

מעבר להפרדה של הדיסקים, מאוור 80מ"מ מאחורה בהחלט יעזור. אני גם הוספתי אחד למעלה שמוציא אויר החוצה, עזר גם כן. כמובן שזה כולל חיתוך של המארז.

כרגע טמפ' עבודה אצלי עומדת על כ27-30 מעלות.

!AWDSOME

פורסם

לראות ולבכות על כך שרכיבי מחשב בארץ יקרים מדי.........

 

פה בהונג קונג אפשר לקנות מארז של COOLER MASTER עם איזה 6 מאווררים ומערכת קירור מים מובנים במשהו סביב ה-700 שקל,והוא מגיע עם מגירות מיוחדות לכל הכוננים (אף כונן לא מחובר עם בורג,הכל במגירות נשלפות).

 

נראה בערך כך (זה דגם ללא המגירות המדוברות):

 

CoolerMaster.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נוסע הרבה לחו"ל? :p

בכל מקרה בארץ המחיר למארז כזה מתקרב לכפול ועוד קצת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...