Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר חיפוש ארוך לא מצאתי תקלה כפי שיש לי ולכן אני פונה אליכם חברי הפורום בעזרה דחופה.

באמצע נסיעה הרכב מעלה טורים בפתאומיות ל3000 4000 סל"ד והנורות בתצוגה מרצדות בין מצב ספורט לשלג.

לאחר כיבוי הרכב והתנעה נוספת המצב מסתדר אך לאחר מס' דקות התופעה חוזרת.

לאחר שיחה עם מוסך פז'ו הובהר לי על ידם /שזאת כנראה בעיה אלקטרונית בגיר ויש להגיע לבדיקה.

לפני שאני הולך לבדוק את זה האם התופעה הנ"ל מוכרת למישהו??? האם יש מחלה עם סימנים כאלו ל206??? איך פותרים את הבעיה? אני פשוט רוצה להגיע מוכן למוסך על מנת שלא יעבדו עלי.

תודה לכל העונים .

פורסם

הגיר שלך נכנס למצב חרום,אל תמשיך לנסוע עם רכב אחרת תגרום לגיר נזק כבד יותר ממה שיש עכשיו.

יש להתחבר עם סורק תקלות לאיתור התקלה ופתרונה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תוכל לקבל סיוע אמין (לא יעבדו עליך כפי שכתבת) אצל חבר הפורום ספי המנהל מכון לגירים אוטומטיים:

"י.ס גירים אוטומטיים" שברח' דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת, טל' 03-9303488 או לספי 057-3868964

או לשותפו יניב 057-4561723.

דברתי עם ספי לגבי בעייתך והוא כבר מודע לה.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...