Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

לפני מספר ימים העליתי בפורום בעיה שקשורה למערכת COBRA...

מסתבר שהבעיה לא במערכת הזאת ואני פותח שרשור חדש כיון שהבעיה כמו שנאמר לא באזעקה.

 

אז ככה....

יש לי לרכב 2 מפתחות - ראשי ורזרבי (לא מקורי - משוכפל)

 

אם אני מנסה להתניע את הרכב עם הרזרבי - הרכב לא מניע - כלומר יש הצתה אבל זה נשמע כמו שמניעים עם אימובלייזר דרוך.

 

אני מוציא את המפתח הזה ומנסה עם המקורי הראשי - והכל עובד כרגיל.

אם אני לאחר מכן מכבה את המנוע ומנסה שוב עם המפתח השני (הלא מקורי) אני מצליח להניע...

אבל אחרי מספר דקות הסיפור חוזר על עצמו ואני לא יכול להניע

 

 

למישהו יש מושג מה זה?

פורסם

הניחוש הכי טוב, ודי אמרת את זה בעצמך. השיכפול כנראה לא היה טוב...

בדקת פעם את הרזרבי? האם בהתחלה הוא כן עבד?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

האם למפתח המקורי יש צ'יפ /שבב אלקטרוני כלשהו. (כמו ברנו לסוגיהן?)

אם כן שכפול של מפתח כזה לא בחברה הוא מאחיזת עיניים בד"כ ובחברה יש להם את הכלים הנדרשים לשכפול/קידוד/התאמת שבב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ככל הנראה עולה כי האימובילייזר דרוך, והמפתח המקורי מצליח לנטרל אותו, ולכן לאחר כמה דקות ללא פמתח, האימובילייזר נדרך שוב.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

במידה והמפתח המקורי כולל צ'יפ של האימובילייזר, יש מעט מאוד בתי עסק מלבד המוסכים המורשים שמסוגלים לשכפל לך אותו.

שיכפול רגיל יאפשר לך להחזיק מפתח רזרבי לכל המנעולים ברכב אבל לא יאפשר לך להניע את הרכב!

מרגע נטרול האימובילייזר עם המפתח המקורי, עוברות כמה דקות עד שהוא נדרך שוב. לכן, באותן כמה דקות, אין לך בעיה להניע עם המפתח הרזרבי.

פורסם

מה שמוזר לי בכל הסיפור הזה זה שלפני שרכשתי את הרכב הייתי במוסך גזית עם הרכב כדי לבדוק היסטורית טיפולים

וראיתי ששוכפל באחד המוסכים המורשים מפתח.

אז כנראה שהמפתח שאני מחזיק הוא מקורי - אז מה הבעיה אם ככה?

וממתי יש למפתח טיפש מנגנון שמנתק את האימובלייזר?

פורסם

יכול להיות שזה שיכפול אחר - ולא מה מה שאתה רואה בהיסטוריה (אבד פעמיים...)

המפתח הוא לא טיפש ובגלל זה יקר. בתוך המפתח יש רכיב אלקטרוני ש"עונה" ל"שאלה" של האימובילייזר ברכב.

אם ה"תשובה" נכונה האימובילייזר מאשר להניע.

ואני מסכים אם GARAGE_MAN לגבי הדריכה החוזרת לאחר מס' דקות.

 

אם המפתח עבד פעם ללא בעיות, יכול להיות שהוא נפל/נרטב/נפגם בצורה כלשהי ולכן הרכיב האלקטרוני לא "עונה" נכון (או בכלל) ולכן לא מנטרל את הדריכה....

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

יש לי מכונית דומה לשלך ובדגמים האלו יש אמובילייזר בנוי.

המפתח מורכב מגולם (מתכת) וציפ הארוז במכסה פלסטיק די גבוה עם שלט לפתיחת דלדות או בלעדיו.

אין אפשרות להניע ללא הציפ

שכפול מפתח לא יועיל.

גש למוסך לשיכפול ציפ 150 ש"ח

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

יש לי שאלה אחרת..

האם ניתן לבטל את האימובלייזר המובנה הזה?ואם כן מה העלות?

הרי אחרי הכל יש לי גם אימובלייזר של האזעקה....

×
×
  • תוכן חדש...