Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב לזה שרק במכוניות הצ'בק עם התחת שטוח כגון : סיאט איביזה , הונדה סיויק הצ'בק, פג'ו וכו בכל מכוניות האצ'בק יש וישר מאחורה ובמכונית 5 דלתות רגילה עם תחת אז אין לה .

פורסם

הוישר הנוסף בהצ'בקים הוא פריט חובה! החלון האחורי מתלכלך במהירות, במיוחד בחורף וללא הוישר הנוסף לא היה ניתן לנסוע ברכב.

דרך אגב, במכוניות רגילות (סדאן) אין את הבעיה הזאת ולכן לא חשוב כל כך לעשות את הוישר הנוסף הזה.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
הוישר הנוסף בהצ'בקים הוא פריט חובה! החלון האחורי מתלכלך במהירות, במיוחד בחורף וללא הוישר הנוסף לא היה ניתן לנסוע ברכב.

דרך אגב, במכוניות רגילות (סדאן) אין את הבעיה הזאת ולכן לא חשוב כל כך לעשות את הוישר הנוסף הזה.

 

לא הבנתי מה ההבדל בין השמשות

למה באצבק מתלכלך יותר מבסדאן?

פורסם

בסאדן ישנו מרחק בין קצה הרכב לבין השמשה. (הבג'אז) כלומר כל הלכלוך שעולה למעלה לא מגיע ישירות לחלון.

מצד שני בהצ'בק אין את המרווח הזה והכל עולה ישירות לחלון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

הבנתי .

 

בעצם מה שהוא אומר שכל הליכלוך שהגלגל מעיף מהכביש וכו ברכב רגיל פוגע בתחתית הרכב בלמטה של הבגאג'

לעומת האצ'בק ששם אין תחת וכל הליכלוך ישר עף לדלת האחורית (הבגאג' ) ואכן גם לשמשה האחורית .

 

תודה רבה על התשובה

בן

פורסם

למרות שחשיבותו של המגב האחורי פחותה בהרבה במכונית סדאן(בעלת תא מטען ניפרד),יוצרו מספר מכוניות סדאן עם מגב אחורי-פיאט טמפרה ופיג'ו 306,לדוגמא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

סתם פריט "טריוויה" - ב911 המגב הזה הוא אופציה. אאל"ט - 3500 שקלים חדשים ומרשרשים (למרות שעדיף בצ'ק) בארץ הקודש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ברכבים בהם השמשה עולה/זזה יש מגב, לא רק בהאצבק ולא רק ב 5 דלתות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה פשוט מאד, בגלל שברכב סדאן רגיל עם "תחת" יש לחלון האחורי חיכוך עם האוויר והוא מוריד את רוב הלכלוך בזמן הנסיעה בשונה מרכב "אצ'בק" בו כל החלון האחורי אינו חשוף לחיכוך והלכלוך שמצטבר אינו יורד במהלך הנסיעה.

פולקסוואגן - על איכות לא מתפשרים.

פורסם

חוץ ממה שכבר נאמר...

זה מה שמייחד אותנו (אנשי ההאצ'בק) הוישר החמודי הקטן מאחורה :wink:

רק בגלל זה תמיד חלמתי שיהיה לי אוטו כזה.

נכון שזה הדבר הכי מאגניב בעולם :ladysman:

פורסם

לדעתי מדובר על פריט בטיחות שחובה לשים ברכבים חדשים.

גם בסדאן החלון האחורי מתלכלך, מתמלא אדים ורסיסי מים בחורף, ואי אפשר לראות כלום.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שטויות במיץ

לא רק בהאצ'בק יש וישר מאחורה

יש לי יונדאי אקסנט 96 ויש לי וישר

ויש לחבר שלי יונדאי אלנטרה ויש לו וישר

ויש לחבר אחר שלי אופל משהו ויש לו וישר (לא האצ'בק)

 

לא רק בהאצ'בק יש וישר. בלי שום לאירודנמטיקות וכל מיני דברים כאלו

ג'ימיניב!

פורסם

כן זה הדבר הכי מאגניב בעולם, היום אני יישן עם וישר !!

 

שמתם לב ש ל (דוגמא) אפלאוז 4 דלתות ו 5 דלתות הינם אותה צורה בידיוק, ל 5 דלתות יש וישר אחורי (השמשה עולה עם הבאגז)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...