Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פורד טואורוס 97. מנוע 3.0 ליטר...הרכב ברשותי 8 חודשים ועם רכישתו הוכב ברכב גיר משופץ...שהורכב במוסך פורד מורשה...לרכב היתה בעיית החלפת הילוכים ומכה חזקה בהורדת הילוך....למרות היותי מכונאי רכב לא הצלחתי לפתור את התקלה ומוסך סןפר גיר ת"א פתר די בקלות את התקלה ..ולדעתי כייל את המחשב....הרכב גמע 10000 ק"מ בצורה מדהימה לללא בעיות

הרכב ממש ההיה מדהים עד שבים מסוים השבוע ממש "השתגע" הנעתי את הרכב והיה קצת איחור בתגובה האמת שלא המתנתי יותר ממספר שניות ומיד ששלבתי לDRIVE הרכב כבה ! וממש ניתפש ...והמצב שכרע יש תקלה ...ורק כאשר המנוע מגיע למצב חום נורמאלי ניתן לשלב ולהתחיל נסיעה....אך לעיתים עדיין יש זיוף מנוע..וכאילו הוא תפוס בהילוך שלישי...אגב ניתקתי את כבל המינוס לאפס את המחשב והבעייה תוקנה לאחר שהמנוע היה חם ..וכאשר הרכב חונה וטמפרטורה יורדת שוב חוזרת התקלה...

למי יש נסיון בתרלה מסוג זה או עצה בפיתרון...

תודה יעקב ברקוביץ...050-5326070...

פורסם

מהשרשור הייתי אומר שלא ניתן לדעת האם הבעיה מהגיר או המנוע או אולי משניהם.

בכל מקרה על תיקון /שיפוץ גיר לא נותנים בד"כ יותר מחצי שנת אחריות או 10K ק"מ.

אני,לפי מה שהבנתי מהשרשור חושב שהבעיה דווקא לא בגיר,אלא דווקא במקום אחר.

יש לפנות למוסך לבדיקה ובמקרה הצורך להתחבר למחשב /סורק תקלות,זה בטוח יעזור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...