ברשותי פורד טואורוס 97. מנוע 3.0 ליטר...הרכב ברשותי 8 חודשים ועם רכישתו הוכב ברכב גיר משופץ...שהורכב במוסך פורד מורשה...לרכב היתה בעיית החלפת הילוכים ומכה חזקה בהורדת הילוך....למרות היותי מכונאי רכב לא הצלחתי לפתור את התקלה ומוסך סןפר גיר ת"א פתר די בקלות את התקלה ..ולדעתי כייל את המחשב....הרכב גמע 10000 ק"מ בצורה מדהימה לללא בעיות
הרכב ממש ההיה מדהים עד שבים מסוים השבוע ממש "השתגע" הנעתי את הרכב והיה קצת איחור בתגובה האמת שלא המתנתי יותר ממספר שניות ומיד ששלבתי לDRIVE הרכב כבה ! וממש ניתפש ...והמצב שכרע יש תקלה ...ורק כאשר המנוע מגיע למצב חום נורמאלי ניתן לשלב ולהתחיל נסיעה....אך לעיתים עדיין יש זיוף מנוע..וכאילו הוא תפוס בהילוך שלישי...אגב ניתקתי את כבל המינוס לאפס את המחשב והבעייה תוקנה לאחר שהמנוע היה חם ..וכאשר הרכב חונה וטמפרטורה יורדת שוב חוזרת התקלה...
למי יש נסיון בתרלה מסוג זה או עצה בפיתרון...
תודה יעקב ברקוביץ...050-5326070...