Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה במציאת מבחן ממגזין 'אוטו'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש את הגיליון עם המבחן ל S70 T5. יקח לי כמה ימים להגיע אליו (אצל ההורים)

 

בגיליון מבחנים, שיצא אז, לא היה שום דבר מיוחד. זה היה לקט של המבחנים הנבחרים, שהופיעו כולם גם בגיליונות החודשיים.

 

אני. מצידי, אשמח לראות מבחן של גולף III מול אסטרה F מול פיאט טיפו וסיטרואן ZX - בערך בשנת 1992-1993. (אגב, נראה לי ש ZX ניצחה שם)

 

 

פורסם

בוקי, תודה. אם אתה או רוני תוכלו לעלות אותו, זה יהיה מעולה. תודה לשניכם!

 

נחמד לראות את הרכבים של פעם נבדקים כחדשים.

 

אם למישהו יש כח (ובנוסף - סורק, רצון וסבלנות), לסרוק כתבות ישנות ומעניינות (מסוגים שונים), זה יהיה נחמד, אני מאמין שהרבה ישמחו לקרוא כתבות ישנות.

פורסם

העלת כאן רעיון מצויין!

 

רוני - הנה הצעה שתזרוק לבוסים: לעשות ארכיון כתבות מעניינות באתר שלהם. אני בטוח שזה יקפיץ את הכניסות לאתר.

פורסם

תודה לעומר_ב ששלח לי בה"פ את המבחן, לצערי המחשב נתקע כשאני מנסה להעלות אותו. יש פתרונות?

 

ובואו נקדם את הרעיון של שרשור עם מבחנים מעניינים מ'אוטו'. הרי יש אישור להעלות לכאן מהמו"ל.

 

 

אביעד

פורסם
גדול תעלו כתבות משנות ה-90'

נחמד להזכר קצת

 

 

בשנות ה- 90 היית מקסימום בגיל 10-11, אתה זוכר כתבות רכב מאז ? :ok:

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • אחראי פורום
פורסם

אני. מצידי, אשמח לראות מבחן של גולף III מול אסטרה F מול פיאט טיפו וסיטרואן ZX - בערך בשנת 1992-1993. (אגב, נראה לי ש ZX ניצחה שם)

 

יש לי את הגיליון הזה. מה שעוד יש לי זה סורק מקולקל :x

 

אגב, יש לי לא מעט גיליונות "טורבו", אז אם מישהו מעוניין ב-80s, אני יכול לחפש ולהעלות לכאן

רשימת מבחנים. לסריקה נדאג איכשהו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
בשנות ה- 90 היית מקסימום בגיל 10-11, אתה זוכר כתבות רכב מאז ? :ok:

 

אני הייתי בן 7 - לכן חיפשתי את המבחן של הסליקה. בגיל 7 יש ועוד איך זכרונות! (אני אפילו זוכר היטב את גיליון 'אוטו' הראשון שאבי קנה לי).

פורסם
בשנות ה- 90 היית מקסימום בגיל 10-11, אתה זוכר כתבות רכב מאז ? :ok:

 

 

לא ידוע מה איתך אני זוכר שהתעניינתי במכוניות כבר בגיל 3-4

אז 10-11 קטן עליי, אבל תודה על הדאגה.

ואם למישהו יש כתבה על מיצובישי גלאנט ספורט אלה שיצרו איזה שנה.

תודה

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

×
×
  • תוכן חדש...