Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הרי שיש מכנה משותף לכול האנשים שראיתם הנ"ל

והם המכוניות...

הנה כמה תמונות של המכוניות שבזכותן אנו מכירים את האנשים המדהימים האלה .

 

(מספרי הרכב הגלויים באישור הבעלים)

 

טל גלאפו

DSCN1252.JPG

DSCN1253.JPG

DSCN1254.JPG

DSCN1261.JPG

DSCN1255.JPG

DSCN1256.JPG

מיני רכב שכובש את הלב]

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ולאבי ותמי שריבר מזל טוב על המספר הישראלי החדש לדווג'

 

שנה טובה לכול הפורום ואוהבי רכב אספנות וקלאסי

:wave2::onfire::beerchug:

DSCN1265.JPG

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

ראשית אנו,לאה ומצא מודים לענת ודורון על האירוח המאלף.

שנית, היה כיף, האווירה הטובה, האוכל שהיה בשפע, כך גם המצב רוח המרומם שתודלק ע"י היין, ה"ביחד", הפירגון, משחקי החברה וכל מה שסביב -ממש נהדר.

מזל טוב ליהורם ולענת על רכישת הפ'יזו שיזכו להינות ממנו עוד הרבה קילומטרים.

שנפגש רק באירועים משמחים,טיולים וכד'.

שנה טובה בריאות ואושר לכולנו

מאחלים לאה ומצא

מצא משה

פורסם

שנה טובה לכל החברים!

שנה טובה ותודה מיוחדת לדורון וענת איצקוביץ שארחו אותנו ברוחב לב והכנסת אורחים נהדרת ותרמו למפגש מיוחד של ראש השנה שלא ישכח.

נהננו מאד.

 

אבי ותמי שרייבר 8_6_11v.gif

 

 

 

 

 

sig.jsp?pc=ZSzeb096&pp=ZN

פורסם
ולאבי ותמי שריבר מזל טוב על המספר הישראלי החדש לדווג'

 

שנה טובה לכול הפורום ואוהבי רכב אספנות וקלאסי

 

:wave2::onfire::beerchug:

 

 

טל,

 

תודה רבה על האיחולים, אכן בשעה טובה המכונית "גויירה" כדת וכדין עפ"י ההלכה והזרם האורתודוכסי ובשלב זה היא נחשבת גרה כשרה למהדרין ואפילו מסתגלת לחום הישראלי לאחר 48 שנותיה כקנדית .

אבי

פורסם

חברים בוקר טוב ושוב שנה טובה

מאד שמחנו ונהנו לארח את כולכם ואפילו הופתענו מאוד לטובה על הענות והנוכחות ,מבחינתי אפשר להפוך את הארוע למסורת.

תודה לכולם על הברכות

מדורון ענת דקל ורותם .

 

נ.ב.

במידה ומישהו צילם ב"מוסך" אשמח עם התמונות יעלו בפורום

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
חברים בוקר טוב ושוב שנה טובה

במידה ומישהו צילם ב"מוסך" אשמח עם התמונות יעלו בפורום

 

היי דורון

 

לא שכחתי, זה יועלה בשרשור אחר מיוחד לנושא.

 

ביי אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

איזה כייף היה לכם.....

כמה היינו רוצים להיות שם אתכם!

שנה טובה לכולכם.

קטיה, גידי וירדן

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
איזה כייף היה לכם.....

כמה היינו רוצים להיות שם אתכם!

שנה טובה לכולכם.

 

קטיה, גידי וירדן

 

אהלן אבו-נובה,

אפשר פרטים בנוגע למכונית המופיעה בסימלון....?

 

ד"ש לקטיה, ליורש העצר - ולאבא שלו..

פורסם

אסף ניו לוק.....

הרכב היה אמור כבר להגיע, לצערי

הקונטיינר תקוע עדיין באיטליה.

תקווה שלקראת סוכות, או מיד לאחריו.

ד''ש ושמור על עצמך.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554


×
×
  • תוכן חדש...