Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה, הניו-פליסייה שלי, שנת 99, נפח 1300 + הזרקה התחילה ל"זלול דלק".

מיחס של 1:13, עברנו ל 1:8 (במקרה הטוב).

את הבדיקה עשיתי בשיטה הישנה והטובה של מילוי מיכל עד הסוף, איפוס המד, נסיעה ארוכה מילוי מחדש וממוצע.

 

הנה רשימה של הטיפולים שעשיתי ע"מ לטפל בבעייה:

1. החלפת תחנת דלק

2. טיפול 10,000 במוסף סקודה מרכזי שכלל שמן מנוע, פילטר אויר, פלגים, בלמים

3. החלפת אגזוז

 

הבעייה עדיין לא נפתרה.

 

האם יש למישהו רעיון או רשימת "עשה" שהוא ממליץ לי ע"מ לאתר את מקור הבעייה?

 

תודה מראש

פורסם

האם הוחלף באוטו פילטר דלק,אם לא מומלץ להחליף ולחזור לדווח.

חשוב מאוד גם לבדוק שאין נזילה ממערכת הדלק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כדאי להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולקרוא את כל נתוני חיישני מע' נהול המנוע ולוודא שנתוניהם תואמים את המציאות, כי חיישן שנתונין שגויים יגרום למחשב נהול המנוע לבצע הזרקת דלק לא נכונה ובזבזנית וגם מזהמת סביבתית.

העזרות במכשיר 4 גזים תורמת גם ללאבחון הגורמים לצריכת הדלק הגבוהה.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות מתאימים לטיפול בבעיה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

יש לנו אוטו , פעם גם לי זה היה .

 

פשוט הלך הפיוז של המשאבת דלק (עלות 45 שקל בערך) בצ'מפיון בני ברק

 

וממליץ לך לשים 44 K .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

תודה על התגובות המהירות.

לגבי תוסף - שמתי אבל ללא הועיל.

לגבי הפיוז- אני אבדוק את זה. איפה אפשר לבצע את הטיפול וגם דיאגנוסטיקה קצת יותר מקיפה (אני מחולון)? והאם מוסף שמתמחה בהזרקות דלק / קרבורטורים - זוהי הכתובת

פורסם

אצלי התופעה הייתה כמו שלך בסובארו שלי

נגשתי למכון באיזור פתח תיקווה ושמה סידרו לי את התופעה

יש להיות שהבעיה נובעת ממערכת ההזרקת דלק

בכל מכון שמתעסק עם מערכות דלק הזרקה ומאייד יבדקו לך את הנושא יכול להיות שיש בריחה של אוויר מהמנוע

ומכיוון שלא נכנס אוויר מספיק למנוע אז יש זלילה של דלק

 

אין קשר לטיפול 10

או כל טיפול אחר שלא קשור למערכת הדלק

×
×
  • תוכן חדש...