Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה לקנות לרכב שלי רמקולים אחורים 6*9.

 

אני מטלבת בין 3 דגמים:

 

פיוניר TSA6972E

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=506277

 

פיוניר TSA6971

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=130665

 

קנווד KFCM 6930

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=12563

 

מה אתם מציעים לי לקנות?

ועוד שאלה. האם הרמקולים האלה מחייבים מגבר או לא?

 

תודה מראש.

פורסם

באיזה רכב מדובר? כי אולי יותר טוב להשקיע בבמה קידמית שזה אומר רמקולים מקדימה ומסוג קומפוננט

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
באיזה רכב מדובר? כי אולי יותר טוב להשקיע בבמה קידמית שזה אומר רמקולים מקדימה ומסוג קומפוננט

 

מדובר בפיג'ו 306.

עכשיו אני מעונין לשים רמקולים מאחור בעתיד אני אשים גם קומפוננט.

פורסם

כדאי לשמוע את הקנווד ואת הפיוניר ולהוסיף גם את הJBL שהם במחיר דומה.

הרמקולים לא מחייבים מגבר אך כדי לפתוח אותם כמו שצריך צריך מגבר.

מה התקציב? כי יש אלטרנטיבות טובות יותר אך גם המחיר יקר יותר

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

תיראה כל הרמקולים האלה כימעט צריך מגבר

למה שלא תקח jbl או את הפויניר 300 (היה לי אותם מצויינים בלי מגבר באס טוב הכל טוב)

400 ו350 מיותר תקח 80 rms ומטה ככל שהרדיו ינצל אותם יותר ישמעו יותר טוב

חבל לשלם על ריק שאי אפשר לנצל אותם עד הסוף

פורסם
כדאי לשמוע את הקנווד ואת הפיוניר ולהוסיף גם את הJBL שהם במחיר דומה.

הרמקולים לא מחייבים מגבר אך כדי לפתוח אותם כמו שצריך צריך מגבר.

מה התקציב? כי יש אלטרנטיבות טובות יותר אך גם המחיר יקר יותר

 

 

איזה דגם של הJBL?

ועל איזה מגבר אתה מציע?

התקציב בערך 1200 שקל. כ400 לרמקולים ו800 למגבר. כמובן אפשר מגבר גם בפחות ב800 שקל.

פורסם

מצטרף להמלצה על JBL - הרבה יותר איכותי

לדעתי בתקציב כזה עדיף לך באמת להתחיל עם קומפוננט טוב גם מיד 2 כגון דוטק MK2

לא ישאיר לך הרבה למגבר אבל לפי מה שראיתי הBA4400 של פולס אודיו הוא בחירה מצויינת

(500 - 600 ש"ח)

 

נראה לי הסט-אפ הטוב ביותר שנכנס לתקציב

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אם אתה כבר משקיע תחסוך קצת יותר כסף ותשקיע על דברים יותר איכותיים לא חושב? ולא ישר פיוניר וקנווד ושאר ירקות

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...