Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2008 - A3 או 120i?


ori793
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שלא יהיה מושב תינוק עד שאחליף 2 רכבים לפחות :lol:

דווקא את ה-120 אני יכול לקבל באספקה מיידית, בקשר ל-A3 לרכב עם חבילת שארפ וגג זכוכית צריך להמתין.

 

אני אקח נסיעת מבחן ב-GTI זה בטוח.

לפי מה שאתה מתאר גם אם לא אקנה זה יהיה פספוס לא לקחת נסיעת מבחן :lol:

 

ב-3 דלתות של ה-120 המרווח לרגליים שואף ל-0.

ב-5 דלתות עוד אפשר לשבת אחורה, אני בגובה 1.75 ישבתי מאחורה והרגשתי פחות או יותר בסדר.

בכל אופן, 2 הדלתות הנוספות לא הולכות להיות בשימוש דרך קבע, אלא JUST IN CASE.

 

מקווה לעדכן ביום ראשון :-)

לא זוכר אם אמרתי אבל תודה על הכל!

פורסם

לקחתי נסיעות מבחן גם על ה-120i וגם על ה-A3 1.8T. במילה אחת: ה-A3 לא רואה את ה-120i ממטר. הבימר ממש לא הרשים אותי כרכב כייפי או נוח במיוחד. הוא דיי נוקשה וקופצני בנסיעות, מבפנים הוא נראה מאוד פשוט יחסית למה שאתה משלם, הוא לא מרשים בכלל מבחינת כוח ומבחינת התנהגות לא ניתקתי את הבקרת משיכה אבל בייננו לא נראה לי שזה כל כך משנה עם כמות הכוח הקטנה שיש לו. ה-A3 1.8T חזקה משמעותית, בכל מהירות כל מכת גז מורגשת למדיי, פשוט מנוע מדהים והגיר מעולה. מבפנים היא יותר נעימה ועשירה מה-120i ויותר נוחה מרוסנת בנסיעה על כבישים משובשים. בסוכנות הם גם הרבה יותר נכונים להנחות והציעו לי למעשה את חבילת השארפ בחינם (גג שמש, דיפונים וכו'). עם זאת, אני חייב לציין שממש לא אהבתי את הצורה של החמש דלתות, היא נראית כמו סטיישן מוקטנת אם כבר רק שלוש דלתות ובצבע שחור פאנטום. ראיתי אותה במציאות והיא נראית מדהים. בקיצור הייתי הולך מבין שתיהן על האודי בכל מצב. אבל רק בשלוש דלתות בגלל הצורה החיצונית, אבל זה כבר עניין של טעם.

 

חשוב לציין שאני לא משוחד כי לבסוף לא קניתי אף אחת מהן. בסוף הסתחררתי והתאהבתי במאזדה MX-5... טוב, אני לא צריך לחלוק את הרכב עם אימא שלי... :wink:

 

אודי

פורסם

דווקא מבחינת התנהגות אני חושב שהן שוות.

אין שיקול לכאן או לכאן.

המנוע של הב.מ.וו סביר+, לא יותר מזה.

אין כמו דחף של מומנט (כמו בטורבו או במנועי 6 של ב.מ.וו).

עוד דבר, המרווח לרגליים לא משתנה ב3/5 דלתות, מקסימום נוחות הגישה למושב האחורי משתנה.

 

שיקול נוסף, מאיזה איזור אתה? מרכז/ת"א?

לא רחוק מהבית שלי ראיתי היום A3 2TFSI שחורה 5 דלתות למכירה (כתוב 3000 ק"מ).

יש לי ניחוש שהיא קרובה של מישהו פה בפורום.

נראה לי שהיא מביסה את השתיים האחרות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לקחתי את ה-120 וה-A3 לנסיעות מבחן באותו מסלול, לפני כשנה וחצי. לא זוכר מי יותר חזקה ואותי אישית גם לא ממש מעניין כמה הן סוגרות בכביש 6 (שגם הוא, ככביש, לא מעניין אותי). אבל במסלול המבחן, המפותל למדי, היה ברור שמדובר בשתי מכוניות שונות לחלוטין. האאודי מנסה לפנק ולהרשים בתחושה סלונית, היא מכונית לכביש המהיר, ולחלוטין לא מהנה לנהיגה טכנית (אולי למי שרוכש אותה אחרי טויוטה ליסינג היא תראה מכונית נהיגה, אבל למי שהתנסה במכוניות מהנות באמת - היא ממש לא). ה-120 בצורתה הבסיסית ממש לא מרשימה ורחוקה מלהראות כ"מכונית פאר", אבל היא לפחות 2 דרגות מעל האאודי בכל הקשור להנאה מנהיגה.

 

אינני יודע מה בדיוק מחפש פותח השרשור, אבל אם יש כוונה לנהיגה טכנית, ולא הספקת לערוך נסיעות מבחן מעבר לרדיוס של 2 קילומטר מהסוכנות, אני מבטיח לך שהבימר עדיפה משמעותית.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
לקחתי את ה-120 וה-A3 לנסיעות מבחן באותו מסלול, לפני כשנה וחצי. לא זוכר מי יותר חזקה ואותי אישית גם לא ממש מעניין כמה הן סוגרות בכביש 6 (שגם הוא, ככביש, לא מעניין אותי). אבל במסלול המבחן, המפותל למדי, היה ברור שמדובר בשתי מכוניות שונות לחלוטין. האאודי מנסה לפנק ולהרשים בתחושה סלונית, היא מכונית לכביש המהיר, ולחלוטין לא מהנה לנהיגה טכנית (אולי למי שרוכש אותה אחרי טויוטה ליסינג היא תראה מכונית נהיגה, אבל למי שהתנסה במכוניות מהנות באמת - היא ממש לא). ה-120 בצורתה הבסיסית ממש לא מרשימה ורחוקה מלהראות כ"מכונית פאר", אבל היא לפחות 2 דרגות מעל האאודי בכל הקשור להנאה מנהיגה.

 

אינני יודע מה בדיוק מחפש פותח השרשור, אבל אם יש כוונה לנהיגה טכנית, ולא הספקת לערוך נסיעות מבחן מעבר לרדיוס של 2 קילומטר מהסוכנות, אני מבטיח לך שהבימר עדיפה משמעותית.

 

אני חושב שרוב הנהגים, כולל פותח השרשור, לא ימצאו את עצמם אף פעם במסלול בנהיגה טכנית, בטח לא בין מחלף כבר שמריהו לשדרות קק"ל, כך שהפרמטרים האלה פחות משמעותיים עבורם. סביר שהם אפילו לא ינתקו את בקרת המשיכה. ביום-יום אני משוכנע שה-A3 1.8T (זה הדגם שנהגת עליו?) עדיף משמעותית, ויעידו על כך היקפי המכירות של ה-A3 לעומת ה-120i.

 

אודי

פורסם

עשית כאן הכללה מאוד לא נכונה.

יש אנשים שבשביל פנייה אחת טובה יעמדו שעה בפקק.

 

לכל אחד השיקולים שלו, יש מספיק מקום להנות מרכב גם בתוואי שאתה אמרת (עם קצת סטיות).

וזה כל העניין, אנשים אמורים לקנות רכב ספורט בשביל לנצל אותו, לא רק בשביל פוזה (למרות שהרוב מתנהג הפוך).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אני לא כל כך מתלהב מטורבו, מעדיף יותר מנועים אטמוספרים בעלי תגובה לינארית.

 

2 הרכבים בגירסת ה-5 דלתות, והספסל האחורי בבמוו בגירסת ה-5 דלתות די מספק, דווקא אני לא רואה הבדל גדול בין השניים. מה גם שהרכב כמעט ולא יהיה מאוכלס כרכב מלא (נהג חדש), עד שיגמר הנהג חדש כבר אחליף רכב.

 

ההתנהגות באמת יותר חשובה לי, ולמען האמת ההתנהגות של ה-A3 מעט מאכזבת.

מה גם שבאאודי אין כל כך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כמו בבמוו, תקנו אותי אם אני טועה.

 

בלי שום קשר,

מה לגבי מנוע ה-1.8T?

הוא לא מעט מיושן טכנולוגית? (מנוע שכבר קיים כמה שנים ללא שינוי)

 

קשה לי להאמין שהבמוו תרגיש חלשה במיוחד, עם 156 כ"ס ו200NM.

 

מרווח הטיפולים ב-במוו נוח יותר (25,000 ק"מ), בעוד שבאאודי מרווח הטיפולים צפוף יותר (15,000 ק"מ).

 

אני לא רואה הרבה נקודות לטובת האאודי חוץ מהמנוע החזק למען האמת.

 

כדאי להיות מעודכן (אבל אני לא)

מנוע ה-Audi הוא 2.0 עם טורבו ויותר לינארי ממנוע ה-BMW (למרות הטורבו). נכון ללפני שנתיים זו היתה הגירסה שעמדה במחיר מול ה-120i

נכון ללפני שנתיים ה-Audi נתנה הרבה יותר אבזור למחיר, היא הרבה יותר מהירה (50 כ"ס זה המון) ויש לה DSG.

ל-BMW היה יתרון מוחץ בהתנהגות הכביש (נפלאה) ובהיגוי (גם נפלא). ל-Audi הגה של פלייסטיישן. אממה, מאז החליפו ל-BMW את ההגה לחשמלי, אז לך תדע...

בהתחשב ברמות האבזור דאז, מי שלא יודע להעריך שלדה והיגוי טוב היה עושה אם היה בוחר ב-Audi. ה-BMW באותו כסף היתה פשוט ענייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בסופו של דבר, היינו אתמול בקמור וסגרנו על ה-120i מאובזרת במיוחד.

אני חייב לציין, שחלק מהסיבות לבחירה היו הנחות במחיר והצעת ביטוח נמוכה מאוד (יחסית) מצד חברת הביטוח של קמור.

 

לאחר חפירה עמוקה במחשב מצאנו רכב מאובזר, שכולל כמעט את כל התוספות שמגיעות לארץ,

כגון חבילת אורות מיוחדת, טלפון BT, בי-קסנון מק', 17" ועוד.

 

ככה שאם אומרים שסידרה 1 מגיעה ערומה, הספציפית הזו לא :lol:

פורסם

תהנה!

בובה של רכב ובמיוחד עם התוספות.

כשתגיע ותשים תמונות גם נגיד תתחדש :)

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...