Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מחפש דבק שיכולי להדביק לי בורג בתוך הברגה חלשה יחסית. אי אפשר לעשות הברזה. על החלק יופעל לחץ ולכן חייב לשבת הכי חזק שניתן בפנים.

 

תודה מראש.

פורסם

יש חומר שנראה כמו גליל פלסטלינה, בצבע מתכתי אפור, ניתן למצוא בכל חנות DIY.

חומר שלאחר לישה קצרה מתקשה לקשיות כמעט של ברזל.

עמידות לאורך זמן נתונה קצת בספק, תלוי בלחץ שמופעל על החומר.

מקווה שעזרתי

מתחדשת*

פורסם

מה אתה צריך להדביק בדיוק ? אתה יכול להעלות תמונה ?

 

בעיקרון שני הדבקים שהעלת יעשו את העבודה אלא אם מדובר על מקום שצריך לעמוד בזעזועים קבועים.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

יש 2 משחות באריזה 1 של לוקטייט, מערבבים בין המשחות ביחס של 50:50, ומורחים.

המוצר נכשל אצלי במשהו שבתנועה תמידית ובעומס גבוה. אולי אצלך יעבוד, תלוי.

 

אביחי

פורסם

קצת קשה לצלם את זה.

כעכרון מדובר על בורג שיושב בתוך הברגה עייפה. בנתיים עם קצת טפלון הוא החזיק מצויין.

אז לפתרון תמידי רציתי להשתמש בדבק הנ"ל.

 

איך אני בדיוק מכניס את המשחה להברגה? הרי בעת ההברגה של הבורג יכול להווצר אצלי לוק הידראולי?

תודה על העזרה.

פורסם

שני החומרים שקישרת אליהם הם למעשה דבקים אפוקסיים.

לא יודע כמה הם חזקים, אבל לא חושב שהם יוכלו לשפר את חוזק ההברגה ההרוסה שלך, במקסימום לקבע את הבורג בצורה כזאת שלא יפתח יותר לעולם.

 

לחברת לוקטייט יש דבקים יעודיים לנושא. לא זוכר כרגע את הדגם המדויק, אבל שווה לבדוק (אפילו טלפונית) מול חנות כמו השחל מה האופציות המתאימות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ללוקטייט יש כנראה את הפתרונות הטובים בשוק , אחלה של מוצרים!

ניתן למצוא את הנפוצים בכל חנות עשה זאת בעצמך.

כתוב בצורה טובה ומפורטת לאיזה מטרות מתאים החומר , לעשות בדיוק מה שכתוב , לא לעגל פינות התוצאה טובה משמעותית!!!

לגבי דבק הברגים שלהם , לא חושב שהוא מתאים לקיבוע כאשר הרווח גדול אלה רק לקיבוע בתוך הברגה תקינה , יתכן ויש להם אחד אחר לשימוש הזה הליין שלהם מאוד גדול.

פורסם

מחיר הדבקים המיוחדים של חברת לוקטייט הינו יקר מאוד כלומר לאחר השימוש אתה נשאר עם בקבוק שתוך שנה כבר לא ניתן להשתמש איתו.

למה לא לקדוח קדח גדול יותר ולבצע הברזה חדשה ובורג גדול יותר ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...