Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק טייפ R ממבט אחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכי חשוב שציינת שאתה מהנדס-מכונות-בעל תואר שני-בדרך לדוקטורט-למדת בטכניון ואתה בכלל אושייה מוטרית נדירה שזמינה רק לעיתים נדירות.

היתה לנו תקופה ארוכה של שקט ממך ומחברך הגודש,אנא התמד בכך.

 

:mm_yeah:

 

לא יכולתי להגיד את זה טוב יותר .

 

היה שלום חביבי . גדוש אל האופק .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכן אסיים את כתיבתי בכל נושא בפורום.

 

מריוס

 

אוי, נו באמת , ארנון, תראה מה עשית עם השטויות שלך, עכשיו אני אחיה עד יומי האחרון בלי לדעת מה נהיה בפרק 4!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מבין על מה אתם מתלוננים?

 

בא אדם ומתבל ביקורת רכב במלל גבוה ומעט מריחה. גם בספרות יש ספרים של 200 עמודים שבסוף אתה בעצם מבין שלא קורה בהם כלום.

 

אז מדובר במין ביקורת רכב / מבחן דרכים על רכב שמובא בסגנון ספרותי.

 

אתם לא חובבים ספרות? לא חובבים את הסגנון?

 

אז אל תשתתפו בשירשור הזאת.

 

מאין באים האיומים ב"נעילת השירשור"?

מה אתם רוצים מהבן אדם?

 

הוא כותב סיפר בדרכו שלו ואני לא חושב שהוא עבר על איזשהו כלל מהפורום.

 

תנו להתבטא בחייאת...

 

להזכירכם ישנו משתמש בשם "תומR" אשר כתב בסגנון הזה ואף אחד מכם לא התלונן... אז בבקשה ממכם...

פורסם

בניגוד לדבריך, זה לא מלל גבוה, וזו בוודאי לא מעט מריחה.

זה גם לא סגנון ספרותי.

זה גם לא מבחן דרכים.

 

אבל כל אלה אינם רלוונטיים.

 

מה שרלוונטי זה שהטקסט הזה נמרח על פני חמישה ימים, לפחות.

מה שרלוונטי זה שכל הודעה כזו מקפיצה את השרשור למעלה, ודוחקת אחרים למטה.

מה שרלוונטי זה שביקשתי לפרסם את כל המאמר בפעם אחת, אבל לפותח השרשור מתאים להמשיך בדרכו, כשמועד סיום הסאגה ידוע רק לו.

 

זה מה שרלוונטי.

ועוד משהו קטן שרלוונטי, זה שאם יש לך טענות להנהלה, אתה מוזמן לפרטן בהודעה פרטית, כפי שכתוב בכללי הפורום.


×
×
  • תוכן חדש...