Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק טייפ R ממבט אחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארנון קבל ח"ח על יכולתך לספור את המילים(כלי פשוט בכל מעבד תמלילים)...וכלי בעמדת העורך.

את הפרטים שאתה חושב שהיו צריכים להמצא בכתבה, תוכל למצוא בכל פרוספקט פשוט ולטעמי הם פרטים קלישאים.

סגנון הכתיבה שהנך מבקר באופן דמגוגי, אינו הופך אותו לחסר ערך בעייני כולם וכל אחד וטעמו איתו-לכן לא ברכתי את עמית על הצגת דעתו כדעת רבים!

בכל אופן ביקורת היא ביקורת כל עוד היא עובדתית, לדוגמה:

"כדאי להשתמש בניסוחים פחות היסטריים"- כמו שאמרתי, כל אחד וטעמו. הכתיבה היא לא שבלונה מדעית, אלא כלי לביטוי

רגש, התרשמות ושמוש בניסוחים כצבע בידי הצייר.

*בשום מקום לא התייחסתי לטייפ R "כיצירה פורצת דרך ומשנה סדרי עולם", זאת פרשנות שלך.

 

באשר להתייחסותך העניינית :

אכן מדובר על מוצר שמכוון לסגמנט לקוחות המחשיב מאד גם את העיצוב החיצוני ואני בינייהם.

איני מעוניין להעביר את התחושות בהודעה אחת (שוב אתה בעמדת העורך בעיתון נייר מצוי)...אין לי דד ליין ואיני מחפש משרה ככתב...

בגלל גישת העורך שבך (השבלוני), אתה מסיק מסקנות:

"מכתיבה את הדברים שיבואו" אולי, ואינך מודע כלל לבואו של"הפאנץ ליין".

 

מריוס

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון, איני מודע כלל לבואו של הפאנץ'ליין, בין השאר כיוון שאין במה שקראתי שום דבר שמרמז לבואה של הפתעה כזו (חוץ מהטיזרים העבים שאתה מפזר).

האיש נוהג מהר, ואתה מתפעל מאיך שהמכונית נראית.

זהו. בזה מסתכמות מאות (או-טו-טו אלפי) המלים שכבר כתבת.

מה בין זה לבין כתבה שמתיימרת לספר לי משהו שאני לא יודע עדיין?

 

וכאילו זה לא מספיק, אתה מפרק את הכתבה לחלקים, ומורח אותם על כמה יממות, כאילו אתה עומד לגלות לכולם מי ירה בג'יי.אר. (התנצלותי לקוראינו הצעירים. חפשו בוויקיפדיה Dallas).

 

חאלאס. כתבת כתבה ? סחטיין עליך. פרסם אותה. זה שאין לך דד-ליין, לא אומר שלקוראים שלך אין. חלקנו צריכים לחיות, להתחתן, להקים משפחה, לפרוש לפנסיה, לטפל בנכדים וגם להיאסף אל אבותינו.

 

בקצב שבו אתה חושף את נפתולי העלילה, הנינים שלי יעלו לקברי כדי לגלות לי את הפאנץ'-ליין.

 

*בשום מקום לא התייחסתי לטייפ R "כיצירה פורצת דרך ומשנה סדרי עולם", זאת פרשנות שלך.

וגם

מלכת ההוט האץ ... יצירה מוטורית עיצובית מקורית, מאופיינת בקווים הרמוניים ודינמיים...

חייבים לראות ולחוש את הטייפ R, התמונות ...אינן מצליחות להעביר את יחודיות העיצוב החיצוני של החיה הזאת...גורם לאוהבי האסתטיקה לחוש ביופי הברוטלי , המתפרץ והמרגש במיוחד, מהמרכב עד לפרטים הקטנים של צורת הפנסים ושילובם כאלמנטיים - כיהלומיים בתכשיט!

 

לא יצירה פורצת דרך ? נו, טוב.

פורסם
roee נסיון מעניין:-P...

והנה הרמז הראשון והיחיד, בעל הונדה S2000 לשעבר.

בכל אופן אם תנחש אין פרסים!

אגב, מה נשמע בסניף כפר סבא?

 

S2000 צהובה?

היתה גם בוקסטר on the way?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אסור לעשות שמוש במידע פנימי! לפעמים הוא נכון לפעמים לא...

אתה רוצה להרוס לי את הכל, לא מספיק את ארנון "הקוטל"?:shock:

אגב, אתה לא חייב להחליף את נוזל הקירור ברכבך בנוזל הקירור המקורי של ELF .

הנוזל בצבע כתום שמוסכי רשת קרסו משווקים, הוא מתאים בהחלט.

 

מריוס

פורסם
אסור לעשות שמוש במידע פנימי! לפעמים הוא נכון לפעמים לא...

 

מה הקשר למידע פנימי?

מה אני ממערכת האתר carinfocus?

זה שיש לי זיכרון טוב לא אומר שזה מידע פנימי.

ד"ש למשה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כבודה של הטייפ R במקומה מונח.

אך אם לדבר בכנות, למרות שהונדה עיצבו את הטייפ R כמכונית קליע בדרך כלל, עצוב לי שדווקא בעיצוב הם לא הלכו אחרי מיצובישי וסובארו כדוגמת האיבו והאימפרזה טורבו, כלומר מכונית משפחתית עם ג'אנטים ספויילרים וכונס שנתנו לה מראה קרבי ביותר אך גם עיצוב שמרני יותר שמתאים לקהל רחב יותר.

לדעתי הדגמים הישנים יותר של הסיוויקיםמתאימים יותר לעיצוב הטייפ R לא יודע למה, זאתי דעתי בלבד, וחבל שלהונדה אין דגם "משפחתית ספורטיבית" כמו שיש למיצובישי ולסובארו, לדעתי העיצוב של הונדה בתוספת הביצועים שלה, יעלימו את האימפרזה טורבו והאיבו מהעולם.

פורסם

פורמולה 1 ומכות פרעה

בפורמולה 1 (לא רק) המתלה האחורי מבוסס על מבנה עצמות עצה כפולות. מתלה זה מאפשר שליטה יעילה על הרכב בעת שמופעלים כוחות האצה, גלגול ובלימה .

בדגם הקודם (2001) של הונדה סיויק טייפ R שולב מתלה עצמות עצה כפולות מאותן סיבות, בדגם הנוכחי(2007) בחרו מהנדסי הונדה לעשות שימוש במתלה מבוסס על קורת מתח רוחבית– Torsion beam , שידוע כנחות מבחינה הנדסית, זול יותר ומאפשר הגדלת מרחב הפנים לטובת הנוסעים.

למזלנו חיסרון במתלה עצמות עצה כפולות ועל אף האיחור בבלימה לפני הכניסה לפניית סיכת שיער(hairpin), מערכת בקרת יציבות הרכב-VSA , נכנסה לפעולה ובעת הבלימה המאוחרת נכנסו לפעולה מערכות ה: ABS ומערכת חלוקת בלימהEBD- (בהתאמה לשינוי המשקל) והצילו אותנו מתאונה מיותרת!

ואם חשבתם שיצרני הונדה החליטו לחסוך בהוצאות רק ע"י שימוש במתלה נחות טעיתם!

מסתבר שגם הדיפרנציאל מוגבל החלקה שהיה משולב בטייפ R הקודמת נעלם מהדגם הנוכחי ונעשה שימוש במערכת TCS , לדעתי כפתרון חלקי.

וכך אנו עומדים לפני הפרדוקס הגדול, איך עם כל החיסכון במערכות מכאניות יעילות, המחיר עלה ל240000 ₪ (לפני ביטוח ושאר ירקות)...

 

 

בפרק הבא:

האם הטייפ R היא באמת ההוט האץ?

האם נקנה אותה?

מיהו ידידי?

 

מריוס

פורסם

ריבון העולמים היושב במרומים, מה זה? היפים והאמיצים בגרסתו המוטורית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בחייך יאשה, אתה זוכר "בועות" (SOAP)?

היה גם שם בסוף התכנית קריין שתמיד שאל שאלות על הפרק הבא במקום להגיד מה יהיה.

אך, איזה סידרה דגולה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מריוס, ניכר שאינך מבין רמזים.

אם בהודעותך הקודמות היה מעט תוכן והמון להג, בהודעה האחרונה היה אפס תוכן.

היא התחילה כשאתם (אתה, נהג המסתורין ואיש המכירות שבינתיים יצא לפנסיה) הייתם באמצע החלקה בסיבוב, והסתיימה כשייצאתם מהסיבוב.

 

לא בטוח שאי-פעם נכתב כל כך הרבה מלל על פרק זמן של פחות משניה.

ומילא אם המלל הזה היה מועיל במשהו למישהו. הוא לא.

הוא בסך ציטוט (בעיניים בורקות, יש לציין) של המפרט הטכני של המכונית.

 

זה מרגש מאוד שיש לה ABS (וגם EBD ?!!? :shock:), אבל באופן כולל, נהיגת המבחן היחידה שאתה עושה באמת היא נהיגת מבחן על הסבלנות שלי.

 

תן לי לגלות לך את הפאנץ'-ליין המתקרב.

הסבלנות שלי נגמרת.

 

אם לא תחתור לסיום הוריאציה המוטורית של "מלחמה ושלום" שאתה חופר לנו איתה במוח כמעט שבוע, אתה תגלה איך נראה שרשור נעול, ואנחנו ניאלץ להמתין עם גילוי זהותו של נהג הניסוי שלך עד שמישהו מהוליווד יחליט לעשות מהשרשור שלך סרט (זה יהיה הסרט הראשון בהסטוריה שאורכו יהיה 120 ימים. לא דקות).

פורסם

אם תשים לב, איני כותב אלפי הודעות ולבטח איני צריך את הבמה של הפורום לצורך אישי אלא רק לטובת הכלל.

התייחסותי גם אם לא טעמך, באו מתוך ראייה מקצועית (כמהנדס מכונות) כתרומה לגולשי הפורום ומדי פעם למטרת העשרה כללית.

הדרך בה בחרתה להסתייג או לסייג את התוכן וסגנון הכתיבה, אינה מקובלת עלי והיא ממשיכה להיות דמגוגיה גמורה ולא מכובדת!

רבים שלחו לי אימילים שהסתייגו מה"ביקורת" שלך ומעטים גם העזו להביע את דעתם בשרשור זה.

לכן אסיים את כתיבתי בכל נושא בפורום.

 

מריוס

פורסם

הכי חשוב שציינת שאתה מהנדס-מכונות-בעל תואר שני-בדרך לדוקטורט-למדת בטכניון ואתה בכלל אושייה מוטרית נדירה שזמינה רק לעיתים נדירות.

היתה לנו תקופה ארוכה של שקט ממך ומחברך הגודש,אנא התמד בכך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בדגם הנוכחי(2007) בחרו מהנדסי הונדה לעשות שימוש במתלה מבוסס על קורת מתח רוחבית– Torsion beam , שידוע כנחות מבחינה הנדסית, זול יותר ומאפשר הגדלת מרחב הפנים לטובת הנוסעים.

 

מריוס

 

המטרה הכן היתה להוזיל ,

אבל הסיבה שהם קיבלו את זה ליצור, היא תענה של המהנדסים שהם למדו לכוון אותה לא פחות טוב מעצמות עצה כפולות .

בפועל, ברוב המבחנים זה היתה התלונה היחידה של הנהגים.

מצד שני, זמנים על המסלול היו לא פחות טובים מהמתחרים עם המתלה כפול.

 

אני לא יודע אם אתה יודע, אבל בדגם היפני הסיפור שונה לגמרי.

לצערנו לא נזכה לנהוג אליה בארצנו.

Omnia mea mecum porto

פורסם
אם תשים לב, איני כותב אלפי הודעות ולבטח איני צריך את הבמה של הפורום לצורך אישי אלא רק לטובת הכלל.

התייחסותי גם אם לא טעמך, באו מתוך ראייה מקצועית (כמהנדס מכונות) כתרומה לגולשי הפורום ומדי פעם למטרת העשרה כללית.

הדרך בה בחרתה להסתייג או לסייג את התוכן וסגנון הכתיבה, אינה מקובלת עלי והיא ממשיכה להיות דמגוגיה גמורה ולא מכובדת!

רבים שלחו לי אימילים שהסתייגו מה"ביקורת" שלך ומעטים גם העזו להביע את דעתם בשרשור זה.

לכן אסיים את כתיבתי בכל נושא בפורום.

 

מריוס

לא ציפיתי ממך להבנת הנקרא.

הסתייגותי העיקרית אינה מכתיבתך כמהנדס מכונות, אלא מכך שאתה כותב אינספור מלים על כלום, ומותח את זה על חמישה ימים כבר.

אף כותב אחר בפורום מלבדך לא מרשה לעצמו לעשות זאת.

 

זה מייגע, זה לא מכבד את שאר הקוראים, זה גורם להקפצה מיותרת של השרשור שוב ושוב תוך דחיקת דיונים אחרים מהדף הראשון, ולא בגלל שלמישהו היה משהו חכם להוסיף לדיון, אלא בגלל שאתה החלטת לכתוב עוד כמה מאות מלים שמצטטות אחת לאחת את רשימת מערכות הבטיחות שמופיעה בפרוספקט של הסיוויק.

 

הסברתי לך בהודעתי הראשונה, ואני מסביר שוב (אם לא לך, כיוון שהצהרת על סיום נוכחותך כאן, אז לאחרים):

 

יש לך כתבה לכתוב ? יופי.

כתוב אותה על המחשב שלך. שכתב, קצץ, הוסף, ערוך ורק אז העלה אותה לפורום.

 

גם אם לדעתך היצירה הספרותית שלך תזכה אותך בפרס נובל לספרות, עדיין, אין סיבה להעלות אותה לכאן פרק, אחרי פרק, אחרי פרק, אחרי פרק, עד שהנשמה פורחת.


×
×
  • תוכן חדש...