Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא כלכך עקרוני אם סט הקומפוננט יהיו 60 rms או 80 . (קומפוננט יהיו בעוצמות האלו).

כמו כן לא האחוריים יחוברו להד-יוניט ולכן המגבר לא ישפיע עליהם. מאחורה יהיה סאב של בזוקה או 8 אינצ' כי אין

יותר מקום (ההתלבטות היא בין הצעות של 2 חברים).

 

כמו שכבר שאלתי (וחפרתי מספיק בפורום) איזה מגבר הקלריון או הבלאופונקט יתנו לי את הצליל האיכותי ביותר.

המטרה היא איכות צליל ולא עוצמה.

 

תודה רבה

יניב :-P

פורסם
עוד המלצות

מה אתם אומרים על הבלאופונקט מול הקלריון?

 

שואל שאלה פשוטה - תענו לו תשובה פשוטה.

 

לדעתי אין מה להתלבט בכלל, מבחינתי האיכות של קלריון לא משתווה לבלאופנקט.

אני אומר זאת בהסתמך על נסיון עם רדיו דיסקים ועם הגברה של בלאופנקט אבל לא מכיר את ההגברה של קלריון.

לחברה הגרמנית היו ועדיין יש מוצרים נהדרים במחירים מעולים.

פורסם

תודה גל!

האם אתה חושב כי 60 הrms שמוציא מגבר הקלריון לא יספקו סט קומפוננט בין 60-80 rms?

תודה על התשובה

יניב

פורסם

נראה לי שהבנת לא נכון - אני ממליץ על הבלאופנקט ולא הקלריון.

נכון, אני מכיר מגברים יחסית ישנים שלהם, אבל היה להם צליל מעולה.

מאמין שבמקרה זה, שמדובר בסך הכל בשני מוצרים כמעט זהים - לבלאופנקט יש יתרון.

וגם 60 וואט אמורים להספיק.

פורסם
שואל שאלה פשוטה - תענו לו תשובה פשוטה.

 

לדעתי אין מה להתלבט בכלל, מבחינתי האיכות של קלריון לא משתווה לבלאופנקט.

אני אומר זאת בהסתמך על נסיון עם רדיו דיסקים ועם הגברה של בלאופנקט תגיד כמה זמן עבר מאז שהשווית ר"ד של בלאופונקט עם קלריון ? פעם הם היו יריבות די שוות , וסדרת הערים שלהם הייתה בטופ אבל זה היה ברדיו טייפים , מאז לא שמעתי על אף אחד שטוען שבלאופונקט מתקרבת לקריון בר"ד אבל לא מכיר את ההגברה של קלריון.

לחברה הגרמנית היו ועדיין יש מוצרים נהדרים במחירים מעולים.

אנני יודע לגבי המגברים שלה אבל לגבי הר"ד שלה אני אישית מאוד מסופק אם הם עומדים בתחרות . אבל זו הדיעה שלי

בברכה יהודה

פורסם

זה שאתה מכיר את ה HU של קלריון עם המסך מגע (השמנמן משהו) עם מעבד X וקרוס Y, לא אומר שהוא איכותי יותר.

הוא יכול להיות טוב יותר - כי הוא מציע יותר אפשרויות.

הוא יכול להיות טוב פחות - כי הוא יקר בהרבה.

והוא יכול.. טוב, הבנת אני מניח.

 

כך או כך, יש לי מספיק נסיון בכדי לרשום את מה שרשמתי בתגובה הקודמת.

בין אם ה HUים של קלריון היום הם מעולים (ואני לא טוען אחרת אגב) זה לא רלוונטי, כי לא על זה דיברתי.

פורסם

אני אישית ממליץ על הבלקפאונט היה כזה דומה לדוד שלי רק ששלו היה שתי יציאות מגבר באמת איכותי רמת צליל טובה ביחס למחיר.

בכלל כל המוצרים של בלקפאונט איכותיים אולי לא ברמה מקצוענית אבל ברמה בסיסית+ היא חברה מצויינת

ועוד משהו אל תינעל על שם של חברה (דוגמא קלריון) כי אתה מחפש מגבר במחיר סביר ובאיכות טובה כידוע לך שבחברה בעלת פוטנציאל רב (קלריון) תקבל מגבר יחסית פשוט ולא חזק במיוחד לעומת זאת חברה עם קצת פחות פוטנציאל תקבל מגבר בכמה רמות מעל. קח זאת לצומת ליבך!

ואם הבנתי נכון אתה רק מתחיל עם מערכות ואתה מתלבט בין קומפוננטים המלצה אישית בישביל ההתחלה רק מורל פולס!

 

בברכה אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
תודה גל!

 

האם אתה חושב כי 60 הrms שמוציא מגבר הקלריון לא יספקו סט קומפוננט בין 60-80 rms?

 

תודה על התשובה

יניב

 

 

ומה לגבי מגבר שמוציא 50*4 RMS

מספיק בשביל קומפוננט קיקר של 75 RMS

עריכה:מגבר סוליד אודיו

פורסם

אני רק יכול להגיב מנסיון עם המגבר המדובר של קלריון - הוא פשוט מגבר טוב! והוא מגבר פשוט!

 

לא הייתי קורא לו חלש כמו שהייתי נותן לו את התואר "עדין" - אני מרים איתו MT22 וCDM54 - הטוויטרים על גיין סגור! והמידים על גיין רבע פתוח והוא עושה עבודה מצויינת.

 

התמורה שלו לכסף שלו הופכת אותו לאחד מגברי התמורה לכסף הטובים ביותר בשוק.

 

אם אתה כבר מחפש עוצמה - הייתי הולך בעיניים עצומות על המק-אודיו סדרות הZ שלהם.

 

אבל אם הסט שאתה הולך להגביר הוא 60 עד 70 RMS - ממש אין לך צורך ביותר מהקלריון - מומלץ בחום!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...