Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה, זה גם תלוי בעד כמה הגנבים טובים ב"מקצוע" שלהם.

גנבים מתחילים יוותרו מראש על רכב שהם רואים בו אימובילייזר וקודנית וכו' ויגנבו רכב בלי הנ"ל.

מצד שני אם גנב מקצוען החליט שהרכב שלך הוא הבא בתור - אז סביר שהוא ינסה (ויצליח) לנטרל כל הגנה אלקטרונית שתעלה על הדעת.

 

דווקא ה-"אוטולוק" שמוכרים בערוץ הקניות (המוט הזה שמתחבר לדוושה) נראה לי יעיל בשימוש על דוושת המצמד ברכב ידני - אני לא רואה דרך פשוטה להתגבר על דבר כזה. אי אפשר לצאת מהמקום בלי קלאץ'.

באוטומט זה כבר לא ממש יעיל, אפשר לנהוג בלי בעיה בלי דוושת בלם כל עוד יש לך בלם יד תקין לעבוד איתו ואתה גנב רכב שנוסע ב-3 בלילה ולא מעניין אותו חוקי תנועה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על המידע, wil. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שורה תחתונה רכב נחשק , יועלה על גרר ויעלם בתוך דקות , למרות כל ההגנות שהציעו כאן .

 

לפותח השרשור - לדעתי לא כדאי לסכן רכב חדש עד כדי כך .

פורסם

לא יותר פשוט לנעול את דוושת הגז?

אני כבר רואה את הגנב שנמלט על כוחו של הקלאץ ב3 קמ"ש.

לגבי ניתוקים סודיים - כל הקטע בדברים האלה הוא להמציא מקומות לא הגיוניים, לגנבים אין הרבה שכל - אם למשל תשים כפתור במקום שהוא לא אמור להיות בו, ותחביא את העלוקה במקום עוד יותר מוזר - הם יסתבכו - בקשר לגרר? אין מה לעשות.

בקשר לביטוח - אם הרכב שלך שווה יותר מ20 אלף שקל לא הייתי חושב פעמיים - מה יהיה בתאונה? או שאתה מאלה שלהם זה לא קורה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לגנבים אין הרבה שכל

לא תמיד נכון.

 

היום הם כבר מצויידים במחשבים ניידים, מחשבים וצ'יפים משלהם, שמאפשרים להם להתגבר על אי אילו נורות צבעוניות שאמורות להגן על הרכב ולא עושות זאת.

 

חסרי שכל לא הייתי קורא להם. אולי חסרי יצירתיות - וגם זה בגלל המצב. ;)

פורסם

זה כולה גנב אידיוט,לא מגייבר.

 

אם גנב ירצה לגנוב רכב לא יהיה לו יותר מידי זמן להיתעסק בלעקוף מכשולים כאלו...

הוא ]שוט יעבור לרכב הבא אם יקח לו יותר מ 3 דק' לגנוב רכב..

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אבל אם יש עלוקות,מנעולי הגה והילוכים,אימובילייזר,אזעקה טובה,ביפר.....הגנבים לא מחפשים להילחם עם הרכב, הם מחפשים עבודה קלה.

 

פשוט יעברו לרכב הבא.

פורסם

אחי אני מציע לך משהו אחר שהוא גם יפה שים הגה ספורטיבי עם מנגנון שליפה מהירה וכך את ההגה איתך הביתה

 

נשמע טוב ותאמין לי שגנב לא בא עם הגה ספרקו ספייר לגנוב מכוניות.

פורסם

הבעיה עם הגה ספורטיבי היא שזה מבטל את כרית האויר לנהג.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

איפה, תן לי לינק (כולל כאלה שאפשר לנתק את ההגה).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
תראה, זה גם תלוי בעד כמה הגנבים טובים ב"מקצוע" שלהם.

גנבים מתחילים יוותרו מראש על רכב שהם רואים בו אימובילייזר וקודנית וכו' ויגנבו רכב בלי הנ"ל.

מצד שני אם גנב מקצוען החליט שהרכב שלך הוא הבא בתור - אז סביר שהוא ינסה (ויצליח) לנטרל כל הגנה אלקטרונית שתעלה על הדעת.

 

דווקא ה-"אוטולוק" שמוכרים בערוץ הקניות (המוט הזה שמתחבר לדוושה) נראה לי יעיל בשימוש על דוושת המצמד ברכב ידני - אני לא רואה דרך פשוטה להתגבר על דבר כזה. אי אפשר לצאת מהמקום בלי קלאץ'.

באוטומט זה כבר לא ממש יעיל, אפשר לנהוג בלי בעיה בלי דוושת בלם כל עוד יש לך בלם יד תקין לעבוד איתו ואתה גנב רכב שנוסע ב-3 בלילה ולא מעניין אותו חוקי תנועה.

 

 

בטח שאפשר ליסוע בלי קלאץ'.

 

אם יש חיישן שאי אפשר להניע בלי קלאץ', אז עוקפים אותו והוא מניע,

אם אין את החיישן הזה,

פשוט שם הילוך ונותן סטארטר והאוטו קופץ עד שמניע ומשם נוסעים פשוט בלי קלאץ'. אין בכלל בעיה.

פורסם

יש את ההגה MOMO של הלאנסר :D

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...