Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחסום 200 אלף הקילומטרים ב106 ראלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעודי הולך ברחוב היום בבוקר חזרה מהעבודה ואני רואה ראלי חונה בשכונה שלי(משהו נדיר מאוד!) .

 

MK1 לבנה נראית שמורה .. מדבקות קצת דהויות אבל עם נעילה מרכזית ומזגן שנת 96 .

 

בלי שיפורים אמרתי אההה איזה יופי אני יעלה הביתה אני ישים שלט שאם איזה מישהו יירצה לקנות אני יפרסם .

 

טוב שמתי פתק והכל ואז נזכרתי להסתכל בקילומטרז ומה אני רואה?!

 

213 אלף קילומטר לשנת 96 .. ישר נדהמתי ואמרתי שאני מדמיין ובאתי שוב להסתכל שמה אולי טעיתי וזה 121 ואני לא ראיתי טוב אבל הנה עובדה 213 אלף קילומטר ראלי דור 1 יפה לראות שיש כזה דבר +

:mm_yeah:

 

אני אשיתי חשבתי שהראלי תעלה עשן ב 200 אלף אבל נו טוב חוויה

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

הכוונה שאם מישהו מהפורום יירצה לקנות אז אני יביא את המספר של הבנאדם אחרישאני יידבר איתו תחשוב קצת

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

נו טוב... זה רנו חמש...

נוסעת כמו חתולה.... או אולי כמו צב על ספידים - אבל נוסעת אחלה :)

 

 

ובאמת יפה לאללה - ראלי עם מעל 200K - משאיר תקוה למצוא אחת בעוד כמה שנים שתהיה במצב "ראוי לנהיגת אדם"...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
בעודי הולך ברחוב היום בבוקר חזרה מהעבודה ואני רואה ראלי חונה בשכונה שלי(משהו נדיר מאוד!) .

 

MK1 לבנה נראית שמורה .. מדבקות קצת דהויות אבל עם נעילה מרכזית ומזגן שנת 96 .

 

בלי שיפורים אמרתי אההה איזה יופי אני יעלה הביתה אני ישים שלט שאם איזה מישהו יירצה לקנות אני יפרסם .

 

טוב שמתי פתק והכל ואז נזכרתי להסתכל בקילומטרז ומה אני רואה?!

 

213 אלף קילומטר לשנת 96 .. ישר נדהמתי ואמרתי שאני מדמיין ובאתי שוב להסתכל שמה אולי טעיתי וזה 121 ואני לא ראיתי טוב אבל הנה עובדה 213 אלף קילומטר ראלי דור 1 יפה לראות שיש כזה דבר +

:mm_yeah:

 

אני אשיתי חשבתי שהראלי תעלה עשן ב 200 אלף אבל נו טוב חוויה

 

 

 

יוני

 

אם אתה לא מכיר את הרכב ו/או בעליו איך הגעת לזה שהוא עבר את מחסום ה 200K עם אותו מנוע????

 

אולי הוחלפו כבר חצי ממכלולי הרכב???

 

חשבת על זה?

פורסם
אצלי בלנצ'יה (!!) 260K והמנוע לא נפתח אף פעם!' date=' הטיפול הכי גדול היה החלפת קלאץ' פעמיים. לנצ'יה יפנית.... :lol:[/quote']

 

איזה לנצ'יה יש לך?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

חבר'ה בסובארו DL 88 שהיתה למשפחתי עד לפני איזה 8 שנים היה 350K על השעון,והאוטו עדיין על הכביש ועם אותו מנוע......

 

 

הרכב עדיין מרביץ חופשי נסיעות בקו ת"א-אילת עם מזגן דולק,זו אמינות !

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אצלי בסופר לנסר 96 404Kק"מ.

 

פשש ... 10 פעמים סביב כדור הארץ ... אם היא רק היתה נוסעת במהירות האור היית יכול לחזור איתה אחורה בזמן (ע"ע סופרמן).

 

ולי יש ... 6900 על השעון :( יצאתי פרש בתחרות הזאת ...

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
פשש ... 10 פעמים סביב כדור הארץ ... אם היא רק היתה נוסעת במהירות האור היית יכול לחזור איתה אחורה בזמן (ע"ע סופרמן).

 

ולי יש ... 6900 על השעון :( יצאתי פרש בתחרות הזאת ...

 

פעם ראשונה שאני רואה מישהו מתלונן על קילומטראז' נמוך! :shock::lol:

DrIvE AnD LeT DrIvE

×
×
  • תוכן חדש...