Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שחלק מחברי הפורום (שגם עזרו לי רבות) יודעים

קניתי פיג'ו 106 XR 1.4 לפני בערך שלושה חודשים

 

מאז אכלתי אותה עם התחממות

והוחלף:

דוד רדיאטור

יוניט חום

משאבת מים (הטיימינג היה חדש)

 

לאחר מכן היתה בעית בהנעה:

והחולף ריליי הזרקה

 

לאחר מכן היה חשד לבעיה עם הגיר:

הרכב נבדק ואין שום בעיה.

 

עכשיו צצה בעיה עם שעון של הסלד ושל המהירות

שניהם על 0 ולא זזים

וגם המונה מרחק תקוע

המד סלד לפעמים קופץ למעלה למצב תקין עם קפיצות קטנות (הולך ובא)

בנוסף יחד עם הבעיה גם המזגן הפסיק לקרר

ואני לא שומע את המדחס נכנס לפעולה כאשר אני לוחץ על A\C

(אני חושב שזה קשור אחד לשני)

 

ואני עומד לפני טסט

רציתי לשאול את דעתכם

האם לקחת את האוטו למוסך מורשה? (אזור הילוך שישי)

הוצאתי עליו כבר הרבה מאד כסף

האם אתם חושבים ששווה ללכת לעשות בדיקה מקיפה של הכל ולסדר אותו

ולהעביר טסט?

הצעות בבקשה (אני חייל והוצאתי המון כסף כבר - שממש אין לי!)

 

תודה!

פורסם

התקלות שיש לך ברכב לא מונעות ממנו לעבור טסט. אף אחד לא בודק לך את המד סל"ד בטסט.

תעביר אותו טסט בלי קשר, אחר כך גש לתקן את התקלות אצל חשמלאי רכב. על פניו נראה שיש סיכוי סביר שמדובר רק בתקלה חשמלית קטנה (פיוז או כבל שהתנתק).

 

 

אם תרצה המלצות - ציין מה האזור המבוקש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה רבה צביקה

אני מאזור רחובות

רציתי לדעת אם שווה ללכת על התקלות האלה למוסך מורשה (למרות המחיר המופרז)

על מנת להיות שקט

ומעבר לזה אשמח לשמוע על מקום לעשות טסט בלי להפוך את זה ליום סיוט (עדיף ברחובות)

החשש שלי שיתפסו לי שם על כל שטות ולא יעבירו אותי טסט

 

אז לסיכום אשמח לשמוע על:

1. מקום להעביר את הרכב טסט ברחובות (עדיפות ראשונה)\מערב ראשון(עדיפות שניה)

2. האם נראה לכם שמכלל הבעיות (המזגן והלוח שעונים) זה רק פיוזים?

ועלויות של החלפת פיוזים

 

תודה!

פורסם

זה יכול להיות פיוזים ויכול להיות משהו אחר.

 

לתשובה יותר רצינית תצטרך לגשת לחשמלאי רכב. בשלט רחוק זה לא מתבצע.

 

בהצלחה.

פורסם

1. בראשון יש את קומפיוטסט, שם עובד חבר הפורום Kompy. עושים רושם של מכון טסטים הוגן, אבל אל תצפה לעבור אם יש תקלה אמיתית ברכב.

2. פיוז עולה חמישה שקלים לכל היותר. אם תיגש לחשמלאי תשלם יותר, כי גם הזמן שלו עולה כסף.

 

אולי רפי לין יוכל להמליץ לך על חשמלאי טוב באזור. אני לא מכיר שם חשמלאים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה לכולם,

מישהו מכיר את המקום בנס-ציונה במתחם ה " Power Center"

אני שוקל ליסוע לשם מחר בבוקר..

 

אשמח לקבל טיפים מה לבדוק לבד לפני הטסט

- אורות

- מגבים

ומה עוד?

פורסם

לבדוק -

1. תסתכל מאחורי הגלגל השמ' הקד', אמורה להיות שם גומיה סגורה של מסרק ההגה. בדוק את הימצאה ושלמותה.

2. פתח מכסה מנוע, סובב את כל ההגה שמ'. במרכז התא בחלק האחורי בדוק את הגומיה השניה של המסרק.

3. בדוק את הגומיות החיצוניות של הציריות(הפנימיות קצת קשות יותר לראיה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה העלות של הגומיות הנ"ל?

ומה עלות ההחלפה (עבודה), אני מניח ששם הכסף..

 

(עדין לא בדקתי אבל אני רק מכין את עצמי למקרה הגרוע ביותר)

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...