Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, עוד עדכון:

 

הרכבתי את המנוע. בבדיקה בנסיעה בכביש מהיר הטמפ' יורדת ל-80 מעלות ונשארת שם בנסיעה של כ-20 דקות.

 

בעיר, לעומת זאת, יש בעיות:

 

הוונטה במצב איטי לא פועלת בכלל, ובמצב מהיר היא נכנסת באיחור רב (106-110 מעלות במקום 101). ניסיתי לוודא עם מע' פתוחה, הבועות מופיעות והמים (נקיים, ללא אנטיפריז - כל עוד העסק בבדיקה) רותחים הרבה לפני שהוונטות נכנסות.

 

יש לי דגם עם מזגן, וחיישן למערכת מזגן\מאווררים בתוך בית טרמוסטט. איך עובד הסנסור - 2 מגעים של מהירות, שכל אחד מקוצר לגוף בטמפ' שונה? איך לבדוק את תקינות פעולת המערכת ואי תקינות פעולת החיישן?

 

כל עוד החיישן הזה דפוק או המערכת דפוקה, אני לא רוצה לצאת לנסיעות ארוכות, ואפילו אי אפשר לבדוק את התיקון של הראש, אם עבד..

אשמח לעזרה.

 

עוד משהו - איך נראה "ביטרון" מבחוץ? איפה יושב?

להזכיר - סיטרואן ZX 94, מנוע BFZ.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד עדכון:

 

מצאתי אחרי כמה חפירות את השרשור של שמר עם תמונה של בטרון, ובאותה נשימה בדקתי - LIMP HOME עובר (על מהירות גבוהה), וגם בהפעלת המזגן העסק עובד (במהירות גבוהה). לא שזה עוזר לאתר את התקלה הספציפית (האם סביר שחיישן "ביטרון" משקר?), אבל לפחות זה מעקף נחמד לבעיה עד שמחר אני מוצא את הפתרון (או שמישהו מכאן עוד היום עוזר לי - יש סיכוי? מה לבדוק, כדי לבטל את האפשרות של "ביטרון" דפוק?) :)

פורסם

סיימתי גם עם "ביטרון" (יש שרשור נפרד), הכל תקין. השרשור של IGI2000 הביא לי השראה, הורדתי כמה תמונות מהפלאפון למחשב (אבא שלי "נתפס" באחת מהן).

 

נ.ב. הראש עבר עוד ניקוי לפני הרכבה.

Father 2.jpg

Head.jpg

Pump socket.jpg


×
×
  • תוכן חדש...