Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מתכנן לקנות מערכת שבוע הבא מחו"ל אני ארשום מה התכנון תגידו מה אתם חושבים

 

רדיו דיסק אלפיין 9856

מגבר לסאב זאפקו רפרנס 750.2 מוציא 750 אר אם אס ב4 אוהם גישור ליציאה אחת

מגבר לקומפוננט זאפקו רפרנס 350.2 מוציא 100 אר אם אס בשתי יציאות 4 אוהם

סאב וופר JL W7 "12 צריך בדיוק את מה שהמגבר נותן שזה 750 אר אם אס ב4 אוהם

 

אני רוצה המלצה לקומפוננט שיתאים למערכת ולא רוצה פוקל

 

בנוסף שאלה אם אני אצתרך קבל למערכת ??

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם
היי אני מתכנן לקנות מערכת שבוע הבא מחו"ל אני ארשום מה התכנון תגידו מה אתם חושבים

 

רדיו דיסק אלפיין 9856

מגבר לסאב זאפקו רפרנס 750.2 מוציא 750 אר אם אס ב4 אוהם גישור ליציאה אחת

מגבר לקומפוננט זאפקו רפרנס 350.2 מוציא 100 אר אם אס בשתי יציאות 4 אוהם

סאב וופר JL W7 "12 צריך בדיוק את מה שהמגבר נותן שזה 750 אר אם אס ב4 אוהם

 

אני רוצה המלצה לקומפוננט שיתאים למערכת ולא רוצה פוקל ...

 

בנוסף שאלה אם אני אצתרך קבל למערכת ??

 

1. בחרת מגבר לא נכון. הסאב הוא בעל התנגדות של 3 אוהם וגם 750W RMS לא יזיזו לסאב הזה!

תנסה את המונו של ZAPCO :

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=595

 

2.סט לא בוחרים לפי המלצה אלא לפי שמיעה.

סט שאני יכול להמליץ כאחד ששווה את מחיר וקיבל הרבה תגובות מעולות!:

http://www.sonicelectronix.com/item_6851.html

 

3. אם תוכל להביא מגבר קצת יותר חזק לקומפוננט שהצאתי אז הוא יעשה לו רק טוב 120-180W RMS

 

בהצלחה!

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ב1500 שקלים אפשר להביא הרבה דברים טובים. פה זה כבר תלוי במגבר, אם זה 100 RMS לערוץ יש לך מורל דוטק, פוקאל V2, הרץ אנרג'י, JBL לא זוכר דגם ועוד חברות רבות וטובות. תלוי באוזניים שלך - תשמע את כולם ותחליט.

אם המגבר יותר חזק מ120RMS תוכל להביא סט יותר נציל כמו ההיי אנרג'י או K2F (נדמה לי זה הדגם) אבל זה מחייב אותך להוסיף כמה שקלונים.

מושיק.

פורסם

קבל אתה צריך לפי כמות הוואטים שיש לך במערכת, אם תצטרך בכלל. יש מקרים ויש מקרים.

בכל מקרה, סט שאני אישית מציע בתקציב שלך הוא ההיי אנרג'י, לא משנה 2 או 3 חלקים, שתיהם נשמעים פשוט מדהים.

בקשר למגברים אני מציע אחד לסאב ואחד לקומפוננט. איזה? תחליט לבד בהתאמה לסאב+הקומפוננט.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני הייתי הולך על היי אנרג'י של הרץ.

מה קשור האלפיין הפשוט הזה לכל המערכת?

לא יתן לך שום אפשרות כיוון בעליל, ועם מערכת כמו שאתה מתכנן זה ממש חבל.

אם אלפיין אז מן הסתם,9855.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

מה יש ב9855 שכולם מדברים עליו כל כך הרבה שאין במכשירים אחרים ולמה הוא עולה 150 דולר בערך יותר??

 

לא ראיתי פירוט שלו בשום מקום וגם בקושי אפשר להשיג אותו, הוא מ2005 חיפשתי במלא מקומות באינטרנט ולא מצאתי אותו לקניה (חדש).

אם מישהו יותע איפה אפשר לקנות אותו אשמח!

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

×
×
  • תוכן חדש...