Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב, אני כותב את ההודעה הזאת בכעס גדול, אך יודע שאין מה לעשות לצערי.

אני כבעל רכב ואני מניח וגם חלק גדול מכם מכיר את התופעה שחוזרים לרכב אחרי יום עבודה, או סתם קניות ומגלים שריטה חדשה/גנבת סמל/פגיעה בפח ללא השארת פרטים...

והרשימה עוד ארוכה, אני יודע שדובר על זה עשרות פעמים בפורום, אבל לי זה נמאס.

הכל התחיל שלפני חודשיים חניתי בחיפה, הלכתי עם חברים לבלות אני חוזר ואופס... אין מגב אחרוי באוטוה(את כל הזרוע עקרו מהחלון), זה המשיך שפה ושם גנבו סמל, אפילו את המדבקה דמוי הסמל של האריה (פג'ו), כבר התיאשתי שפעמים רכב דאג להיצמד כל כך אליי שההיתי בחניה ושבר את המראה.

אבל אתמול, זה עבר כל גבול, סימתי עוד יום בבסיס, אני חוזר לרכב מסתכל בהנאתי עליו, ורואה משהו מכוער בולט מצד ימין, מתקרב ושם לב כי מישהו דאג להיכנס טוב טוב בכנף כניסה מאוד מכוערת נזק גדול ופשוט לנסוע.

כל כך קשה לשמור על רכב שמור כאן במדינה, מה יהיה, מה אפשר לעשות?

הרי את המשטרה זה לא מעניין, אין לי שמץ של מושג מי פגע ואפילו באיזו שעה...

תסתכלו בתמונות שתדעו כמה כואב לי לי על זה

DSCN3949.JPG

DSCN3951.JPG

DSCN3952.JPG

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב.

 

בניגוד לתגובה שהרגע נמחקה, אני מבין לליבך. הברבריות של הישראלים נוגעת ונוגסת בכל תחום מתחומי חיינו. ולפעמים אתה רואה את כיעורה בפגיעה כזו או אחרת ברכב.

 

על מנת לעודד אותך קצת, הייתי אומר שלמזלך רק הכנף נפגעה, והפגיעה לא המשיכה גם לכיוון הדלת, דבר שהיה עשוי לייקר מאוד את התיקון.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

משתתף בצערך במקרה הזה לאבי גם יש כמו שלך 306 וכול הזמן גונבים לו טסות,סמלים ומה לא.:evil:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אוףףף

לראות דבר כזה בסוף יום כזה מוציא את כל האויר מהמפרשים

באמת אפשר להבין לליבך,כולנו עברנו את זה באיזשהוא אופן בזמן כזה או אחר בחיים

 

אני לא בנאדם של עין הרע ושטויות כאלה,אבל לפעמים פשוט אין מזל עם רכב מסוים

במקרה כזה,אולי כדאי לשקול מכירה...

פורסם

לא הייתי רוצה להגיד "תשאירו את הרכב בבית בחניה הפרטית זה הכי בטוח" כי אז הוא בעצם לא משרת את המטרה, אבל המצב עגום, אז עכשיו ידידנו יפרד מ500 ש"ח עבור תיקון המכה, אבל מחר מישהו יספוג טוטאלוס בגלל זה, ואני לא מגזים כי רברס אחד קטן של משאית על רכב בשווי 20K ש"ח לערך שבטח לא בוטח במקיף ונגמר הסיפור.

כואב, אבל אני יודע שאני בלי מקיף לא זז במדינה הוונדליסטית הזו, אלא אם אני נוסע במשהו שלא שווה מעל 2000 ש"ח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

זה נורא. אני לא יודע מה להגיד.

המקום ינחם אותך בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיף לדאבה עוד.

שלא תדע עוד צער.

:-(

פורסם

אכן תופע קשה ומאוד לא נעימה! אותו דבר קרה השבוע עם אחותי, הלכנו לעשות העברת בעלות על הרכב שהיא קנתה, אחותי מאוד התרגשה מהעניין ומהאוטו החדש, אני כחובב רכב בדקתי מכל הכיוונים את הרכב כדי לזכור היכן יש שריטות, מעיכות קטנות, כדי לדעת להבא מה לתקן, אחותי לא יכלה להתאפק ומיד נסענו לסניף של AUTO DEPOT בחולון שידוע שהוא תמיד ריק, במיוחד ב-10:00 בבוקר, אחותי החנתה את הרכב במקום שמשתיי צדדיו יש מקום חניה, 10 דקות הלכנו לבחור ולקנות ריפודים,

כשיצאנו גילינו שכבר אנסו את הדלת עם השריטה\מעיכה הכי עמוקה ונראת לעין שקיימת על הרכב!

 

עצוב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

זה שישראלים חארות זה חדש?

 

על יד אחת :

חבר של שכנים נכנס ברוורס לאוטו, יצא להסתכל ובדיוק עמד לחזור לרכב. האזעקה שלי פעלה ובדיוק תפסתי אותו, ובגלל שהנזק היה אפסי (יחסית, קצת שפשוף וזה יצא), שחררתי אותו.

 

הרכב חזר לי מהמוסך עם דפיקה, יום אחרי שקניתי אותו.

 

ילד נכנס בו עם אופניים, שבר את הסמל מאחורה והשאיר כמה שריטות (שגם נעלמו, למזלי).

 

 

בקיצור לא חסר, למרות שאצלך זה באמת מכה רצינית, וכואב הלב.

מוות לפוגעים בצרפתיות!

PUG-306 XSI MK2

פורסם

אין לי מילים.

 

זה הפחד שלי כל פעם כשאני משאיר את הרכב במקום שאיננו "מאובטח".

 

בעבודה כבר למדתי - אני מחנה ברחוב אחר, בין שני גינות, בחנייה שלא מחנים לידה משום כיוון - והולך ברגל 5 - 8 דקות.

 

אני מעדיף לעשות תא זה מאשר להחנות ברחוב של העבודה שלי ששם:

 

א. כמעט לכולם יש ג'יפים שרברס אחד שלהם מועך לי חצי רכב.

 

ב. כולם שם יוצאים מחנייה בשיטת ה"סע עד שתשמע בום".

 

ג. תחלופת הרכבים היא גבוהה - בטווח חנייה של בין שעתיים - לארבע שעות יחנו לידך מכל צד לפחות 5 מכוניות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תופעה מוכרת. גם אני בעבודה מעדיף לחנות קצת יותר רחוק, ובלבד שכל המעצבנים שיוצאים להפסקת סיגריה לא יעשו ממכסה המנוע שלי ספסל. זה אחד הדברים שפשוט שורפים לי את כל הפיוזים :x

מאיפה הם לוקחים לעצמם את החוצפה להשען לי על המכונית? ועוד כשמעירים להם, במקרה הטוב הם מחמיצים פרצוף. במקרה הפחות טוב זה מתפתח לויכוח קולני, בד"כ מתובל בקללות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אאוץ' , כואב .

 

מילא שריטה , אפשר לספוג איכשהו ( ולמרות זאת אני לא מצליח להשלים עם שריטות ) , אבל מעיכה כזו בלי להשאיר פרטים ?

 

אנשים צריכים להיות ללא מצפון כדי להשאיר רכב שפגעו בו בצורה כזו מאחור ולנסוע .

 

מקווה שמעכשיו תדע שקט .

פורסם

אלעד, אני מאחל לכל "נשעני המכוניות" טחורים בישבניהם - שלא יוכלו לשבת יותר לעולם! :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...