Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בשעה טובה רכשתי מיצובישי קולט שנת 96 ידנית :-P

 

עכשיו יש לי פנסים שחורים והלבשה של אגזוז

 

אני קונה שטיחי ניקל וכל זה יש עוד דברים?

 

גלגלים וכאלה לשים משהו יפה ? טווח מחירים יש למישהו ? תודה .

פורסם

רותם, אתה קונה זה וזה וזה - הרכב במצב תקין פיקס? הפחחות שלו במצב טוב?

לדעתי האישית שטיחי ניקל זה מכוער. ובמקום לתת לרכב מראה צעיר אתה תתן לזה מראה של גורמט על גלגלים עם כל התוספות האלה.

תביא את הרכב למצב פיקס - תקנה לו רבעיית ג'נטים טובה (כ2000 ש"ח לחדשים) תשים לה איזה קיט טמבונים+חצאיות (ולא אחד שמגרד את הרצפה) ופתרת את הבעיה :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

רק ג'אנטים וסגור העניין

עזוב אותך מחצאיות וכל השטויות.

זה יתן לך חזות לא טובה.

מנגד, אם אין - שים ספויילר מקורי.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

המהטומה(קראתי נכון?) לא התכוונתי שיתקין מטאטא כביש.

משהו קליל ופשוט שמוסיף לרכב חן ומקוריות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

המטומה זה מונח עלק רפואי :-) .

אני בטוח שראית דוגמאות חיות לצירוף קולט+קיט חצאיות וטמבונים

BA15F97.jpg

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

:lol: האוטו במצב נדיר קניתי את האוטו מאחי יד שנייה שהיה אצלו ב4 שנים האחרונות

ואני לא מועניין בחצאיות יש לי ספוילר מקורי

 

ובקשר לגלגלים אני יכול ליקנות גלגלים יותר עבים כאלה ?

 

אני לא מחפש לעשות את האוטו כמו בתמונה כי אין לי תקציב לזה .

אתם יודעים משהו כזה קטנטנן ויפה שטיחי ניקל ריפודי עור ידית הילוכים שעונים וכל זה

 

עריכה :

 

סליחה שאני בור פשוט אני לא מבין במכוניות

מה זה ג'אנטים ?

פורסם

הגלגל מורכב מעיגול מתכת ומסביבו עיגול גומי

עיגול הגומי הוא הצמיג

הברזל הוא הג'אנט.

במשפט: "שים ג'אנטים"

הכוונה היא למה שנקרא "ג'אנטים מגנזיום"

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

 

עכשיו יש לי פנסים שחורים

 

 

ההמלצה שלי היא להוריד את הפנסים השחורים ולשים פנסים מקוריים בהקדם.

הפנסים השחורים מקשים על הרכב שמאחוריך לדעת מתי אתה בולם כיוון שכמעט ולא רואים בהם את אור הבלימה ביום.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=104189&highlight=%D7%91%D7%98%D7%95%D7%9F

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
הגלגל מורכב מעיגול מתכת ומסביבו עיגול גומי

עיגול הגומי הוא הצמיג

הברזל הוא הג'אנט.

במשפט: "שים ג'אנטים"

הכוונה היא למה שנקרא "ג'אנטים מגנזיום"

 

כמה עולה כל הסיפור הזה?

פורסם

תחדש על הקולט :)

 

אוטו מהיר מאוד שמור עליו.

גם לי יש קולט אחרי שסידרתי לו פחחות ,צבע וקניתי ספוילר מקורי השלב הבא שלי הוא ג'אנטים.

ג'אנטים מוסיפים הרבה לרכב הזה קשה למצוא משו יפה במידה 13 אינץ' אבל אם תמצא משו יפה שיתאים לאוטו זה יוסיף הרבה.

 

לבפנים של הרכב תלך לאוטודיפו יש שמה מחירים מאוד זולים ממה שאני ראיתי - שטחי ניקל כמו שאתה מחפש במקום 120 בכל מקום שבדקתי שמה מוכרים ב80

 

ידית הילוכים לבד מוכרים שמה ב50-60 אם אני זוכר נכון

פורסם

ג'אנטים עוד לא קניתי.

אני מתכנן לקנות חודש הבא.

מצאתי כל מיני חנויות שמוכרות ג'אנטים באזורים של כפר קאסם, טירה אם אתה קרוב למקומות האלה אני מציע לך להיכנס לאחד מהכפרים האלה (אין מה לדאוג הם לא עוינים) פשוט תשאל מי מוכר פה ג'אנטים אני בטוח שהמחירים שמה יותר זולים מכל מקום אחר. (ואם אתה כבר שמה אני מציע לך לסוע ביום שבת לכפר קאסם בכניסה מוכרים שמה כנאפה אחד הטעימים שאכלתי!!)

פורסם

גבר *** עריכה - בשל מיעוט נשים המגיבות בשרשור זה, אין צורך לציין את מינו של האדם אליו פונים *** גם לי היה מיצובישי קולט עשיתי אותה מושלמת תיראה תתמונה זה בידיוק ככה אתה צריך לעשות אותה שהיצא לה הצורה של העיגול הזאת...:razz: אני מיתחרט שמכרתי.

YPYOPA.jpg

פורסם

מושלמת הא? ואיך להסתיר חלק מהפנס עוזר לזה? אתה מבין שזה מוריד מכמות האור בלילה?

 

ג'אנטים חדשים בחנויות מסודרות יעלו כ-2000 שקלים למשהו איכותי וכ-1500 שקלים למשהו פחות איכותי.

שטיחי ניקל - עדיין לא ברור לי בשביל מה אתה צריך את זה, כי נוח זה לא.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...