יש לי גאנטים 15 נדירים צבע ניקל מיוחד לא כסוף.אני מוכר אותם אם צמיגים קומו מצב חדש חדש לגמריי ב1700 שקל מידה 195\60\15.ללא סריטות אני מחפש החלפה עלייהם לגאנטים יפים שיתאימו לגולף שנת 2000 אני מוכן לתת את הגאנטים האלו ואת האורגינליים שעל האוטו של גולף גנריישין..על משהו מיוחד עם צמיגים תודה למי שיש לא ויענה אם לא אז 2 הזוגות של הגאנטים למכירה גם...הניקל.15 1700 שקל........והאורגינלים של הגולף גנריישין ב1800.שתייהם עם צמיגים...לא גנובים עם קבלות
זה המיספר שלי למעוניינים....
0548104327 שחר.
גבר *** עריכה - בשל מיעוט נשים המגיבות בשרשור זה, אין צורך לציין את מינו של האדם אליו פונים *** גם לי היה מיצובישי קולט עשיתי אותה מושלמת תיראה תתמונה זה בידיוק ככה אתה צריך לעשות אותה שהיצא לה הצורה של העיגול הזאת... אני מיתחרט שמכרתי.