Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רקע:

יש לי מגבר של CLARION 4 ערוצים 50RMS בכל ערוץ,סט קומפוננט של MAC AUDIO 2.16 80RMS וסאב של חברת PHASE LINEAR דגם 3000c 250RMS. הקומפוננט מחובר לשניי ערוצים במגבר והסאב מחובר בגישור לשניי הערוצים האחרים.

 

הבעיה:

המגבר נכנס לפרוטקשן בכל פעם שהווליום גבוה אלא אם אני מנמיך מההד-יוניט {CLARION DXZ846MC} את עוצמת הסאב.. המגבר פשוט לא יכול להחזיר את הסאב כמו שצריך.

 

שאלתי היא כזאת:

האם יהיה נכון לקנות עוד מגבר 4 ערוצים שיוכל להחזיק את הסאב לדוגמא: JBL 75\4 ולחבר לשני ערוצים את הקומפוננט ולשניי הערוצים האחרים לחבר בגישור את הסאב ולמגבר של CLARION יהיו מחוברים 6X9? (לא מעוניין לקנות מונו...). תודה לעונים.:shock:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי איציק,

 

לפי הנתונים שפרסמת שיש כרגע ברשותך, עדיף להתקין מגבר נוסף לסאב, אם סט הקומפוננט 80 RMS כמו שציינת, אז מגבר 200 וואט יחיד על זוג קומפוננט וסאב זה שילוב די חלש ולא יוציא תפוקה גבוהה לא מהסאב ולא מהקומפוננט.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני מציע.

תבדוק שהסאב הוא לא 2 אום בטעות

כי זה יסביר את הבעיה של הפרוטקשן של המגבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
היי איציק,

 

לפי הנתונים שפרסמת שיש כרגע ברשותך, עדיף להתקין מגבר נוסף לסאב, אם סט הקומפוננט 80 RMS כמו שציינת, אז מגבר 200 וואט יחיד על זוג קומפוננט וסאב זה שילוב די חלש ולא יוציא תפוקה גבוהה לא מהסאב ולא מהקומפוננט.

 

ארז.

 

הכוונה שלי היא לקנות את המגבר של JBL שהוא 75 RMS לערוץ אם אינני טועה. כך הקומפוננט יהיה מוגבר יותר טוב והסאב יהיה מחובר בגישור לשניי ערוצים אחרים במגבר.. למגבר של הקלריון אני חושב לחבר 6X9 שאני ירכוש. {גם של חברת PHASE }.

האם יהיה נכון לעשות דבר כזה?

פורסם
אני מציע.

תבדוק שהסאב הוא לא 2 אום בטעות

כי זה יסביר את הבעיה של הפרוטקשן של המגבר.

לא נראה לי שהוא 2 אוהם לפי אנשים שמכירים את הסב הנ"ל. בכל אופן באתר לא מצויין מה ההתנגדות..

www.phase-evolution.de/parameter.asp?p=parameter&lang=EN {הקישור לאתר}

אין לי את החוברת שלו.

פורסם
הכוונה שלי היא לקנות את המגבר של JBL שהוא 75 RMS לערוץ אם אינני טועה. כך הקומפוננט יהיה מוגבר יותר טוב והסאב יהיה מחובר בגישור לשניי ערוצים אחרים במגבר.. למגבר של הקלריון אני חושב לחבר 6X9 שאני ירכוש. {גם של חברת PHASE }.

האם יהיה נכון לעשות דבר כזה?

 

אם כך הדבר, הנתונים של הווטאג' מתחילים להתאזן וכבר נשמע יותר טוב ( :) יצא משחק מילים) למרות שעדיין הסאב יקבל רק קצת מחצי הכח שיכול לנצל..

 

במקומך, הייתי מחבר את זוג ה6X9 למגבר הJBL ביחד עם הקומפוננט (כמובן בערוצים נפרדים) ומחבר את הרוקפורד לבד לסאב.

 

בהצלחה עם המערכת, שמיעה ערבה!

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אין כאן צרכנים!@!

רמקול לא צורך אנרגיה!! הוא סופג אותה.

והמגבר לא אמור להתנתק בגלל רמקולים חזקים מידיי.

** (אתה מטעה אנשים) אחרת כל יום היה נפתח שרשור. המגבר שלי מתנתק!

ואולי יש לך בריחת מינוס מאחד הרמקולים/קרוסים/חוטים.

 

אגב אתה יכול לבדוק את זה.

תנתק את הסאב (תוציא את החוטים מהסאב) תבודד אותם כמובן.

תפעיל. אין ניתוקים. התקלה קשורה לסאב.

יש ניתוקים. להתחיל לחפש תקלות בקרוסים. חוטים. רמקולים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אין כאן צרכנים!@!

רמקול לא צורך אנרגיה!! הוא סופג אותה.

והמגבר לא אמור להתנתק בגלל רמקולים חזקים מידיי.

** (אתה מטעה אנשים) אחרת כל יום היה נפתח שרשור. המגבר שלי מתנתק!

ואולי יש לך בריחת מינוס מאחד הרמקולים/קרוסים/חוטים.

 

אגב אתה יכול לבדוק את זה.

תנתק את הסאב (תוציא את החוטים מהסאב) תבודד אותם כמובן.

תפעיל. אין ניתוקים. התקלה קשורה לסאב.

יש ניתוקים. להתחיל לחפש תקלות בקרוסים. חוטים. רמקולים.

אין שום ניתוקים! ולאר אמרתי שהבעיה בסאב! הבעיה במגבר ..

כאשר אני מנמיך את עוצמת הסאב מההד יוניט אז המגבר לא נכנס לפרוטקשן גם בווליום גבוה!

יש לציין תחום התדרים הנמוך ביותר של המגבר הוא 50 MHZ.

פורסם
אין שום ניתוקים! ולאר אמרתי שהבעיה בסאב! הבעיה במגבר ..

כאשר אני מנמיך את עוצמת הסאב מההד יוניט אז המגבר לא נכנס לפרוטקשן גם בווליום גבוה!

יש לציין תחום התדרים הנמוך ביותר של המגבר הוא 50 MHZ.

 

אין צורך להתרגז איציק, סאונדמן פנה בהודעה זו בחלקה הראשון אלי על תגובה ששלחתי ומחקתי לאחר מכן, :wink:

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

Thriller 3000

2.5 אום! זו ההתנגדות של הסאב!

 

לפי הקישור שלך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
Thriller 3000

2.5 אום! זו ההתנגדות של הסאב!

 

לפי הקישור שלך.

אוקיי לא יודע למה לא שמתי לב..

בכל אופן אני יתקשר לאס.ג`י (היבואן) מחר וישאל בוודאות מה ההתנגדול שלו.

תודה על ההארה.

 

אז אם כך.. האם הJBL75.\4 יוכל להחזיק אותו כם התנגדות הזו?

פורסם

למה???

תקנה מונו בלוק קטן. שנותן 300W RMS ב 2 אום. שיפתח את הסאב.

ואת המגבר שיש לך היום תגשר לרמקולים.

 

או תחליף את הקיים ל4 ערוצים חזק יותר! (איכותי שיכול לרדת ל2 אום בגישור) (לא זול!!!)

או וזה אפילו יותר טוב. תחפש מגבר 5 ערוצים.

 

יש כאן מגבר מצויין שיתאים לך בול!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146750

נתונים על המגבר (ZETEC GRAVITY) 5 ערוצים. )

4x100 + 1x360 Watt/RMS@ 4 Ohm

4x130 + 1x560 Watt/RMS@ 2 Ohm

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
הכוונה שלי היא לקנות את המגבר של JBL שהוא 75 RMS לערוץ אם אינני טועה. כך הקומפוננט יהיה מוגבר יותר טוב והסאב יהיה מחובר בגישור לשניי ערוצים אחרים במגבר.. למגבר של הקלריון אני חושב לחבר 6X9 שאני ירכוש. {גם של חברת PHASE }.

האם יהיה נכון לעשות דבר כזה?

 

האם אתה מתכוון למגבר JBL GTO75.4 כמו בקישור הזה ?

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=37788

 

אם זה המגבר אליו התכוונת אז הוא 104 RMS ליציאה ב 4 אוהם ולא 75 RMS לערוץ

וניתן לגשר אותו ולקבל 284 לכל שני ערוצים מגושרים, וזה מתאים לך לסאב.

 

לי לא היה כל ניסיון עם המגבר הזה אבל לפי הנתונים הוא עומד בדרישות שלך

אתה יכול לשאול אנשים שיש להם את המגבר ומה הם מגבירים איתו ולקבל תמונה כללית.


×
×
  • תוכן חדש...