Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם אתה מתכוון למגבר JBL GTO75.4 כמה בקישור הזה ?

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=37788

 

אם זה המגבר אליו התכוונת אז הוא 104 RMS ליציאה ב 4 אוהם ולא 75 RMS לערוץ

וניתן לגשר אותו ולקבל 284 לכל שני ערוצים מגושרים, וזה מתאים לך לסאב. (לא לסאב 2 אום!)

 

לי לא היה כל ניסיון עם המגבר הזה אבל לפי הנתונים הוא עומד בדרישות שלך

אתה יכול לשאול אנשים שיש להם את המגבר ומה הם מגבירים איתו ולקבל תמונה כללית.

 

 

 

למה??? אתה מטעה את הבחור. ואת האחרים.!

המגבר אולי יתן כ 284W RMS. אבל ב 4 אום. הוא לא יציב ב 2 אום. והסאב שלו הוא 2 אום!

אגב. תגובה כזו כן, מעלה לך את המונה. (כל הכבוד)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה??? אתה מטעה את הבחור. ואת האחרים.!

המגבר אולי יתן כ 284W RMS. אבל ב 4 אום. הוא לא יציב ב 2 אום. והסאב שלו הוא 2 אום!

 

 

אגב. תגובה כזו כן, מעלה לך את המונה. (כל הכבוד)

 

ידיד יקר,

 

אם הטעאתי אותו "בטעות!" אתה מוזמן לתקן אותי בלי תקיפה ואנרגיות שליליות.

שנית, שמתי לב שהוא כתב 75 RMS לערוץ ואני יודע שהוא יותר חזק מזה אז רציתי להאיר את עינוי, ועל הדרך רשמתי גם את הנתון בגישור ולא ידעתי שהוא לא יציב ב 2 אוהם!. ועקב שלא היה לי כל ניסיון איתו אמרתי שהוא מוזמן לשאול אנשים שיש להם את המגבר וכך יקבל יותר אינפורמציה מאנשים שהתנסו בו.

 

אני תמיד משתדל לעזור לאנשים בדברים שאני מבין בהם, ולא סתם לרשום דברים.

 

ובקשר לשורה האחרונה בתגובה שלך, תודה רבה, בדיוק על זה אני עובד!

נ.ב. שמתי לב שגם זאת תעלה לי את המונה ב 1!

 

ותודה על ההעשרה.

פורסם

אני לא חושב לקנות מונו קטן בגלל שאם כבר אני יקנה מונו זה יהיה מונו חזק שיוכל לשמש אותי גם בעתיד.

הבעייה היא שמונו כזה עולה הרבה ולכן חשבתי לקנות בינתיים מגבר 4 ערוצים שיוכל להחזיק את הסאב כמו שצריך ויהיה יציב.

וכשאני יקנה בעתיד מונו אז הארבע ערוצים ישמש אותי לרמקולים.

אם אמרתם שה JBL אינו יציב ב-2 אוהם אולי תוכלו לתת לי אלטרנטיבה אחרת? איזה עוד מגברים מומלצים...? תודה שוב לעונים!

פורסם

1500 פלוס מינוס.

האמת שרציתי את הJBL בגלל שניתן להשיג אותו דרך הדיוטי-פרי ב200$.

השאלה אם הוא יהיה יציב בשביל הסאב עם התנגדות כזו,או שלא?

סה"כ מגבר שנותן תמורה טובה למחיר!

פורסם

טוב הארה..

הסאב הוא לא 250 RMS הוא 400RMS בהתנגדות של 4 אוהם.

 

האם יש הצעות לעוד מגברים? תודה לעונים וחג-שמח!!! :-P

פורסם

אם זה 400 רמס ב 4 אום אז זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אתה צריך מונו, ומונו טוב :) לדוגמה XENON400.1 שיתן 400 רמס ב 4 אום.

גישור של JBL 75.4 לא יספיק בשביל להזיז אותו.

בברכה.

פורסם
גם לדעתי המונו של פיניקס גולד נהדר .

מזיז טוב את מר הרץ אה בוריס ?

 

מה זה מזיז, משהו משהו.

נשאר רק להחליף את ה"ראש" :shock: .

פורסם
פותח שרשור יקר באיזו קופסא הסאב נמצא?

איזה מגבר זה של קלריון בדיוק?

 

הסאב הוא של חברת PHASE LINEAR מדגם THRILLER 3000 ,נמצא בתיבה שבניתי בעצמי לפי מידות היצרן.

המגבר הוא CLARION מדגם APA 450 .

פורסם
האם התיבה פתוחה או סגורה.

למה כל מי שכותב פה משמיט כמעט כל פרט אפשרי.

 

לא היה צורך להזכיר כי יש את המידות לתיבה בקישור שצרפתי קודם.

מה משנה עכשיו התיבה? כתבתי שהיא לפי מידות היצרן!

בכל אופן היא תיבה פתוחה בנפח 46 ליטר,פורט בקוטר 10ס"מ ואורך 30 ס"מ.

הסאב הזה לא מתפקד בתיבה אטומה.

 

**

הודעתך נערכה: נא הקפד להשתמש בסימני פיסוק ולא בנקודות(...)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=147406

**

פורסם

אם שאלתי זה כי את כל מה שכתבת אני יודע.

אותי עליהם לא צריך ללמד.

סה"כ רציתי לעזור.

כנראה המגבר שלך לא תקין , או שיש לך בעית חשמל ברכב.

נסה לחבר סאב אחר ולבדוק.

אם התקלה חוזרת זה המגבר.

אם לא זה הסאב.


×
×
  • תוכן חדש...