Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשטרה מעל החוק - סרטון להמחשה..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה מטומטמת,מגמתית וחסרת כל עיניין....! ממש,טרוף מה שהולך שם....:roll: כל הרחוב הדפוק הזה עומד כל היום בפקק ענק וממש לא קריטי כל תמרורי העצור שם.... מחפשים "שערוריות" במשטרה כשהנהגים הורגים אחד את השני בכבישים... בושה לכתבים...!

פורסם

אהה , הבנתי, הרחוב פקוק, אז מותר לא לעצור בעצור..

מבחינתך החוק הוא פלקסבילי..

 

משטרה צריכה לשמור על החוק כתנאי מיקדמי לאכיפת החוק, אם אתה היית נתפס על ידי שוטר ומנסה לתרץ את אי העצירה שלך בסיבה שכתבת מטה, תרשה לי להניח שהוא היה צוחק לך בפנים.

 

מעבר לזאת, בסירטון לא נראה שיש בעיה של פקקים, נהגי המשטרה פשוט מצפצפים על החוק .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אולי הגיע הזמן להפסיק לחפש את השוטרים?

אל תשכחו שאולי השוטר קיבל קריאה דחופה ממכם?

אולי מישו מנסה לגנוב לכם את הרכב והשוטר פשוט בודק טוב וממהר להגיע אליכם?

נכון,רובם ח*א אחד גדול,אבל על כל 1000 זבובים שנמשכים ל ח*א תמיד יש זבוב אחד שנמשך לשמנת.

פורסם

ככל הנראה לא צריך לחפש אותם, הם עבריני תנועה לא קטנים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני לא מבין אותכם, באמת שלא.

להפסיק לחפש אותם? אם אנחנו, האזרחים, לא נחפש אותם אז מי כן? מי יאכוף את עבירות התנועה שהשוטרים עושים?

ככה נראה שוטר שיוצא לענות לקריאה? איפה הסירנות, הצ'קלקות? שוטר, חייב קודם כל - להיות בנאדם, ולשמור על החוק, אחרת הוא לא צריך להיות שוטר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פשוט בושה מה שהולך במדינה הזאת.

בוא ניראה איך המפכ"ל החדש יתמודד עם בעיות מרתיחות כאלה (תשובה- הוא לא)

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אתם לא קלטתם דבר אחד חשוב , שוטר במשטר דמוקרטי ולא מושחת , יודע שהוא משרת את האזרח וגם מהווה דוגמה להתנהגות , ברגע שהוא חושב שהוא מעל החוק , מאותו רגע מתחילה השחיתות הפנימית שלו , האם זה יגבר עד כדי כך שהוא יהיה עבריין זה או אחר או יעלים עיין תלוי בו . אבל הוא כבר לא ממלא את תפקידו כמו שהגדרת התפקיד דורשת בכול מדינה מתוקנת.

אז זה שהמדינה הזו אינה מתוקנת והיא כבר מזמן מדינת משטרה(פרקליטות /בית המשפט ויכולתם לאיים על פוליטיקאים ולשנות חוקים ) /רפובליקת בננות מושחתת , זה כבר מזמן ידוע .

 

מתי תחליטו להפסיק לחשוב שאתם פראיירים וללכת לטפל בזה , וזה אומר לדאוג שכול הפוליטיקאים הנוכחיים לא יבחרו אלא חדשים שאולי יעשו משהו (כול הזמן מחליפים בין מושחת אחד לשני ואח"כ לשלישי והלאה), זה תלוי בכם .

 

עד אז תפסיקו כבר לקטר מעל דפי הפורום כמו ילדים

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אני אישית בבחירות הבאות אשתדל להצביע לפוליטיקאי צעיר, לא מוכר ברחבי הכלא... אהמ כנסת, ואחד שגם תומך בספורט המוטורי :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טוב, מי מארגן תלונה מסודרת למח"ש שישימו שם מארבים? :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני לא מבין אותכם, באמת שלא.

להפסיק לחפש אותם? אם אנחנו, האזרחים, לא נחפש אותם אז מי כן? מי יאכוף את עבירות התנועה שהשוטרים עושים?

ככה נראה שוטר שיוצא לענות לקריאה? איפה הסירנות, הצ'קלקות? שוטר, חייב קודם כל - להיות בנאדם, ולשמור על החוק, אחרת הוא לא צריך להיות שוטר.

אתה רוצה לחפש אותם? קח מצלמה ותצלם ואז תלך עם זה לתחנת המשטרה הקרובה לביתך.

דיבורים בפורום חוץ מדיונים מעניינים לא יביאו כלום לדעתי.

פורסם

בשביל זה יש בארץ גוף שנקרא מח"ש.

אם אני אתחיל לעשות את העבודה שלהם אני יכול לזרוק את החיים שלי לפח.

מצד שני, אם כל אזרחי המדינה היו יוצאים עם מצלמות אז היה פה מעניין.

 

בכל מקרה, אני כבר נואשתי. יש פתרונות אחרים לבעיה הזאת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בשביל זה יש בארץ גוף שנקרא מח"ש.

אם אני אתחיל לעשות את העבודה שלהם אני יכול לזרוק את החיים שלי לפח.

מצד שני, אם כל אזרחי המדינה היו יוצאים עם מצלמות אז היה פה מעניין.

 

בכל מקרה, אני כבר נואשתי. יש פתרונות אחרים לבעיה הזאת.

מח"ש האלו שווים לתחת, תראה מה קורה במגרשי הכדורגל כששוטרים מכים אוהדים סתם ככה ואפילו גרמו לעקרות של אוהד אחד. עושים להם משהו? לא.

ככה זה ששוטר חוקר שוטר, כרוניקה ידועה מראש.

הסיפור של השוטרים פה זה בדיוק אותו דבר כמו שמורה בכיתה לא היה בא מוכן לשיעור, או שהוא לא היה מכין מבחן כי הוא שכח.

ככה זה ששוטר שוכח את החוקים או אולי מתעלם מהם.

ובקשר לבחירות אני כבר מחכה לבחור, סוף סוף ניתנת לי האופציה הזאת ואני אבחר כדי להשפיע ולהעיף מהשלטון את כל החולרות האלו.

ותאמינו לי שהרבה אנשים כאן טיפשים, אם היה אפשר הם היו בוחרים בגאידמק. אני לא יודע אם זה מצחיק או עצוב.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

בדיוק, וכולנו יודעים מה קורה לרכב שהשלדה שלו רקובה, הוא מחזיק, מחזיק ואז בום נשבר לשניים! במלחמה האחרונה הופיע סדק קטן, לכו תדעו מה יהיה בפעם הבאה.

 

אבל אין מה לעשות, העיקר כולנו אחימשלי ויהיה בסדר, העיקר לא נצא פראיירים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...