Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

חלום "ילדות" שלי, אם אפשר להגדיר, זה סובארו אימפרזה טורבו WRX, לאחרונה, שבאפשרותי לקנות את המכונית הנ"ל משומשת, הרבה אומרים לי כי לא כדאי לי מהבחינות הבאות:

1. אחזקה גבוהה- הרבה כסף על תיקונים של מנוע וטורבו בפרט, חלקים חיצוניים רכים ולא חזקים.

2. ביטחון- סופגת מכות קשה.

3. דלק- שורפת דלק.

 

אלו הסיבות העיקריות, יש עוד הרבה.

כרגע יש לי קורולה 95 ידנית, אוטו נפלא כמובן, מושקע והכל, אבל כדאי לי להחליף באיפרזה טורבו או לחפש אוטו מהיר אחר באותו סכום של אימפרזה משומשת ( בסביבות 70,000).

פורסם

1. אני עוד לא שמעתי על רכב טורבו שהחלפת הטורבו זה דבר זול בו, לפחות האימפרזה שומרת על אמינות בסיסית גבוה.

2. אני לא מבין בדיוק למה התכוונת.

3. בוודאי, כוח צריך לבוא על חשבון משהו, לא?

 

תראה, אם אתה חושב שתמצא אוטו ספורט שיעלה להחזיק אותו כמו את הקורולה אתה טועה.

 

אימפרזה טורבו לא מגיעה במונחים של כדאי, היא מגיעה במונחים של כיף.

 

כדאי זה באריזות חיסכון בסופר.

 

ד"א, תוסיף למשוואה שלך גם ביטוח יקר.

פורסם

לידיד טוב שלי הייתה STI שהוא רכש אותה חדשה והוא החזיק בה שנתיים.

היא שימשה אותו בעיקר בסופי שבוע.

אכן הרבה דלק.

מתלים קשים ונוחות נסיעה לא טובה. אם זה בכלל מעניין אותך.

לו זה לא הפריע. לאישתו - מאוד הפריע.

 

לגבי החזקה - אני מניח שסביר להניח שהחזקה תהיה יותר יקרה.

מאוד יקרה? הערכה שלי שאם היא במצב טוב אז לא סוף העולם.

ברכב כזה ביד שניה אתה בהחלט יכול לצפות לגילוי של כל מיני דברים שדורשים התייחסות, טיפול והוצאת כסף.

 

הטורבו לא נשמע לי מפחיד.

מבדיקה אחרונה שעשיתי למגדשים של garrett ראיתי שהמחירים הם בסיביות 1000$-1200$ כך שזה לא ממש סוף העולם.

הייתי נזהר דווקא מבלאי מנוע ושאר המכלולים כי זה יכול להיות בור בלי תחתית.

 

לסיכום - ברור שזה היה יותר יקר.

תחליט האם החלום שלך מצדיק את זה ותהיה שלם עם ההחלטה 8)

 

נ.ב. איזה רכב של 70,000 ש"ח יכול להשתוות למהירות שלה?..........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

האמינות הבסיסית גבוהה בתנאי שתמצא רכב שלא עבר התעללות וישנם כאלה.

 

תנסה למשוך לכיוון של מודל חדש ככל הניתן, דהיינו wrx.

 

וד"א אין מה להשוות את האסתי לwrx.

 

רכב קטלני האסתי, גם בדלק.

 

הwrx לא כמוה בצריכת הדלק.

 

גם לא בכיול מתלים ובניהוג.

 

ובכ"ז זו הרכישה הטובה ביותר שאפשר לדמיין.

 

בהצלחה

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מבדיקה אחרונה שעשיתי למגדשים של garrett ראיתי שהמחירים הם בסיביות 1000$-1200$ כך שזה לא ממש סוף העולם.

הייתי נזהר דווקא מבלאי מנוע ושאר המכלולים כי זה יכול להיות בור בלי תחתית.

 

 

 

 

טורבואים של גארט לא מתאימים לסובארו.

בנוסף, יש גם טורבאים של אותה החברה שעולים מעל 6000$.

1000$ +- עולה GT28 קטן.

אם אתה רוצה להתקין טורבו כזה באוטו שלך, תהיה חייב בהתאמות Down Pipe, Up-pipe, ניהול מנוע שונה ועוד הרבה.

הרבה יותר זול להתקין IHI או TD04 של מיצובישי במקרה של ה-GT.

 

* לכל בור יש תחתית.

פורסם

אתה צודק לגמרי.

רק ש-GT28 אולי קטן אבל לפי היצרן מסוגל להביא ל-300-400 כ"ס. נראה לי שזה בתחום של GT.

 

פשוט לפני כמה שבועות ראיתי גארט לא גדול על שולחן הניתוחים ונאמר לי שהוא הוצא מ-GT.

הטעו אותי?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אתה צודק לגמרי.

רק ש-GT28 אולי קטן אבל לפי היצרן מסוגל להביא ל-300-400 כ"ס. נראה לי שזה בתחום של GT.

 

פשוט לפני כמה שבועות ראיתי גארט לא גדול על שולחן הניתוחים ונאמר לי שהוא הוצא מ-GT.

הטעו אותי?

 

 

בין 300 ל-400 יש הרבה הבדל.

הGT28 לא כזה קטן.

GT28 עם AR הכי גדול יספיק ל-420 במנוע.

לא שמעתי על GT בארץ עם GT28, לכן לא יכול לומר אם הטעו אותך או לא אך סביר להניח שכן מאחר ויש לבצע מס' לא מבוטל של שינויים ע"מ להושיב כזה טורבו (הנ"ל אינו Bolt-On). כדי להפיק 400 סוסים ממנוע של GT עם הטורבו הנל יהיה מאד קשה מאחר והמנוע לא ככ יעיל. במוסף, יש צורך באינטרקולר חזית, קלאץ' מחוזק דוגמת HEAVY DUTY, גיר מחוזק מאחר וזה של ה-GT לא מחזיק אפילו 300 ורשימת השינויים עוד ארוכה.

פורסם

סובארו אימפרזה טורבו. כדאי???

 

לא כדאי. חרא אוטו.

זולל מלא דלק, לא נוח לנסיעה, אחזקה יקרה מאוד והבטיחות בקרשים (אחרי הכל זה פח של סובארו, מאוד דק ולא בטיחותי !).

המשך נא בקורולה :p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שאלת הבסיס לפני ההתעסקות עם הטורבו, הניהוג הנוחות וצריכת הדלק..

 

האם אתה חושב שיש לך את הידע הנסיון ויכולת הנהיגה על מנת לעלות לאימפרציה מוגדשת ??

כי אם לא, במוקדם או במאוחר, הרכב יגיע למגרש בתור תורם איברים.. , ואני מקווה שזה לא יהיה גורלך..

 

הרכב מחייב ידע הרבה יותר מבסיסי בנהיגה , אם אתה לא רוצה למצוא את עצמך במצב מאוזן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
בין 300 ל-400 יש הרבה הבדל.

הGT28 לא כזה קטן.

GT28 עם AR הכי גדול יספיק ל-420 במנוע.

לא שמעתי על GT בארץ עם GT28, לכן לא יכול לומר אם הטעו אותך או לא אך סביר להניח שכן מאחר ויש לבצע מס' לא מבוטל של שינויים ע"מ להושיב כזה טורבו (הנ"ל אינו Bolt-On). כדי להפיק 400 סוסים ממנוע של GT עם הטורבו הנל יהיה מאד קשה מאחר והמנוע לא ככ יעיל. במוסף, יש צורך באינטרקולר חזית, קלאץ' מחוזק דוגמת HEAVY DUTY, גיר מחוזק מאחר וזה של ה-GT לא מחזיק אפילו 300 ורשימת השינויים עוד ארוכה.

 

השאלה שלי הייתה האם ב-GT במקור משתמשים בגארט.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
בין 300 ל-400 יש הרבה הבדל.

הGT28 לא כזה קטן.

GT28 עם AR הכי גדול יספיק ל-420 במנוע.

לא שמעתי על GT בארץ עם GT28, לכן לא יכול לומר אם הטעו אותך או לא אך סביר להניח שכן מאחר ויש לבצע מס' לא מבוטל של שינויים ע"מ להושיב כזה טורבו (הנ"ל אינו Bolt-On). כדי להפיק 400 סוסים ממנוע של GT עם הטורבו הנל יהיה מאד קשה מאחר והמנוע לא ככ יעיל. במוסף, יש צורך באינטרקולר חזית, קלאץ' מחוזק דוגמת HEAVY DUTY, גיר מחוזק מאחר וזה של ה-GT לא מחזיק אפילו 300 ורשימת השינויים עוד ארוכה.

הבנאדם מדבר פה על עלות אחזקת אימפרזה טורבו, לא על בניה של אימפרזה טורבו למסלול.

קצת נסחפת.

 

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...